۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

سایت EPMA

سایت EPMA

سایت EPMA متعلق به انجمن متالورژی پودر اروپا ( The European Powder Metallugy Association ) است که خدمات ویژه‌ای در زمینه متالورژی پودر به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد .

اهداف اصلی سایت EPMA

هدف اصلی این سایت ( The European Powder Metallugy Association = EPMA ) گسترش و ارتقای متالورژی پودر ( Powder Metallugy  = PM ) است . انجمن متالورژی پودر اروپا ( EPMA )  در سال ۱۹۸۹ در Brussels تشکیل شده است و دارای سه هدف اصلی است .

اولین هدف انجمن EPMA ، ارتقا و گسترش تکنولوژی متالورژی پودر اروپا است .

این انجمن نماینده صنعت متالورژی پودر در سطح اروپا و بین‌الملل است ( هدف دوم ) .

ارتقای بخش متالورژی پودر در آینده نیز هدف سوم انجمن EPMA  است .   

این اهداف به کمک استفاده از ابزارهای مختلف از جمله ارتقای  صنعت ، تعلیم و آموزش ، توسعه فناوری و رویدادها بدست می‌آید .

خدمات سایت EPMA

این سایت به انواع سازمان‌های عضو شده در آن ، خدمات رسانی می‌کند . از تولید کنندگان قطعات ، پودرهای فلزی و تجهیزات گرفته تا کاربران نهایی ، مراکز تحقیقاتی ، دانشگاه‌ها و افرادی که به متالورژی پودر ( PM ) علاقه مند هستند . اطلاعات مفید در خصوص خدمات مشمول اعضای  سایت EPMA را می‌توانید در بخش Member Benefits سایت مشاهده کنید .

انجمن متالورژی پودر اروپا توسط اساسنامه قانونی خود ، که در ۸ آوریل ۲۰۱۶ با تصویب مجمع عمومی ( General Assembly ) به روز شد ، اداره می‌شود . سایت EPMA به صورت روزانه تحت آئین نامه ( آیین نامه داخلی ) خود عمل می‌کند .

این سایت شامل بخش‌های عضویت ( Membership ) ، متالورژی پودر ( Powder Metallurgy ) ( شامل تعاریف ، فرآیندها ، محصولات و سایر اطلاعات مفید ) ، اخبار ( News ) ، رویدادها ( Event ) ، فعالیت‌ها ( Activities ) و سایر بخش‌ها است که برای اطلاعات بیشتر در خصوص هر کدام می‌توانید به سایت EPMA مراجعه کنید . آدرس سایت در انتهای متن آورده شده است .

با مشاهده بخش متالورژی پودر سایت می‌توانید در خصوص فرآیندها و محصولات اطلاعات کسب کنید . علاوه بر این شما می‌توانید با وارد شدن به بخش عضویت ، در این سایت عضو شوید و از خدمات آنلاین سایت EPMA استفاده نمائید .

خلاصه‌ی خبر

سایت EPMA که به انجمن متالورژی پودر اروپا تعلق دارد ، به صنایع مختلف ، مراکز تحقیقاتی ، دانشگاه‌ها و تمامی افراد علاقه مند به این حوزه خدمات گسترده‌ای ارائه می‌دهد .

شرکت توسعه پیشگامان مواد سام در بخش اخبار آموزشی خود به معرفی سایت‌های خارجی مرتبط با گرایش‌های مختلف مهندسی مواد می‌پردازد . آشنایی مهندسان مواد با این سایت‌ها علاوه بر افزایش اطلاعات در زمینه‌های مرتبط می‌تواند در بسیاری از بخش‌های علمی ، آموزشی و پژوهشی مفید واقع شود .

منبع خبر : سایت EPMA  ( www.epma.com )

تاریخ انتشار خبر : ۲۵ مهر ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۱۲۳۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می