۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

استخدام مهندس مواد و متالورژی

اخبار استخدامی مهندسی مواد آگهی استخدامی متالورژی

استخدام مهندس مواد و متالورژی در مرکز پژوهش متالورژی رازی در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ( شناسایی و انتخاب مواد ) در شهر تهران انجام می‌شود .

مرکز پژوهش متالورژی رازی با هدف انجام پژوهش‌های علمی ، فنی ، اقتصادی ، طراحی و مهندسی ، تهیه نرم افزارهای تخصصی ، ارائه خدمات آزمایشگاهی و پژوهشی ، آموزش ، اطلاع رسانی و آینده نگری حوزه مهندسی و علم مواد در سال ۱۳۶۱ و با مشارکت ۶ نفر تاسیس گردید . حوزه‌های اصلی فعالیت‌های مرکز پژوهش متالورژی رازی ( استخدام مهندس مواد و متالورژی ) علم و مهندسی مواد ، متالورژی ، شیمی ، پلیمرها ، سرامیکها ، طراحی محصول و فرآیندهای تولید مواد فلزی و غیر فلزی ، مدل سازی و شبیه سازی فرآیندهای طراحی و تولید مواد مهندسی از زمینه‌های اصلی فعالیت این مرکز است .

شرایط استخدام مهندس مواد و متالورژی

افراد متقاضی این ردیف شغلی باید دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد گرایش شناسایی و انتخاب مواد فلزی  باشند . آشنایی با زبان انگلیسی از الزامات این استخدامی است . محل کار این ردیف شغلی استان تهران می‌باشد . جنسیت مورد پذیرش برای این ردیف شغلی هم خانم‌ها و هم آقایان هستند . شهرهای مورد نیاز برای این استخدامی شامل شهرهای تهران ، شهر قدس و کرج است .

متقاضیان محترم جهت استخدام مهندس مواد و متالورژی در صورت داشتن شرایط ذکر شده می‌توانند به سایت مرکز پژوهش متالورژی رازی به آدرس https://www.razi-center.net مراجعه کرده و در بخش استخدامی سایت با پر کردن فرم استخدامی رزومه خود را ثبت نمایند .

لازم به ذکر است که تاریخ انقضای این آگهی ۱۲ آذر ماه ۱۳۹۹ است .

شرکت توسعه پیشگامان مواد سام در بخش اخبار استخدامی خود به جمع آوری استخدامی‌های مرتبط با رشته مهندسی مواد و متالورژی می‌پردازد . این خبرها از سایت‌های معتبر جمع آوری شده و برای مهندسین موادی که علاقه مند به کار در صنایع مختلف هستند ، مفید است .

منبع خبر : ایران استخدام  ( iranestekhdam.ir )

تاریخ انتشار خبر : ۲۷ مهر ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۳۱۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می