۹ فروردین ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

ضد آب‌سازی مصالح ساختمانی با یک محصول ایرانی

ضد آب‌سازی مصالح ساختمانی با یک محصول ایرانی

ضد آب‌سازی مصالح ساختمانی با یک محصول ایرانی تولیدشده توسط شرکت نانوعایق پیشگام وطن میسر شد و ادعا شد که این محصول باکیفیت نسبت به نمونه‌ی خارجی بسیار ارزان‌تر است .

اسپری آبگریز کننده چوب و سیمان که نسبت به نمونه‌ی خارجی بسیار ارزان‌تر است ، توسط شرکت نانو عایق پیشگام وطن تولید و عرضه خواهد شد . قیمت این اسپری ایرانی حدود یک سوم نمونه خارجی است . به گفته مدیر عامل این شرکت ، این محصولات کیفیت بسیار بالایی دارند و در عین حال قیمت آن‌ها نسبت به نمونه‌ی خارجی بسیار کمتر است .

معرفی شرکت سازنده اسپری آبگریز کننده چوب و سیمان

ضد آب‌سازی مصالح ساختمانی با یک محصول ایرانی توسط شرکت نانو عایق پیشگام وطن انجام شد . شرکت نانو عایق پیشگام وطن یکی از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری ‌نانو است که بطور اختصاصی در زمینه توسعه ساختمان و مصالح ساختمانی ضد آب فعالیت دارد . این شرکت با بهره گیری از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا و با تکیه بر کادری مجرب و نیروهای متخصص اقدام به ضد آب‌سازی ‌نمای ساختمان‌ ، استخر ، سونا ، جکوزی ، سرویس‌های بهداشتی ، مخازن بتنی و دیوار حائل کرده است .

شرکت نانو عایق پیشگام وطن عایق‌های رطوبتی و آب‌بندهای مختلفی را تولید و به بازار عرضه کرده است . مواد عایق تولید شده توسط این شرکت با استفاده از فناوری نانو توسعه یافته است و بر روی چوب و سیمان قابل استفاده است . ضد آب‌سازی مصالح ساختمانی با یک محصول ایرانی توسط این شرکت انجام شده است .

مزایای اسپری آبگریزکننده چوب و سیمان

از ویژگی‌های این محصولات می‌توان به تشکیل لایه‌ی ضد آب ، بدون بو بودن ، نداشتن عوارض شیمیایی ، اجرای آسان و سریع توسط اسپری و غلتک ، مقاومت در برابر اشعه UV خورشید و سازگاری با محیط زیست اشاره کرد .

شرکت نانو عایق پیشگام وطن با مدیریت جواد مصیبی ، یکی از شرکت‌های مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری خراسان است . محصولات تولید شده توسط این شرکت شامل نانولند مصالح ساختمانی ، فرش نانوی ضد آب و ضد چای ، ژل ضد اسید ضد باکتری است .

خلاصه خبر ” ضد آب‌سازی مصالح ساختمانی با یک محصول ایرانی “

محققان شرکت نانو عایق پیشگام وطن با استفاده از فناوری نانو موفق به تولید اسپری آبگریز کننده چوب و سیمان شدند . این شرکت در نظر دارد این محصولات خود را به بازار عرضه کند . ویژگی خاص این محصولات ، کیفیت بالا و ارزان بودن آن‌ها است . تولید و عرضه این محصولات ، موفقیت بزرگی را در بخش ضد آب‌سازی مصالح رقم خواهد زد .

برای مشاهده سایر خبرهای صنعتی ایران به بخش اخبار صنعتی سایت شرکت پیشگامان توسعه مواد سام مراجعه کنید .

منبع خبر : پایگاه خبری فناوری نانو ایران ( news.nano.ir )  

تاریخ انتشار خبر : ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۲۱۵۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − یک =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می