۲۹ اسفند ۱۴۰۲

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

نرم افزارهای فنی و مهندسی

نرم افزارهای فنی و مهندسی کاربردهای مختلفی در صنعت داشته و آشنایی با آنها کمک زیادی در پیشرفت پروژه ها و مشکلات صنعتی می کند.

ضرورت آشنایی و آموزش نرم افزارهای فنی و مهندسی

امروزه تسلط بر نرم افزارهای تخصصی از نیازهای اساسی محققین، صنعتگران، مهندسین و دانشجویان رشته های فنی و مهندسی است که به عنوان یکی از شاخص های مهم سنجش توانایی محسوب می گردد.

در عصر ارتباطات و دنیای پر سرعت که با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و فناوری های جدید همراه است، یکی از معیارهای توسعه علم و دانش کاربردی مهندسین، آشنایی با نرم افزارهای فنی و مهندسی تخصصی در حوزه تحصیلی و فعالیت خود می باشد که به عنوان یکی از شاخص های مهم سنجش توانایی مهندسین محسوب می گردد.

اگر در گذشته ای نه چندان دور نحوه ی کار با نرم افزارهای فنی و مهندسی به عنوان معیار توانایی یک مهندس مد نظر نبوده است، اما امروزه این مهم ملاک سنجش سطح دانش و توانایی مهندسین می باشد. از این رو شرکت پیشگامان توسعه مواد سام یکی از وظایف مهم خود را کمک در جهت ارتقای سطح توانایی علمی و عملی دانشجویان و شاغلین در صنایع مختلف در راستای استفاده از نرم افزارهای فنی و مهندسی می داند تا با آموزش نرم افزارهای مختلف قدم بزرگی در مسیر افزایش دانش افراد در این حوزه برداشته شود.

برگزاری دوره های حضوری و آنلاین در این زمینه فرصت مغتنمی است جهت اینکه دانشجویان و شاغلین در صنایع گوناگون با نرم افزارهای فنی و مهندسی موجود در حوزه کاری خود جهت ارتقای توانمندی ها خود بهره مند گردند.

انواع نرم افزارهای فنی و مهندسی و دوره های مربوطه

از نرم افزارهای فنی و مهندسی پر کاربرد در رشته های مختلف مانند مهندسی مواد، مکانیک، شیمی و هوافضا می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

نرم افزار X’pert High Score

نرم افزار X’pert High Score یکی از نرم افزارهای فنی و مهندسی در مهندسی مواد است. دانشپذیر بعد از گذراندن این دوره قادر خواهد بود نتایج آزمون XRD را به صورت کامل تحلیل و تفسیر کند.

توضیجات بیشتر و دقیق تر در مورد نرم افزار اکسپرت ( X’Pert High Score ) در صفحه نرم افزار اکسپرت در سایت شرکت پیشگامان توسعه مواد سام آمده است.

آموزش ایکسپرت Xpert high score

شرکت پیشگامان توسعه مواد سام دوره آموزشی نرم افزار اکسپرت (ایکسپرت) را به صورت خصوصی و گروهی برای دانش پژوهان و مهندسین به شکل حضوری و مجازی برگزار می کند.

نرم افزار کلید فولاد (Key to Steel)

نرم افزار کلید فولاد (Key to Steel) یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای فنی و مهندسی در مهندسی مواد و مکانیک است. هدف از برگزاری این دوره فراگیری روش کار با کتاب (نرم افزار) کلید فولاد، شناخت انواع فولادها ، توانایی انتخاب و جایگزینی یا معادل یابی فولاد ها و … می باشد.

توضیجات بیشتر و دقیق تر در مورد نرم افزار اکسپرت ( X’Pert High Score ) در صفحه کتاب کلید فولاد در سایت شرکت پیشگامان توسعه مواد سام آمده است.

Key to Steel

شرکت پیشگامان توسعه مواد سام دوره آموزشی کاربرد و انتخاب فولادها بر مبنای کتاب کلید فولاد ( آموزش کلید فولاد ) را به صورت خصوصی و گروهی برای دانش پژوهان و مهندسین به شکل حضوری و مجازی برگزار می کند.

نرم افزار انتخاب مواد CES EduPack

نرم افزار انتخاب مواد CES EduPack یکی دیگر از نرم افزارهای فنی و مهندسی در مهندسی مواد است. دانشپذیر بعد از فراگیری این نرم افزار قادر خواهد بود بر اساس خواص مواد، خواص مورد انتظار، هزینه تولید، مزایا و معایب زیست محیطی و دیگر فاکتورهای مورد نظر طراح فرایند انتخاب مواد را به صورت بهینه ای انجام دهد. این نرم افزار  اطلاعات تخصصی و کاملی در رابطه با خواص مواد مهندسی دارد. از جمله توانایی های آن رسم نمودار اشبی (Ashby Diagram) بر اساس انتخاب های انجام شده است.

نرم افزار خواص مواد و شبیه سازی آلیاژسازی JMatPro  

نرم افزار خواص مواد و شبیه سازی آلیاژسازی JMatPro   از نرم افزارهای فنی و مهندسی مهم مهندسی مواد است. این نرم افزار خواص عناصر را برای آلیاژسازی شبیه سازی و پیشگویی می کند. رسم شناسایی تعادلی پایدار و نیمه پایدار، رفتار انجماد آلیاژها، خواص مکانیکی، ترموفیزیکی و فیزیکی، دگرگونی های فازی (Phase transformation) و خواص شیمیایی از جمله توانایی های این نرم افزار می باشد.

نرم‌افزار جی. مت. پرو JMatPro  یک نرم‌افزار شبیه‌سازی و مدل‌سازی برای مواد مختلف مهندسی است. این نرم‌افزار توسط شرکت Sente Software Ltd توسعه داده شده است و برای بررسی و تحلیل خواص مواد مختلف در شرایط مختلف استفاده می‌شود.

اصلی‌ترین کاربرد JMatPro در صنایع مهندسی مواد است، مثل صنایع ریخته گری، شکل دادن فلزات، متالوژی، خودروسازی، هوافضا، الکترونیک و غیره. این نرم‌افزار به مهندسان امکان مدل‌سازی و پیش‌بینی رفتار مواد در شرایط مختلف را می‌دهد.

مهندسان با استفاده از نرم افزار  JMatPro، می‌توانند خواص مکانیکی، حرارتی، الکتریکی، مغناطیسی و موارد دیگر مواد را در دماها، فشارها، نرخ‌ها و شرایط محیطی مختلف مدل‌سازی کنند. نرم‌افزار JMatPro بر اساس داده‌های تجربی و مدل‌های نظری عمل می‌کند تا پیش‌بینی دقیق‌تری از رفتار مواد ارائه دهد.

نرم‌افزار JMatPro برای بررسی و تحلیل خواص مواد در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید خواص مختلف مواد را در دماها، فشارها، نرخ‌ها و شرایط محیطی مختلف مدل‌سازی کنید و نتایج دقیق‌تری از رفتار مواد به دست آورید.

برخی از خواصی که می‌توان با استفاده از JMatPro بررسی کرد عبارت‌اند از:

  1. خواص حرارتی: مانند ظرفیت گرمایی، هدایت حرارتی، گسترش حرارتی و دمای ذوب.
  2. خواص مکانیکی: مانند مدول الاستیسیته، مقاومت به کشش، مقاومت به خمش و سختی.
  3. خواص الکتریکی: مانند هدایت الکتریکی و خواص دی‌الکتریک.
  4. خواص مغناطیسی: مانند مقاومت مغناطیسی، هیسترزیس و خواص مغناطیسی مواد.
  5. خواص ترموکرومیک: تحلیل تغییر رنگ در پاسخ به تغییر دما.
  6. خواص خوردگی: میزان مقاومت به خوردگی و تخریب مواد تحت تأثیر عوامل شیمیایی.
  7. خواص آلیاژها: بررسی ترکیبات آلیاژی و تأثیر تغییرات در ترکیب بر خواص مواد.
  8. خواص خاص: بررسی خواص مواد و کاربردهای خاص مانند خواص نانومواد، کامپوزیت‌ها و …

توجه داشته باشید که محدوده دقیق و تنوع خواصی که می‌توان با نرم افزار  JMatPro بررسی کرد، به میزان نسخه‌های مختلف نرم‌افزار و ویرایش‌های جدید مربوط است. برای دقیق‌ترین و جدیدترین اطلاعات، به وب‌سایت رسمی شرکت Sente Software  مراجعه کنید.

نرم‌افزار JMatPro  قابلیت شبیه‌سازی و تحلیل خواص مختلف مواد را دارد. این شامل انواع مواد مهندسی و غیره است. برخی از موادی که می‌توان با استفاده از JMatPro  مدل‌سازی کرد عبارت‌اند از:

  1. آلیاژهای فلزی: این شامل آلومینیوم، فولاد، آهن، نیکل، تیتانیوم و سایر آلیاژهای فلزی است.
  2. آلیاژهای برنزی و مسی: مانند مس-برنز، برنج، برنز‌های مختلف و…
  3. آلیاژهای تیتانیوم: مانند آلیاژهای تیتانیوم با آلومینیوم، وانادیوم و غیره.
  4. آلیاژهای نیکل و سوپرآلیاژها: این شامل آلیاژهای نیکل-کروم، نیکل-کبالت، نیکل-تیتانیوم و غیره است که در شرایط دمای بالا مقاومت بالا دارند.
  5. پلیمرها: مانند پلی‌اتیلن، پلی‌پروپیلن، پلی‌کربنات و سایر پلیمرها.
  6. کامپوزیت‌ها: مثل کامپوزیت‌های فیبرکربن، فیبرگلاس و سایر مواد ترکیبی.
  7. سرامیک‌ها: مانند اکسیدها، کاربیدها، نیتریدها و…
  8. مواد نانو: شامل نانوکریستال‌ها، نانوساختارها و مواد دیگر با ابعاد نانومتری.
  9. سوخت‌ها و اکسیدانت‌ها: برای مطالعه و شبیه‌سازی سوخت‌های مختلف و واکنش‌های اکسایش.

این نرم‌افزار قابلیت انجام مدل‌سازی و تحلیل بسیاری از مواد مهندسی را فراهم می‌کند و می‌تواند در صنایع مختلف مانند خودروسازی، هوافضا، صنایع فلزی، الکترونیک و متالوژی مورد استفاده قرار گیرد. لیست مواد معرفی شده ممکن است در نسخه‌های جدیدتر نرم‌افزار به‌روزرسانی شده و توسعه یافته باشد، بنابراین به وب‌سایت رسمی شرکت Sente Software مراجعه کنید تا لیست کامل‌تری از مواد قابل شبیه‌سازی را دریافت کنید.

نرم‌افزار JMatPro یک ابزار مهندسی مواد قدرتمند است که برای مدلسازی و شبیه‌سازی خواص مکانیکی و گرمایی مواد استفاده می‌شود. این نرم‌افزار از زبان برنامه‌نویسی جاوا پشتیبانی می‌کند و برای تحلیل و پیش‌بینی رفتار مواد در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در زیر تعدادی از قابلیت‌ها و کاربردهای اصلی نرم‌افزار JMatPro آورده شده است:

  1. مدلسازی ویژگی‌های مواد: با استفاده از JMatPro، می‌توانید ویژگی‌های مکانیکی و گرمایی مواد را مدلسازی کنید. این نرم‌افزار امکان مدلسازی و تعیین خواص مکانیکی مواد شامل مدول الاستیسیته، تغییرات ضخامت، مقاومت به خمش و کشش، تغییرات حجمی و خصوصیت‌های گرمایی را فراهم می‌کند.
  2. شبیه‌سازی و تحلیل: JMatPro اجازه می‌دهد تا خواص مواد را در شرایط مختلف مدل‌سازی کنید و با استفاده از روش‌های تحلیلی مناسب، رفتار مواد را در برابر بارهای مختلف و در دماهای مختلف پیش‌بینی کنید. این اطلاعات می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های طراحی و بهینه‌سازی استفاده شود.
  3. محاسبه آلیاژها و ترکیبات مواد: JMatPro امکان محاسبه و تحلیل ترکیبات مختلف آلیاژها و مواد را فراهم می‌کند. با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید خواص مکانیکی و گرمایی مواد ترکیبی را مدلسازی کنید و اطلاعات مرتبط با فرآیندهای تولید و خواص نهایی مواد را بدست آورید.
  4. پیش‌بینی خصوصیت‌های جدید مواد: JMatPro امکان پیش‌بینی خصوصیت‌های جدید مواد و ترکیب‌های آلیاژی را با استفاده از روش‌های مدل‌سازی و شبیه‌سازی فراهم می‌کند. این قابلیت برای تحقیقات مواد جدید و طراحی مواد پیشرفته بسیار مفید است.

لطفا توجه داشته باشید که JMatPro یک نرم‌افزار پیشرفته مهندسی مواد است و برای استفاده از آن، ممکن است نیاز به دانش تخصصی در زمینه مهندسی مواد باشد. در واقع، برای استفاده موثر و دقیق از  JMatPro، نیاز است که کاربر با مفاهیم و اصول مهندسی مواد، خواص مکانیکی و گرمایی مواد، ترکیبات آلیاژی و روش‌های شبیه‌سازی آشنا باشد. همچنین، درک قوانین فیزیکی و معادلات ریاضی مرتبط با رفتار مواد در شرایط مختلف نیز ضروری است. به این ترتیب، متخصصان و پژوهشگران در حوزه مهندسی مواد، مکانیک جامدات و فیزیک مواد بیشترین بهره‌وری از این نرم‌افزار پیچیده خواهند داشت

آموزش نرم افزار JMatPro

شرکت پیشگامان توسعه مواد سام دوره آموزشی کار با نرم‌افزار خواص مواد و شبیه سازی آلیاژسازی JMatPro را به صورت خصوصی و گروهی برای دانش پژوهان و مهندسین به شکل حضوری و مجازی برگزار می کند.

آموزش jmatpro

نرم افزار آنالیز تصاویر میکروسکپی کلمکس Clemex و ایمیج جی  image j

نرم افزارهای آنالیز تصاویر میکروسکپی کلمکس Clemex و ایمیج جی  image j از نرم افزارهای فنی و مهندسی در مهندسی مواد هستند. محاسبه اندازه دانه، توزیع اندازه دانه، توزیع اندازه ذرات تقویت کننده در کامپوزیت ها، اندازه دندریت ها (Dendrit) در ساختارهای ریخته گری، درصد فازهای مختلف، میزان نشکن شدن چدن، اندازه گیری گرافیت و … از توانایی های این نرم افزارها می باشد.

دوره جامع و تخصصی نرم افزارهای قدرتمند کلمکس Clemex و ایمیج جی  image j در شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برگزار می شود. که شامل کامل ترین سرفصل ها از تمامی گرایش ها می باشد. سرفصل هایی مانند محاسبه درصد فاز، محاسبه اندازه دانه، محاسبه ضخامت لایه پوشش دهی شده، محاسبه درصد تخلخل، اندازه گیری SDAS و….

در این آموزش بیشتر هدف بر این بوده که دید شما به نرم افزار یک دید گسترده بوده به طوری که بتوانید از این دو نرم افزار در هر رشته ای و هر نوع تصویری استفاده کنید. برخی از مثال های عنوان شده در آموزش شاید ساده و بدیهی به نظر برسند اما نکته مهم اینجاست که برای اولین بار این موارد در این نرم افزارها بررسی می شوند و این پیام به مخاطب القا می شود که از این نرم افزارها در هر مواردی می توان استفاده کرد. بسیاری از دانشجویان کاربرد این نرم افزارها را فقط در حد محاسبه اندازه دانه یا اسکیل دهی تصور می کنند در صورتی این دو بسیار نرم افزارهای قدرتمند و کاربردی می باشند.

لازمه تحلیل خواص مکانیکی و سایر خواص هر قطعه‌ تولیدی صنعتی یا آزمایشگاهی، تحلیل و بررسی ریزساختار حاصله از تصویر میکروسکوپی آن است. علاوه بر کالیبراسیون،از فیلترهای موجود در نرم افزارها به نحوی باید استفاده کرد که تصویر اصلی دچار تغییر نشود تا نتایج به دست آمده دقیق و قابل استناد باشد. پکیج پیشرو علاوه بر حل مثال‌های متعدد از حوزه های متعدد عناوینی از قبیل جوشکاری و بازررسی جوش، انجماد، ترک خوردگی، ترک و سطوح شکست، محاسبه سختی و … را برای اولین بار در ایران مطرح به صورت کاملا کاربردی و مثال محور و صنعتی با استفاده از نرم افزار Image J و نرم افزار Clemex مطرح می‌کند.

آموزش آنالیز تصاویر میکروسکپی Image J
آموزش Image J

قابلیت های Clemex و Image J

از قابلیت های کلی نرم افزار image j و نرم افزار clemex تطابق با انواع میکروسکوپ ها، دوربین ها و اسکنرهاست که باعث می شود بتوان بدون اسکیل گذاری نتایج دقیق و حقیقی بدست آورد. در ضمن نرم افزار clemex دارای این ویژگیست که به طور اتوماتیک کار هایی را که برای آن تعریف شده دنبال کند. به عنوان مثال شما می توانید در طول روز نمونه های زیادی از چدن را زیر میکروسکوپ قرار داده و از نرم افزار بخواهید کارهایی مانند محاسبه درصد حجمی گرافیک، فاصله ذرات، نسبت ابعادی آن ها و ده ها محاسبه دیگر را انجام دهد و پس انجام مقایسه هایی بین نمونه ها، نتایج مورد نظر شما را چاپ نماید. از آنجا که چنین عملیاتی وقت گیر می باشد،نرم افزار می تواند بدون کمک شما و در ساعات غیر کاری مانند شب ها این کارها را انجام دهد. چنین قابلیتی می تواند در مراکزی مانند آزمایشگاه های خون نیز مورد استفاده فراوانی داشته باشد.

ویژگی های نرم افزار Clemex (نرم افزار آنالیز تصاویر  Clemex )

  • اصلاح حرفه ای تصاویری که کیفیت پایینی دارند
  • ابزارهای متعدد و تخصصی برای اصلاح و آماده سازی تصویر
  • امکان اندازه گیری هر نوع پارامتر در تصویر
  • ارائه نتایج بصورت نموداری، میانگین، کلی و ریز اعداد
  • الگوریتم کاملا اصولی برای اندازه گیری دقیق روی تصاویر
  • دارای یک رابط کاربری فوق العاده اسان و گرافیکی
  • اندازه گیری بر مبنای استانداردهای ASTM و
  • سازگار با نسخه های ویندوز XP
  • امکان اجرا روی ویندوز ۷، ۸ و ۱۰ با نصب ویندوز مجازی
  • نرم افزاری معتبر در سطح بین المللی و استفاده شده در مقالات ISI و شرکت های معتبر و دانشگاه ها
  • بسیار قدرتمند در کار روی تصویر و اعمال فیلترها روی تصویر

و

ویژگی های نرم افزار Image J :

  • اصلاح راحت تصاویری که کیفیت پایینی دارند
  • ابزارهای متعدد و تخصصی که برای بسیاری از رشته ها کاربرد دارد
  • امکان اندازه گیری هر نوع پارامتر در تصویر
  • ارائه نتایج بصورت نموداری، میانگین، کلی و ریز اعداد
  • بسیار سبک و قابل اجرا روی هر سیستم عاملی بدون نیاز به نصب
  • رابط کاربری آسان

مخاطبین دوره

  • مهندسی مواد و متالورژی
  • مهندسی جوشکاری
  • مهندسی خوردگی
  • مهندسی ریخته گری
  • مهندسی ساخت وتولید
  • مهندسی عمران و معماری
  • مهندسی مکانیک

پیش نیازهای دوره

  • آشنایی نسبی با تصاویر میکروسکوپی
  • کلیه مطالب بصورت پایه ای بیان شده و نیاز به پیش نیاز خاصی نمی باشد
آموزش آنالیز تصاویر میکروسکپی Clemex
آموزش Clemex
آموزش نرم افزار آنالیز تصاویر میکروسکوپی کلمکس Clemex

نرم افزار آنالیز تصویر Image Tools

همانند نرم افزارهای آنالیز تصاویر Image J، Clemex نرم افزاری کاربردی در تحلیل کمی تصاویر میکروسکوپی و … می باشد.

نرم افزار آنالیز تصویر MIP

نرم افزار آنالیز تصویر MIP همانند نرم افزارهای آنالیز تصاویر Image J، Clemex ، Image Tools نرم افزاری کاربردی در تحلیل کمی تصاویر میکروسکوپی و … می باشد.

نرم افزار تحلیل نمودارهای امپدانس الکتروشیمیایی با Zview و Zsimp

دانشپذیر بعد از گذراندن این دوره قادر خواهد بود نمودارهای امپدانس الکتروشیمیایی را تحلیل و تفسیر کند. انتخا مدار معادل الکتریکی و فیت کردن منحنی های Bode و Nyquist پارامترهای مورد نیاز برای تحلیل آزمون خوردگی با کمترین خطا حاصل می شود.

نرم افزار تحلیل نمودارهای خوردگی با Corrview

نرم افزار Corrview از مهمترین نرم افزارهای حوره خوردگی می باشد. توانایی تحلیل نمودارهای پلاریزاسیون، فیت کردن و استخراج اطلاعات مفید برای تحلیل آزمون خوردگی از توانایی های این نرم افزار می باشد.

نرم افزارHSC chemistry

شبیه سازی ترمودینامیک واکنش ها، سینتیک واکنش ها، پیش بینی واکنش های الکتروشیمیایی، دیاگرام های فازی، آلیاژسازی، تبدیل واحدها، تحلیل معادلات ترمودینامیکی برای پیش بینی انجام واکنش ها از جمله توانایی های این نرم افزار است.

نرم ‌افزارهای خوردگی (نرم افزار پیش بینی خوردگی) Predict Corrosion

پیش بینی نرخ خوردگی، نرخ فرسایش فولادهای کربنی و آلیاژهای مقاوم به خوردگی، پیش بینی خوردگی حفره ای (Pitting)و … از توانایی های این نرم افزار اساسی صنعت خوردگی است.

نرم افزار سالیدورکس Solid Works

نرم افزار سالیدورکس Solid Works  یکی از نرم افزارهای فنی و مهندسی در مهندسی مواد، مکانیک و سایر رشته های مهندسی است. طراحی سازه ها و قطعات صنعتی، پزشکی و .. و تبدیل طرح های سه بعدی به نقشه و به عکس، از نیازهای اساسی مهندسین طراح، مواد، ساخت و تولید و صنعتگران می باشد. دانشپذیران بعد از گذراندن این دوره قادرخواهند بود قطعات صنعتی را مدل کنند و در نهایت به نقشه تبدیل کنند.

توضیجات بیشتر و دقیق تر در مورد نرم افزار سالیدورک ( سالید ورکس یا سالیدورکز ) ( SolidWorks ) در صفحه نرم افزار سالیدورک در سایت شرکت پیشگامان توسعه مواد سام آمده است.

آموزش سالیدورک Solid Works

شرکت پیشگامان توسعه مواد سام دوره آموزشی کار با نرم افزار سالیدورک را به صورت خصوصی و گروهی برای دانش پژوهان و مهندسین به شکل حضوری و مجازی برگزار می کند.

آموزش سطح سازی در سالیدورکس

برخی از قطعات صنعتی سطوح پیچیده ای دارند که الزاما بایستی برای طراحی آنها از تکنولوژی های نوین مانند اسکن سه بعدی (۳D-Scan) استفاده کرد. خروجی اسکن سه بعدی مجموعه ای از نقاط با نام ابرنقاط می باشد که بایستی توسط طراح به سطح تبدیل شود. لازم به ذکر است سطح سازی از جمله ویژگی هایی است که از نسخه ۲۰۱۹ نرم افزار سالیدورکس به این نرم افزار ارزشمند افزوده شده است.

نرم افزار کتیا Catia

نرم افزار کتیا Catia یکی از نرم افزارهای فنی و مهندسی جهت طراحی است. نرم افزار کتیا مانند نرم افزر سالیدورکس از مهمترین ابزارهای طراحی قطعات و مکانیزم ها است که در دسترس مهندسین و طراح ها می باشد.

آموزش CATIA

شرکت پیشگامان توسعه مواد سام دوره آموزشی نرم افزار کتیا (Catia Software) را به صورت خصوصی و گروهی برای دانش پژوهان و مهندسین به شکل حضوری و مجازی برگزار می کند.

آموزش سطح سازی در کتیا

قابلیت سطح سازی در نرم افزار کتیا با استفاده از تکنولوژی ابر نقاط از ویژگی های اصلی این نرم افزار است که تا سال ۲۰۱۸ نقطه تمایز اصلی این نرم افزار با نرم افزار سالید بود.

آموزش سطح سازی در کتیا

شرکت پیشگامان توسعه مواد سام دوره آموزشی سطح سازی و ابر نقاط در نرم افزار کتیا را به صورت خصوصی و گروهی برای دانش پژوهان و مهندسین به شکل حضوری و مجازی برگزار می کند.

نرم افزار انسیس Ansys Workbench

   نرم افزار انسیس ورکبنچ ( Ansys Workbench ) از بهترین نرم افزارهای فنی و مهندسی المان محدود (Finite Element Software) برای شبیه سازی های مکانیکی، دینامیکی، حرارتی، مغناطیی و … است که رقابت تنگاتنگی با نرم افزار آباکوس ( Abaqus ) دارد.

در صفحه نرم افزار انسیس ورک بنچ در سایت شرکت پیشگامان توسعه مواد سام به توضیح کامل نرم افزار، توانایی و کاربردهای آن پرداخته شده است.

شرکت پیشگامان توسعه مواد سام دوره آموزشی کار با انسیس ورکبنچ  (Ansys Workbench) را به صورت خصوصی و گروهی برای دانش پژوهان و مهندسین به شکل حضوری و مجازی برگزار می کند.

آموزش شبیه سازی رفتار کامپوزیت ها در Ansys Workbench

در نسخه های جدید نرم افزار انسیس ورک بنچ، امکان طراحی و شبیه سازی رفتارهای مکانیکی، دینامیکی، حرارتی و مغناطیسی کامپوزیت ها در افزونهACP: Ansys Composite PrePOST  در اختیار کاربرد قرار گرفته است. دانشپذیر بعد از گذراندن این دوره بر افزونه ACP تسلط خواهد یافت.

نرم افزار انسیس فلوئنت Ansys Fluent

نرم افزار فلوئنت (Fluent) یکی از مهمترین نرم افزارهای فنی و مهندسی CAD: Computer-Aided Design است که برای مدل کردن سیال از نظر جریان و انتقال حرارت از جایگاه بالایی نزد مهندسین دانشگاه و صنعت قرار دارد.

در صفحه نرم افزار انسیس فلوئنت Ansys Fluent در سایت شرکت پیشگامان توسعه مواد سام به توضیح کامل نرم افزار، توانایی و کاربردهای آن پرداخته شده است.

آموزش فلوئنت

شرکت پیشگامان توسعه مواد سام دوره آموزشی کار با نرم‌افزار انسیس فلوئنت (نرم افزار فلوئنت )  (Ansys Fluent Software) را به صورت خصوصی و گروهی برای دانش پژوهان و مهندسین به شکل حضوری و مجازی برگزار می کند.

نرم افزار آباکوس Abaqus

نرم‌افزار آباکوس (Abaqus) همانند نرم افزار انسیس ورک بنچ مجموعه‌ای قدرتمند در حوزه طراحی است که بر اساس اصول روش اجزاء محدود (FEM: Finite Element Method) شکل گرفته است.

این نرم افزار توانایی بسیار بالایی برای حل مسائل ساده، خطی و غیرخطی، مکانیکی، استاتیکی، دینامیکی و سیالاتی می باشد که امروزه یادگیری آن برای مهندسین صنعت و دانشگاهیان امری ضروری است.

اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار آباکوس و دوره غیر حضوری آن در صفحه نرم افزار آباکوس توضیح داده شده است.

آموزش نرم افزار آباکوس

شرکت پیشگامان توسعه مواد سام دوره آموزشی کار با نرم‌افزار آباکوس  (ABAQUS Software) را به صورت خصوصی و گروهی برای دانش پژوهان و مهندسین به شکل حضوری و مجازی برگزار می کند.

نرم افزار شبیه‌سازی مکانیزم شکست و تحلیل خستگی و تخمین عمر MSC Fatigue

MSC Fatigue  نرم افزاری جهت تحلیل و شبیه سازی خستگی (Fatigue) و تعیین عمر قطعات می باشد. تحلیل عمر رشد ترک، اندازه گیری کرنش، تحلیل خستگی چرخ ها، تحلیل خستگی حرارتی (Thermal Stress) از ویژه گی های این نرم افزار است که آن را از نرم افزارهایی مانند انسیس و آباکوس متمایز ساخته است.

نرم افزار شبیه سازی شکل دهی Deform 3D

Deform نرم افزاری تخصصی برای شبیه سازی و تحلیل های مکانیکی و حرارتی فرایند های شکل دهی مانند نورد، فورج، ماشینکاری، نورد و … است. سادگی کارکرد و سرعت بالای محاسبات آن نسبت به نرم افزاهایی مانند انسیس ورک بنچ و آباکوس از ویژگی های اصلی این نرم افزار است.

آموزش Deform 3D

شرکت پیشگامان توسعه مواد سام دوره آموزشی تجزیه و تحلیل و شبیه سازی فرآیندهای شکل دهی با نرم افزار Deform 3D را به صورت خصوصی و گروهی برای دانش پژوهان و مهندسین به شکل حضوری و مجازی برگزار می کند.

نرم افزار شبیه سازی شکل دهی Simufact Forming

سیموفکت فرمینیگ (Simufact Forming) از نرم افزارهای فنی و مهندسی موجود برای شبیه سازی فرایندهای شکل دهی مانند نورد، فورج (آهنگری) (Forging)، اکستروژن (روزن رانی) (Extrusion)، نورد (Rolling) و … می باشد که توانایی محاسبه نیروی لازم برای انجام فرآیند و پیش بینی شکل نهایی محصول را دارد.

نرم افزار Power Mill

پاورمیل یکی از نرم افزارهای فنی و مهندسی قدرتمند ماشین کاری است که هدف اصلی آن بالا بردن بازده فرایند ماشین کاری و تعیین مسیر بهینه حرکت ابزار در دستگاه های CNC است. توانایی شبیه سازی خشن کاری، پرداخت با سرعت های متفاوت و شبیه سازی فعالیت دستگاه های CNC معمولی تا پنج محوره از ویژگی های این نرم افزار کاربردی و ارزشمند است.

آموزش نرم‌افزار پاورمیل Power mill

شرکت پیشگامان توسعه مواد سام دوره آموزشی کار با نرم‌افزار پاورمیل (Power mill Software) را به صورت خصوصی و گروهی برای دانش پژوهان و مهندسین به شکل حضوری و مجازی برگزار می کند.

نرم افزار کامسول Comsol Multiphyics

کامسول نرم افزاری است که توانایی شبیه سازی فرایند ها و پروژه های مهندسی برق، مکانیک، شیمی، فیزیک، مهندسی مواد، نجوم و کوانتوم را دارد. این مجموعه قادر است تا معادلات دیفرانسیل  غیر خطی را با مشتق های جزئی المان محدود در فضاهای یک تا سه بعدی حل کند.

نرم افزار شبیه سازی جوش (جوشکاری) سیسولد Sysweld

طراحی سازه های جوش، شبیه سازی فرایندهای جوشکاری، بررسی تاثیر پارامترهای مختلف جوشکاری بر ریزساختار، توزیع تنش، میزان پیچش، توزیع فازهای ایجاد شده، توزیع حرارت در لحظات مختلف جوشکاری و … از توانایی های این نرم افزار مهندسی می باشد.

آموزش تحلیل جوشکاری به کمک آباکوس

یکی دیگر از ویژگی ها و توانایی های نرم افزار آباکوس شبیه سازی فرایندهای جوشکاری و بررسی تاثیر پارمترهای مختلف بر کیفیت جوش، نحوه توزیع حرارت، نحوه توزیع فازهای تشکیل شده، محاسبه میزان پیچش و … می باشد. دانشپذیر بعد از گذراندن این دوره قادر خواهد بود سازه های جوشکاری شده را با نرم افزار آباکوس تجزیه و تحلیل کند.

نرم افزار شبیه سازی ریخته گری پروکست ESI ProCast

آموزش جامع و کاربردی نرم افزار شبیه سازی ریخته گری پروکست ProCAST

برگزاری دوره و آموزش برای انجمن های علمی، شرکت ها و سازمان ها در شهرهای مختلف ایران

در این دوره، شبیه سازی فرایندهای مختلف ریخته گری مانند ریخته گری در ماسه، قالب های دائم(Permanent Mold Casting)، تحت فشار (Die Casting) و …، همچنین بررسی تاثیر پارمترهای مختلف بر کیفیت قطعات ریخته گری به دانشپذیر آموزش داده می شود.

آموزش نرم افزار پروکست ProCAST

شرکت پیشگامان توسعه مواد سام دوره آموزش نرم افزار شبیه سازی فرایند ریخته گری Procast Software را به صورت خصوصی و گروهی برای دانش پژوهان و مهندسین به شکل حضوری و مجازی برگزار می کند.

نرم افزار شبیه سازی ریخته گری سوت کست Sut Cast

آموزش جامع و کاربردی نرم افزار شبیه سازی ریخته گری سوتکست SUTcast

برگزاری دوره و آموزش برای انجمن های علمی، شرکت ها و سازمان ها در شهرهای مختلف ایران

نرم افزار Sut Cast  نیز همانند نرم افزار پروکست از دقیقترین نرم افزارهای شبیه سازی فرایندهای ریخته گری است. شبیه سازی انواع فرایندهای ریخته گری و بررسی پارامترهای موثر بر کیفیت قطعه از مهمترین مباحثی است که به دانشپذیر آموزش داده خواهد شد.

آموزش جامع و کاربردی نرم افزار شبیه سازی ریخته گری ماگما MAGMA

آموزش جامع و کاربردی نرم افزار شبیه سازی ریخته گری Inspire Cast software

طراحی مدل های ریخته گری توسط سالیدورکس

طراحی صحیح قالب ها و مدل ریخته گری یکی از مهمترین مباحث در صنعت می باشد که در بالاتر بردن کیفیت محصول تاثیر بسزایی دارد. برخی از این اصول در نه تنها در ریخته گری بلکه در تزریق پلاستیک (Injection Moulding)، قالب های برشی، آهنگری (Forging) و … مشترک می باشد.

در این دوره صفر تا ۱۰۰ طراحی مدل برای ریخته گری در ماسه آلیاژهای آهنی و غیرآهنی، برای قطعات مختلف (ساده تا پیچیده) آموزش داده می شود.

طراحی مدل های ریخته گری توسط کتیا

سرفصل آموزش در این دوره همانند دوره طراحی مدل های ریخته گری توسط سالیدورکس می باشد. و دانشپذیر بعد از گذراندن دوره قادر خواهد بود مدل ریخته گری قطعات مختلف را در نرم افزار کتیا طراحی کند.

طراحی سیستم های راهگاهی و تغذیه گذاری به توسط سالیدورکس

طراحی سیستم های راهگاهی از مهمترین عوامل تاثیرگذار برای بالابردن کیفیت قطعات ریخته گری می باشد. طراحی صحیح سیستم های راهگاهی موجب کاهش عیوب ریختگی و بهبود بازده کارگاه خواهد شد.

در این دوره اصول طراحی صحیحی راهگاه، تغذیه گذاری، مبردگذاری آلیاژهای آهنی و غیر آهنی آموزش داده خواهد شد.

طراحی سیستم های راهگاهی و تغذیه گذاری به توسط کتیا

سرفصل های این دوره همانند دوره طراحی سیستم های راهگاهی و تغذیه گذاری توسط سالیدورکس است. دانشپذیر بعد از گذراندن دوره به اصول صحیح طراحی راهگاه، تغذیه گذاری، مبردگذاری و … آشنا خواهد شد.

نرم افزار شبیه سازی تزریق پلاستیک توسط مولدفلو Moldflow

امروزه برای بالاتر بردن کیقیت قطعات تولید شده به روش تزریق پلاستیک از نرم افزارهای قدرتمندی مانند Moldflow استفاده می شود. جلوگیری و پیش بینی عیوبی مانند پرنشدن قالب، نیامد، سردجوشی، حبس هوا و … از جمله توانایی های این نرم افزار قدرتمند می باشد.

دانشپذیران این دوره قادر خواهند بود قطعات صنعتی را به صورت کامل شبیه سازی کنند و عیوب آن را قبل از تولید پیش بینی کنند.

آموزش تحلیل NMR

آزمون NMT یا رزونانس مغناطیسی یکی از انواع روش های شناسایی است. تشخیص اتم های گوناگون حاضر در گروه های پیوندی ترکیبات، نوع مواد موجود در نمونه ها از مواردی است که به دانشپذیر آموزش داده خواهد شد.

آموزش تحلیل FTIR

اسپکترومتری مادون قرمز تبدیل فوریه (FTIR: Fourier Transform Infrared Spectrometer) یکی از مهمترین آزمون های شناسایی حوزه مهندسی شیمی و مواد است و در علوم سنتز پلیمرها، تولید دارو و … کاربرد دارد. دانشپذیر بعد از گذراندن این دوره قادرخواهد بود نتایج آزمون FTIR  را تحلیل کند.

نرم افزار مدیریت و کنترل پروژه MS Project

آموختن روش مدیریت و کنترل پروژه نیازی است که امروزه نه تنها برای مهندسین صنایع بلکه برای کلیه دانش آموختگان رشته های مهندسی، مدیریت و مدیران صنعت امری مهم و ضروری می باشد.

زمان بندی پروژه ها، تخصیص منابع (تجهیزات، مالی، انسانی و …)، کنترل مراحل مختلف پروژه، گزارش گیری های به روز از جمله توانایی های نرم افزار مدیریت و کنترل پروژه MS Project می باشد.

آموزش نرم افزار مدیریت و کنترل پروژه

شرکت پیشگامان توسعه مواد سام دوره آموزشی نرم افزار مدیریت و کنترل پروژه ( Software MS Project ) را به صورت خصوصی و گروهی برای دانش پژوهان و مهندسین به شکل حضوری و مجازی برگزار می کند.

نرم افزار مدیریت و کنترل پروژه Primavera

نرم افزار مدیریت و کنترل پروژه Primavera همانند نرم افزار MS Project از مهمترین و قدرتمند ترین نرم افزار های حوزه مدیریت و کنترل پروژه می باشد. استفاده از این نرم افزار در حین پیشبرد مزایای بسیاری را برای شرکت ها و مدیران پروژژه به همراه دارد.

نرم افزار Microsoft Excel-روش رسم نمودار

آموزش ترسیم انواع نمودارها، فرمول نویسی، مدیریت دیتا ترسیم فلوچرات، تعریف انواع تابع از مواردی است که در این دوره به دانشپذیران آموزش داده می شود.

نرم افزار رسم حرفه ای نمودار ها Origin Pro

آنالیزداده ها، ترسیف انواع گراف (نمودار) دو بعدی و سه بعدی، آنالیزهای آماری، برازش منحنی ها، پردازش سیگنال و … از جمله توانایی های این نرم افزار کاربردی می باشد.

مخاطبان این دوره قادرخواهند بود انواع ترسیم نمودار دو بعدی و سه بعدی، ویرایش انواع گراف، آنالیز رگرسیون (Regression Analysis)، آنالیز پیک، برازش منحنی ها (Curve Fitting) و … را به آسانی انجام دهند.

نرم افزار مدیریت و به اشتراک گذاری منابع تحقیق Mendeley Desktop

نرم افزار مندلی از جمله نرم افزارهای فنی و مهندسی است که مورد نیاز تمام دانشجویان و محققین و حتی صنعتگران می باشد زیرا موجب کاهش چشمگیر زمان گزارش نویسی می شود. برای تهیه هر متن علمی نیاز است تا به منایع معتبر رفرنس (Reference) داده شود.

مهمترین کاربرد این نرم افزار متصل شدن به پایگاه های علمی و استخراج مراجع و تنظیم و به روز رسانی لیست مراجع در پایان هر گزارش می باشد.

نرم افزار مدیریت و به اشتراک گذاری منابع تحقیق End Note

نرم افزار اند نوت (End note)، همانند نرم افزار مندلی (Mendeley Desktop) در مدیریت و به اشتراک گذاری منایع تحقیق کاربرد دارد.

نرم افزار متلب Matlab

تجزیه و تحلیل داده ها در هر حوزه ای از علوم فنی و مهندسی و علوم پزشکی از اصولی می باشد که محققان آن رشته باید به آن آشنا باشند. بنابراین یادگیری نرم افزار متلب (Matlab) برای محققان هر رشته ای ضروری می باشد و محقق می تواند دیتاهای بدست آمده را به سرعت و با دقت تجزیه و تحلیل کند.

نرم افزار مینی تب Minitab

نرم افزار مینی تب یکی از نرم افزارهای فنی و مهندسی می باشد که کاربردهای وسیعی در حوزه مدیریت و مهندسی دارد. کنترل کیفیت آماری (Statistical Quality Control)، تحلیل اطلاعات و داده ها (Data Analysis)، طراحی و تحلیل آزمایش ها (Design Of Experiments) از توانایی های وسیع این نرم افزار می باشد.

آموزش طراحی آزمایش با مینی تب (تاگوچی) DOE: Design of experiments- Taguchi Method

DOE یا طراحی آزمایش، ابزاری مفید در نرم افزار مینی تب است. کاهش تعداد آزمایش ها با استفاده از علم ریاضی،از جمله توانایی های این روش می باشد که نقش مهمی در کاهش هزینه تحقیقات دارد. طراحی آزمایش، تعیین ارتباط بین پارامترها،تعیین نقش هر پارامتر در نتیجه نهایی تحقیق، تعیین ضریب اهمیت هر پارامتر از مهمترین مواردی هستند که مخاطبان این دوره به آن مسلط می شوند.

آموزش نرم افزار تخصصی آنالیز سوخت و احتراق Ansys Chemkin Software

نرم افزار انسیس کمکین برای مدلسازی سینتیک شیمیایی در بسیاری از واکنشهای شیمیایی از جمله احتراق، عمل کاتالیز و واکنشهای شیمیایی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت پیشگامان توسعه مواد سام با بهره گیری از اساتید خبره با سوابق درخشان صنعتی و همچنین فرهیختگان دانشگاهی با سوابق درخشان علمی، دوره آموزشی نرم افزار انسیس کمکین Ansys Chemkin Software را به صورت خصوصی و گروهی برای دانش پژوهان و مهندسین به شکل حضوری و مجازی برگزار می کند.

به صرفه ترین تعرفه ها در کل کشوربا تدریس اساتید مطرح کشور

مدلسازی وشبیه سازی موتورهای احتراق داخلی

آنالیز سوخت و احتراق

آموزش نرم افزار کمکین

رآکتورهای تعادلی

رآکتورهای غیرتعادلی

موتورهای اشتعال جرقه ای

موتورهای دیزل سوخت همگن

محاسبات و آنالیز سوخت و احتراق

نرم افزار شبیه سازی واکنشهای شیمیایی

آموزش نرم افزار آنالیز سوخت و احتراق Ansys Chemkin

آموزش جامع و کاربردی طراحی و شبیه ­سازی تجهیزات فرآیندهای شیمیایی با نرم­ افزارهای طراحی و شبیه سازی Aspen و AspenPlus و Hysys و HysysDynamic و Hysys Refinery

آموزش جامع و کاربردی ارزیابی، طراحی و شبیه ­سازی خط لوله و خطوط انتقال با نرم­ افزارهای طراحی و شبیه سازی Pipesim و TGnet و Pipephase و Pipesys

آموزش جامع و کاربردی نقشه­ کشی و نقشه­ خوانی PFD وP&ID   

آموزش جامع و کاربردی Aspen مقدماتی و پیشرفته

آموزش جامع و کاربردی Hysys مقدماتی و پیشرفته

آموزش جامع و کاربردی طراحی خط لوله و بهینه­ سازی، ارزیابی و شبیه­ سازی مخازن نفتی با نرم­ افزار طراحی و شبیه سازی PipeSim

آموزش جامع و کاربردی پایپینگ  Piping  مقدماتی و پیشرفته

آموزش جامع و کاربردی طراحی مبدلهای حرارتی و کوره ها بر اساس استاندارد TEMA و نرم­ افزار HTRI

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش کاربردی و صنعتی شستشوی شیمیایی مبدل­های حرارتی

آموزش جامع و کاربردی اصول و مبانی مبدل­های حرارتی

آموزش جامع تعمیرات مبدل­های حرارتی

آموزش کاربردی طراحی و بهینه­ سازی مبدل­های حرارتی

آموزش جامع اصول طراحی و ساخت مبدل­ های پوسته و لوله

آموزش جامع و کاربردی طراحی و تعمیرات مبدل­های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA

آموزش جامع تعمیرات و نگهداری (نت پیشرفته) مبدل­ های حرارتی صفحه ای

آموزش جامع و کاربردی شبیه­ سازی با نرم­ افزار ProMax

آموزش جامع و کاربردی پایپینگ و نرم افزار PDMS

آموزش جامع و کاربردی نرم افزار PDMS ماژول­ های مختلف مانند DESIGH-ISODRAFT-ADMIN-CATALOUG

آموزش جامع و کاربردی نرم­ افزار OLGA

آموزش جامع و کاربردی نرم­ افزار PipeNet

آموزش جامع و کاربردی نرم افزار هایسیس Hysys مقدماتی و پیشرفته

آموزش جامع و کاربردی طراحی و شبیه­ سازی فرآیند با نرم­ افزار هایسیس Hysys

آموزش جامع و کاربردی نرم­ افزار طراحی مبدل­ های حرارتی HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI
HTRI means – Heat Transfer Research, Inc.

آموزش جامع و کاربردی اصول انتخاب پمپ­ های سانتریفیوژ

آموزش نرم­ افزار Solid Work

آموزش جامع طراحی فرآیند با نرم افزار ProMax

آموزش جامع و کاربردی طراحی و بهینه ­سازی فرآیند با نرم افزار ProMax

آموزش جامع و کاربردی تجهیزات فرآیندی

آموزش جامع طراحی واحدهای صنعتی با نرم افزار طراحی PDMS

آموزش طراحی و انتخاب کوره­ های صنعتی

آموزش جامع شبیه­ سازی واحدهای نفت، گاز و پتروشیمی با نرم­ افزار PDMS

آموزش جامع تعمیرات و کاربرد شیرهای صنعتی

آموزش جامع اصول روان­کاری­ های صنعتی

آموزش جامع و کاربردی عیب­ یابی مبدل­ های حرارتی

آموزش جامع و کاربردی راه­ اندازی کوره­ ها ومشعل­ ها

آموزش جامع HydroTest  

آموزش کاربردی مبانی پایپینگ Piping

آموزش جامع طراحی با نرم افزار PDMS

آموزش جامع و کاربردی پایپینگ صنعتی Piping

آموزش جامع مهندسی ارزش

آموزش جامع نرم­ افزار MSP

آموزش جامع نرم­ افزارPrimavera  

آموزش جامع نرم­ افزار MSP مقدماتی و پیشرفته

آموزش جامع نرم افزار اوریجین پرو OriginPo   Origin Pro

آموزش شناسایی، انتخاب و کاربرد فولادها

آموزش جامع انتخاب فولاد در صنعت

آموزش نرم افزار کلید فولاد  key to steel

آموزش جامع و کاربردی شیرآلات صنعتی

آموزش جامع و کاربردی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course)

آموزش مبانی شیرآلات صنعتی

آموزش جامع و کاربردی پیشرفته (تکمیلی) شیرآلات صنعتی

آموزش جامع بازرسی حین ساخت شیر آلات صنعتی

 آموزش جامع و کاربردی نگهداری و تعمیرات شیرآلات صنعتی

آموزش جامع و کاربردی راه­ اندازی پالایشگاه­ های گازی و شیرین­ سازی

آموزش جامع و کاربردی طراحی خط لوله و بهینه­ سازی، ارزیابی و شبیه­ سازی مخازن نفتی با نرم­ افزار PipeSim

آموزش جامع شبیه­ سازی و گاتالوگ­ نویسی در نرم­ افزار PDMS و اصول بکارگیری تجهیزات ثابت و دوار

آموزش جامع و کاربردی طراحی پمپ­ ها با استاندارد API610 و انجام محاسبات و تحلیل منحنی راندمان پمپ

آموزش جامع تعمیرات برج­ های تقطیر

آموزش جامع و کاربردی اصول طراحی، بهینه­ سازی و ارزیابی کارکرد برج­ های خنک­ کن

آموزش جامع و کاربردی بهینه­ سازی برج­ های خنک­ کننده

آموزش جامع اصول انتخاب پمپ­ های سانتریفیوژ

آموزش بررسی راندمان ستون­ های تفکیک

آموزش جامع و کاربردی تست و طراحی ظرف های تحت فشار

سرفصل تمام دوره های آموزشی مطابق خواسته کارفرما می باشد

شرکت پیشگامان توسعه مواد سام نرم افزارهای فنی و مهندسی را به صورت تخصصی با همکاری اساتید مجرب صنعت و دانشگاه به شکل آموزش حضوری و مجازی ( آنلاین ) برگزار می کند. جهت هماهنگی برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی حضوری و مجازی برای شرکتها، سازمانها و انجمن های علمی در سراسر ایران با شماره ۰۹۱۲۷۶۰۳۵۲۳ و ۰۹۱۰۰۶۱۷۹۰۵ تماس حاصل فرمائید.

دکتر مهدی زمانی ۰۹۱۲۷۶۰۳۵۲۳

برای اطلاع از تقویم آموزشی هر ماه و تخفیف های ویژه شرکت، ما را در کانال تلگرام و اینستاگرام دنبال نمایید.

صفحه اینستاگرام : https://instagram.com/sammaterial?igshid=w9jvr75cwm28

صفحه اینستاگرام دکتر مهدی زمانی

لینک: https://www.instagram.com/dr.mehdizamani.coach?igsh=MWdxamlhYjZoZWp2NA==

کانال تلگرام : http://t.me/SamMaterial

آموزش، همکاری، طراحی، مشاوره تخصصی و انجام پروژه های مختلف را با استفاده از نرم افزارهای مختلف

شرکت پیشگامان توسعه مواد سام مفتخر است خدمات خود در زمینه آموزش، همکاری، طراحی، مشاوره تخصصی و انجام پروژه های مختلف را با استفاده از نرم افزارهای مختلف از جمله انسیس، انسیس ورکبنچ، انسیس فلوئنت، آباکوس و … به افراد، شرکتها و موسسه های تحقیقاتی ارائه نماید.

مشاوره تخصصی و انجام پروژه های مختلف دانشگاهی و صنعتی در زمینه های مختلف مهندسی مواد شامل انتخاب مواد، خوردگی و پوششها
آموزش نرم افزارهای شبیه سازی در شرکت پیشگامان توسعه مواد سام
مرکز تخصصی آموزش نرم افزارهای فنی و مهندسی
مشاوره تخصصی و انجام پروژه های مختلف در زمینه نرم افزارهای مختلف فنی و مهندسی

شماره های تماس: ۰۹۱۲۷۶۰۳۵۳ و ۰۹۱۰۰۶۱۷۹۰۵