۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

استخدام کارشناس فنی و مهندسی

اخبار استخدامی مهندسی مواد آگهی استخدامی متالورژی

استخدام کارشناس فنی و مهندسی آقا آشنا به زبان انگلیسی و دارای حداقل دو سال سابقه کاری مرتبط در شرکت دیپوینت واقع در شهرک صنعتی ایوانکی استان سمنان انجام می‌شود .

شرکت دیپوینت برای تکمیل نیروی انسانی خود به یک نفر کارشناس فنی و مهندسی آقا نیازمند است . شکل زیر بخشی از خدمات این شرکت را نمایش می‌دهد . برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در خصوص زمینه فعالیت این شرکت به آدرس https://landing.depoint.ir/fa مراجعه نمایید .

شرایط استخدام کارشناس فنی و مهندسی

حداقل تحصیلات مورد نیاز برای این ردیف شغلی کارشناسی است . رشته‎‌های مورد پذیرش این ردیف شغلی شامل مهندسی مکانیک ، طراحی صنعتی ، مهندسی مواد و متالورژی ، مهندسی پلیمر و مهندسی برق و الکترونیک است . داشتن حداقل دو سال سابقه کاری مرتبط و حداکثر سن ۳۵ سال برای متقاضیان الزامی است . افراد متقاضی استخدام کارشناس فنی و مهندسی باید به نرم افزارهای اتوکد و سالیدورک مسلط باشند . آشنایی با فرآیندهای ساخت قطعات و طراحی قالب‌های پلاستیکی ( پلیمرها ( پلاستیکها ) ) از دیگر شرایط استخدامی است . متقاضیان محترم باید با فرآیندهای تولید و مهندسی محصول آشنایی کامل داشته باشند . آشنایی با زبان انگلیسی از دیگر شرایط استخدام کارشناس فنی و مهندسی است . نوع همکاری برای این ردیف شغلی بصورت تمام وقت است . محل کار این شغل شهرک صنعتی ایوانکی واقع در کیلومتر ۵۰ جاده خاوران است . شهرهای مورد نیاز برای این استخدامی شهرهای تهران و گرمسار هستند .

مزایای استخدام کارشناس فنی و مهندسی

از مزایای این استخدامی می‌توان به حقوق ثابت ، بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی ( از روز اول کاری ) ، اضافه کاری ، صبحانه و نهار و سرویس ایاب و ذهاب ( از شرق تهران ، گرمسار ، پاکدشت و ورامین ) اشاره کرد .

متقاضیان محترم استخدام کارشناس فنی و مهندسی در صورت داشتن شرایط ذکر شده در آگهی می‌توانند رزومه خود را به ایمیل hr@depoint.ir ارسال و درخواست خود را ثبت نمایند .

لازم به ذکر است که تاریخ انقضای این آگهی ۱۴ آذر ماه ۱۳۹۹ در نظر گرفته شده است .

منبع خبر : ایران استخدام  ( iranestekhdam.ir )

تاریخ انتشار خبر : ۲۷ مهر ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۳۰۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می