۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

استخدام مهندس مواد آقا

اخبار استخدامی مهندسی مواد آگهی استخدامی متالورژی

استخدام مهندس مواد آقا با حداقل مدرک لیسانس متالورژی و دارای سابقه کاری مرتبط در شرکت تعاونی فولاد کویر بصورت تمام وقت در اردستان استان اصفهان انجام می‌شود .

تشریح خبر استخدامی

شرکت تعاونی فولاد کویر ( که در آن استخدام مهندس مواد آقا انجام می‌شود ) در سال ۱۳۸۶ راه اندازی شد . هدف از تاسیس این شرکت بهره مندی از فناوری تولید آهن اسفنجی با استفاده از زغال سنگ برای اولین بار در ایران است . با راه اندازی این شرکت و تصویب این طرح در سیستم بانکی ، طرح این شرکت در زنجیره تولید فولاد در افق ۱۴۰۴ قرار گرفت و بعنوان یکی از طرح‌های ملی صنعت فولاد پذیرفته شد . تامین کلیه تجهیزات مورد نیاز این شرکت از سال ۱۳۹۴ با استفاده از تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی به عاملیت بانک صنعت و معدن آغاز شد و در حال حاضر واحد آهن اسفنجی این شرکت در مراحل نهایی پروژه و در آستانه بهره برداری قرار دارد .

بنابراین این واحد از شرکت ( که در آن استخدام مهندس مواد آقا انجام می‌شود )  می‌تواند بطور روزانه ۳۵۰ تن آهن اسفنجی با فناوری احیای مستقیم سنگ آهن تولید کند . از آهن اسفنجی در تولید فولادها   و چدن‌ها استفاده می‌شود . لازم به ذکر است که در مراحل دوم و سوم ، این شرکت در نظر دارد با استفاده از گرمای خروجی از کوره دوار افقی تا ۱۶ مگا وات برق و ۱۵۰ هزار تن شمشال و شمش تولید کند .

شرکت تعاونی فولاد کویر در نظر دارد از بین فارغ‌التحصیلان مهندسی مواد آقا برای دو ردیف شغلی مدیر فنی مهندسی آهن اسفنجی  ( Plant General Manager ) و معاون مدیر فرآیند تولید  ( Deputy Manager Process ) نیرو جذب کند .

شرایط استخدام مهندس مواد آقا برای سِمت مدیر فنی مهندسی آهن اسفنجی

زمینه فعالیت این ردیف شغلی مدیریت و تکنولوژی است . افراد متقاضی این ردیف شغلی بایستی دارای ۱۵ تا ۲۰ سال سابقه کاری مرتبط باشند . رشته‌های مورد نیاز برای این ردیف شغلی شامل مهندسی مواد و متالورژی ، مهندسی مکانیک و مهندسی صنایع هستند . این شغل بصورت تمام وقت است . محل کار این شغل اردستان است ؛ بنابراین افراد متقاضی باید ساکن اصفهان باشند .

شرایط استخدام مهندس مواد آقا برای سِمت معاون مدیر فرآیند تولید

زمینه فعالیت این ردیف شغلی مدیریت و تکنولوژی است . برای این ردیف شغلی سابقه کاری ۱۰ تا ۱۵ سال نیاز است . رشته‌ی مورد نیاز برای این ردیف شغلی مهندسی مواد و متالورژی است . این شغل به صورت تمام وقت بوده و محل کار آن اردستان می‌باشد . افراد متقاضی فقط باید ساکن اصفهان باشند .

متقاضیان محترم استخدام مهندس مواد آقا در صورت داشتن شرایط ذکر شده می‌تواند برای ثبت نام به لینک http://kavirsteelco.ir/fa/recruitment/ مراجعه نمایند یا با شماره تماس ۰۲۱۶۶۷۰۷۵۰۵ داخلی ۱۰۴ تماس حاصل نمایند .

منبع خبر : ای استخدام  ( www.e-estekhdam.com )

تاریخ انتشار خبر : ۱۲ آبان ۱۳۹۹

کد خبر : ۳۸۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 2 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می