۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

نابودی طولانی مدت ویروس کرونا توسط یک گندزدای غیر سمی

نابودی طولانی مدت ویروس کرونا توسط یک گندزدای غیر سمی

نابودی طولانی مدت ویروس کرونا توسط یک گندزدای غیر سمی جدید که از ترکیب منحصر به فرد هیدروژن پر اکسید و نقره تشکیل شده است مورد بررسی قرار گرفت .

بر طبق این بررسی اثبات شد که ضد عفونی کننده جدید بر پایه نقره می‌تواند بیشتر از ۱۴ روز از سطوح مختلف در برابر کرونا ویروس محافظت کند .

آیا نابودی طولانی مدت ویروس کرونا توسط یک گندزدای غیر سمی جدید امکان پذیر است ؟

با همکاری مهندس پیشین ناسا ضد عفونی کننده Silver Safe ، بعنوان سرنوشت سازترین و نوید بخش‌ترین گزینه در طول همه گیری جهانی ، در حال ظهور است . تحقیقات نشان می‌دهد که ترکیب منحصر به فرد اجزای غیر سمی این ماده گندزدا می‌تواند به طور قابل توجهی محافظت بیشتر و طولانی‌تری ( نسبت به بیشتر برندهای برجسته ) در برابر بسیاری از عوامل بیماری‌زای شناخته شده ارائه دهد . از نظر علمی ثابت شده است که ضد عفونی کننده Silver Safe بیش از ۱۴ روز پس از استفاده همچنان فعال است و محافظت طولانی مدتی را در برابر ویروس‌هایی مانند SARS – CoV – 2 و A / H1N1pdm09 – ویروس‌هایی که به ترتیب باعث COVID – 19 و آنفولانزای خوکی می‌شوند – ارائه می‌دهد .

نابودی طولانی مدت ویروس کرونا توسط یک گندزدای غیر سمی با چه موادی محقق شد ؟

این ماده ضد عفونی کننده از طریق ترکیب منحصر به فرد هیدروژن پر اکسید و نقره بدست می‌آید و از آلودگی بیشتر در سطوح جلوگیری می‌کند .

هیدروژن پر اکسید در تمام همه گیری‌ها مورد توجه بوده است . سازمان بهداشت جهانی ( World Health Organization ( WHO ) ) در گزارش وضعیت بیماری کرونا ویروس ( COVID – ۱۹ ) توصیه کرده است که استفاده از حداقل ۵/۰ درصد هیدروژن پر اکسید بعنوان یک محافظ موثر در برابر SARS – CoV – 2 عمل می‌کند .

ضد عفونی کننده Silver Safe حاوی حداقل ۱ درصد هیدروژن پر اکسید است .

جزئیات خبر نابودی طولانی مدت ویروس کرونا توسط یک گندزدای غیر سمی

Malcolm G McCulloch مدیر شرکت Global Marketing بیان کرد : ” من بسیار خرسندم که با مهندس سابق ناسا Stanley Rokicki در عرضه یک محلول ضد عفونی کننده جدیدی همکاری می‌کنم که نه تنها از بسیاری از عوامل بیماری‌زای شناخته شده محافظت می‌کند ، بلکه حفاظت موثری را در برابر ویروس SARS – CoV – 2 که باعث عفونت COVID – 19 می‌شود فراهم می‌کند . ایمن ماندن در این زمان چالش برانگیز یک اولویت جهانی است و من خوشحالم که همه با هم ، از همه گیری بعنوان فرصتی برای نوآوری استفاده می‌کنیم و در تلاش هستیم تا راه‌حل‌های جدیدی را بیابیم که ایمن‌تر و موثرتر از گذشته باشد ” .

صحت نابودی طولانی مدت ویروس کرونا توسط یک گندزدای غیر سمی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت و مشخص شد که محلول ضد عفونی کننده Silver Safe به طور قابل توجهی بسیار بهتر از محلول‌های پاک کننده موجود در بازار عمل می‌کند . طبق تحقیقات اخیر در یک مزرعه پرورش خوک ، ۱۴ روز پس از استفاده از ضد عفونی کننده Silver Safe ، میزان اندکی از باکتری و کپک و سطح نرمالی از قارچ گزارش شد . در ادامه بررسی ، ۱۴ روز پس از استفاده از یک محلول رقیب پیشرو در این محیط ، سطح بالایی از هر سه ( باکتری ، کپک و قارچ ) مشاهده شد که نشان از برتری خواص حفاظتی محلول ضد عفونی کننده Silver Safe و قدرت پر اکسید هیدروژن و نقره دارد .

نابودی طولانی مدت ویروس کرونا توسط یک گندزدای غیر سمی در چه محیط‌هایی امکان‌پذیر است ؟

ضد عفونی کننده Silver Safe ساخته شده با مواد غیر خطرناک ( غیر سمی ) ، غیر قابل انفجار و غیر قابل اشتعال ، می‌تواند در محیط‌های خانگی ، تجاری و صنعتی از جمله تولیدات مواد غذایی ، مراکز بهداشتی ، دفاتر و کشاورزی با خیال راحت مورد استفاده قرار گیرد .

این محلول را می‌توان با خیال راحت روی دیوارها ، کف‌ها ، سطوح ، ابزار و ماشین آلات ، پنجره‌ها و درها ، مسیر راه‌ها ، پارچه‌ها و موارد دیگر استفاده کرد .

خلاصه خبر نابودی طولانی مدت ویروس کرونا توسط یک گندزدای غیر سمی

یک محلول ضد عفونی کننده جدید که متشکل از هیدروژن پر اکسید و نقره است می‌تواند تا بیشتر از ۱۴ روز از رشد و گسترش ویروس کرونا در تمام سطوح جلوگیری کند . این محلول غیر سمی است و بدون هیچگونه نگرانی در تمام سطوح قابل استفاده است .

برای مشاهده خبرهای تازه علمی به بخش اخبار علمی در سایت شرکت پیشگامان توسعه مواد سام مراجعه کنید .

منبع خبر : سایت www.azom.com

تاریخ انتشار خبر : ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۲۱۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 15 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می