۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

محدود شدن کاهش تولید فولاد چین

اخبار صنعتی

محدود شدن کاهش تولید فولاد چین در زمستان امسال میسر خواهد شد و انتظار می‌رود که تولید فولاد خام چین ۴ تا ۶ درصد افزایش یابد و به حدود ۱.۰۴۵ میلیارد تن برسد .

جزئیات خبر محدود شدن کاهش تولید فولاد چین

محدودیت‌های اعمال شده برای کاهش تولید فولاد چین در شهر تانشان در زمستان امسال کمتر از سال‌های قبل خواهد بود و اثراتی جدی بر عرضه فولاد این کشور نخواهد داشت . به تولید کنندگان فولاد در این منطقه ابلاغ شد تا از ماه اکتبر تا پایان ماه مارس سال آتی ، تولید خود را ۱۰ درصد کاهش دهند و به ۴۵ درصد ظرفیت برسانند ( محدود شدن کاهش تولید فولاد چین ) . این در حالی است که بین ماه‌های اکتبر ۲۰۱۹ تا مارس ۲۰۲۰ این کاهش حدود ۵۰ درصد بوده است . پیش بینی می‌شود که تولید فولاد خام چین در امسال حدود ۴ تا ۶ درصد افزایش یابد و به ۱.۰۳۵ تا ۱.۰۴۵ میلیارد تن برسد . برخی نیز معتقد هستند که اگر در ماه‌های نوامبر و دسامبر درخواست‌ها بیشتر از حد انتظار باشند ارقام تولید نیز بیشتر خواهند شد .

خلاصه خبر محدود شدن کاهش تولید فولاد چین

تولید فولاد چین در زمستان امسال نسبت به سال گذشته ۴ تا ۶ درصد افزایش خواهد یافت . انتظار می‌رود که با افزایش تقاضا ارقام تولید نیز بیشتر خواهند شد .

در سایت شرکت پیشگامان توسعه مواد سام در بخش اخبار و در قسمت اخبار صنعتی به انتشار تازه ترین خبرهای صنعتی داخلی و خارجی ( مانند خبر محدود شدن کاهش تولید فولاد چین ) پرداخته می شود . این بخش از خبرها شامل رویدادهای مرتبط با صنایع مختلف از جمله صنایع نفت ، گاز ،

پتروشیمی و فولاد و سایر مواد مرتبط با متالورژی است . در این بخش علاوه بر این به خبرهای مربوط به فناوری نانو نیز پرداخته می‌شود .

منبع خبر : پایگاه خبری فولاد ایران ( http://www.ifnaa.ir )  

تاریخ انتشار خبر : ۲۷ مهر ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۱۱۵۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می