۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

مقابله با کرونا با نانومحصولات

مقابله با کرونا با نانومحصولات

مقابله با کرونا با نانومحصولات ضدباکتری تولید‌شده در شرکت میلاد پرنیا ایرانیان ( که بگفته مدیرعامل آن در آینده‌ای نزدیک وارد بازار می‌شوند ) افزایش می‌یابد .

مدیر عامل شرکت میلاد پرنیا ایرانیان خبر داد که این شرکت در زمینه تولید نانو محصولات ویژه‌ی کرونا ( مقابله با کرونا با نانومحصولات ) فعالیت خود را آغاز کرده است . این شرکت در نظر دارد برای تامین نیاز بازار ، منسوجات نبافته پزشکی و ماسک‌های جراحی نانوی ساخت خود را وارد بازار کند . به گفته ایشان محصولات این شرکت توانایی حذف عوامل بیماری‌زا را دارند .

معرفی شرکت میلاد پرنیا ایرانیان (مقابله با کرونا با نانومحصولات )

شرکت میلاد پرنیا ایرانیان یک شرکت تولیدی است . محصولات تولید کننده این شرکت شامل اسپان باند و منسوجات نبافته مورد استفاده در زمینه‌های مختلف است . علاوه بر این ، این شرکت ( که در حال تلاش برای مقابله با کرونا با نانومحصولات است ) تولیدات خود را با پارچه‌های اسپان باند آبدوست ، آبگریز ، ضد باکتری ، انواع کاور ، انواع ساک‌های دستی ، انواع پوشش‌های پزشکی و غیره کامل‌تر کرده است .

اسپان باند (مقابله با کرونا با نانومحصولات ) یک منسوج بدون بافت از جنس پلیمرها ( لینک داخلی)ی پلی پروپیلن است که یکبار مصرف است ، بهمین دلیل استفاده از آن‌ها در همه کاربردها مخصوصا پزشکی بسیار مورد توجه است .

جزئیات خبر مقابله با کرونا با نانومحصولات

مدیر عامل این شرکت امیر حسین بختیاری بیان کرد ” شرکت ما از ۵/۲ سال قبل بررسی‌ها و تحقیقات لازم را در خصوص تولید محصولات ضد باکتری و ضد ویروس برای کاربردهای پزشکی آغاز کرده است (مقابله با کرونا با نانومحصولات ) . حال با ظهور ویروس کرونا تیم‌ تحقیقاتی شرکت ما به این فرآیند سرعت بیشتری بخشیده است . خوشبختانه با تلاش‌های پی در پی و آزمایشات متعدد به تولید منسوجات نبافته ضد میکروبی دست پیدا کردیم . فناوری ضد میکروب منجر به نابودی بسیاری از میکروارگانسیم‌ها می‌شود . “

وی افزود این شرکت ( که در حال تلاش برای مقابله با کرونا با نانومحصولات است ) تمامی استانداردها و آزمایشات ایمنی و اثر بخشی را برای این محصولات با موفقیت پشت سر گذاشته است و گواهی‌نامه‌های مرتبط را دریافت کرده است . همچنین این شرکت موفق شده است پروانه ساخت و تولید نانو محصولات ضد باکتری را از اداره کل تجهیزات پزشکی دریافت کند .

مدیرعامل شرکت میلاد پرنیا ایرانیان ( که در حال تلاش برای مقابله با کرونا با نانومحصولات است ) بیان کرد : این شرکت جهت قدردانی و سپاسگزاری از کادر درمانی کشور در آینده‌ای نزدیک منسوجات نبافته‌ی ضد باکتری خود را که کرونا را نابود می‌کند تحویل جامعه پزشکی و در مراحل بعدی به عموم مردم ارائه می‌دهد .

خلاصه خبر مقابله با کرونا با نانومحصولات

شرکت میلاد پرنیا ایرانیان در نظر دارد نانو محصولات ضد باکتری خود را در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه کند . مدیر عامل این شرکت مدعی است که این محصولات برای مقابله با کرونا مفید هستند ، به همین دلیل می‌توانند در کاربردهای پزشکی و مراقبتی مورد استفاده قرار گیرند .

منبع خبر : سایت پایگاه خبر فناوری نانو ایران ( news.nano.ir  )  

تاریخ انتشار خبر : ۲۵ مهر ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۸۵۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 8 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می