۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

استخدام تحلیل‌گر بازار بورس

اخبار استخدامی مهندسی مواد آگهی استخدامی متالورژی

استخدام تحلیل‌گر بازار بورس آقا یا خانم دارای حداقل سه سال سابقه کاری مرتبط در شرکت بورس کالای ایران ( سهامی عام ) واقع در استان تهران انجام می‌شود .

شرکت بورس کالای ایران ( سهامی عام ) به منظور تکمیل نیروی متخصص خود ، اقدام به استخدام تحلیل‌گر بازار بورس کرده است . این افراد از بین فارغ التحصیلان برتر دانشگاه‌های معتبر انتخاب می‌شوند و باید تمامی شرایط ذکر شده در آگهی را دارا باشند .

شرایط استخدام تحلیل‌گر بازار بورس

افراد متقاضی باید دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و یا کارشناسی ارشد باشند . رشته‌های مورد پذیرش برای این ردیف شغلی شامل رشته‌های اقتصاد ، مهندسی مالی ، مهندسی صنایع ، مهندسی مواد و متالورژی ، مهندسی شیمی ، مهندسی پلیمر ( که به پلیمرها مسلط هستند ) و مهندسی نفت است .

این افراد باید فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های معتبر دولتی باشند . جنسیت مورد پذیرش برای این ردیف شغلی هم خانم‌ها و هم آقایان هستند .

سایر شرایط استخدام تحلیل‌گر بازار بورس

افراد متقاضی بایستی دارای حداقل سه سال سابقه کاری مرتبط در بازار سرمایه باشند . این افراد همچنین بایستی با بازار سرمایه و بورس‌های کالایی آشنایی کامل داشته باشند . علاوه بر این ، افراد متقاضی باید با متغیرهای کلان اقتصادی آشنا باشند . افراد متقاضی استخدام همچنین باید به تحلیل صنایع و شرکت‌ها تسلط داشته باشند .

تسلط کامل و پیشرفته به نرم افزار اکسل و نرم افزارهای تحلیل داده از دیگر شرایط این استخدامی است .

لازم به ذکر است که اولویت استخدام با کسانی است که در زمینه‌های بورس و بانک دارای سابقه کار هستند . محل کار و فعالیت این ردیف شغلی کیش است .

متقاضیان محترم جهت استخدام تحلیل‌گر بازار بورس در صورت داشتن شرایط ذکر شده می‌توانند رزومه کاری خود را از طریق آدرس ایمیل resume.hrm1398@gmail.com ارسال نمایند و درخواست خود را ثبت کنند .

مهلت ارسال زرومه برای این ردیف شغلی ۳ دی ماه ۱۳۹۹ است .

منبع خبر : ایران استخدام  ( iranestekhdam.ir )

تاریخ انتشار خبر : ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۳۹۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می