۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

استخدام مهندس مواد در خراسان رضوی

اخبار استخدامی مهندسی مواد آگهی استخدامی متالورژی

استخدام مهندس مواد در خراسان رضوی در شرکت پژوهشی و صنعتی طاها قالب طوس در تمامی مقاطع تحصیلی رشته مهندسی مواد و متالورژی بصورت تمام وقت انجام می‌شود .

شرایط عمومی در استخدام مهندس مواد در خراسان رضوی

افراد متقاضی باید دارای مدرک تحصیلی لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در رشته مهندسی مواد و متالورژی باشند . جنسیت افراد مورد پذیرش برای این ردیف شغلی شامل خانم‌ها و آقایان است . نوع همکاری با این شرکت به صورت تمام وقت است .   

شرایط اختصاصی در استخدام مهندس مواد در خراسان رضوی

جهت پذیرش در این استخدامی داشتن مهارت و تخصص در جوشکاری و روکش‌کاری ( ترجیحا ) الزامی است . تدوین و تالیف فرآیند و شیوه نامه انواع فرآیندهای روکش‌کاری ، جوشکاری و بازسازی شامل جوشکاری لیزری ، TIG و MIG از دیگر شرایط استخدامی است . انجام و نظارت بر انواع فرآیندهای روکش‌کاری ، جوشکاری و بازسازی شامل جوشکاری لیزری ، TIG و MIG از دیگر الزامات موفقیت در استخدامی مهندس مواد در خراسان رضوی است . داشتن تسلط در تهیه ( Welding Procedure Specification = WPS ) / ( Procedure Qualification Record = PQR )  برای انواع فرآیندهای روکش‌کاری یا جوشکاری فلزات ، آلیاژها و سوپرآلیاژها نیز الزامی است . افراد متقاضی استخدام مهندس مواد در خراسان رضوی باید در انجام و تحلیل و تجزیه آزمایشات متالوگرافی ، مکانیکی و بازرسی جوش مسلط باشند .

  • WPS : هدف از نوشتن WPS تعریف و بسط دادن متغیرهای جوشکاری به منظور انجام درست و رعایت اصول استاندارد است . از استانداردهای ASME IX و ASME II برای نوشتن WPS استفاده می‌شود  .
  • توضیح مختصری از PQR : PQR  نتایج آزمایش‌های مخرب و غیر مخرب در خصوص یک نوع مشخصی از جوش است که باید از طرف آزمایشگاه‌های معتبر ارائه شود .

سایر شرایط اختصاصی در استخدام مهندس مواد در خراسان رضوی

تهیه گزارشات فنی و ارائه سمینار یکی دیگر از وظایف افراد متقاضی است . افراد متقاضی باید توانایی انجام بازدیدهای میدانی و برگزاری جلسات فنی با مشتریان را داشته باشند . آشنایی و تجربه کار با انواع فرآیندهای روکش‌کاری و جوشکاری شامل جوشکاری لیزری ، TIG و MIG نیز از دیگر الزامات است . افراد متقاضی بایستی شناخت کاملی از انواع سوپر آلیاژها ، آلیاژها و فلزات داشته باشند . افراد متقاضی استخدام مهندس مواد در خراسان رضوی همچنین باید با انواع آزمایش‌های متالوگرافی و بازرسی جوش و همچنین انواع استانداردهای جوشکاری AWS و ASME آشنا باشند . طراحی فرآیند جوش و طراحی آزمایش ( DoE ) از دیگر وظایف افراد متقاضی است . این افراد باید به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشند .

مزایای استخدام مهندس مواد در خراسان رضوی

از مزایای این استخدامی می‌توان به حقوق و مزایا متناسب با توانایی‌ها و قابلیت‌های فردی ، پرداخت به هنگام حقوق ماهیانه ، بیمه تامین اجتماعی ، سرویس ایاب و ذهاب و امکان انجام پروژه سربازی در محل شرکت اشاره نمود .

متقاضیان محترم استخدام مهندس مواد در خراسان رضوی می‌توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل jobs@tgt-phe.com ارسال نمایند .

منبع خبر : ای استخدام  ( www.e-estekhdam.com )

تاریخ انتشار خبر : ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۴۰۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می