۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

عملیات پیش راه‌اندازی گندله‌سازی گهرزمین

اخبار صنعتی

عملیات پیش راه‌اندازی گندله‌سازی گهرزمین با حضور مسئولان این پروژه و در محل پروژه انجام گردید و درطی این عملیات تمامی تجهیزات این پروژه با موفقیت تست شد .

روابط‌ عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهر زمین از انجام موفقیت آمیز عملیات پیش راه‌اندازی گندله‌سازی گهرزمین در محل این پروژه و با حضور مدیر عامل ( علی اکبر پوریانی ) ، جانشین ( رحیمیان ) ، مدیر مجتمع ( گلسرخی ) ، مدیر گندله ( حسن امین زاده ) و جمعی دیگر از مدیران شرکت و اعضای هیئت مدیره در صبح روز ۱۷ام مهر ماه ۱۳۹۹ خبر داد .

گندله‌ها ( عملیات پیش راه‌اندازی گندله‌سازی گهرزمین ) مواد اولیه مورد نیاز در ساخت فولادها و چدن‌ها هستند .

در طی این عملیات ، پیش راه اندازی تمامی تجهیزات این پروژه با موفقیت مورد بررسی و آزمون قرار گرفت و به مرحله اجرا رسید . این تجهیزات شامل فن‌ها ، اشتعال مشعل‌های کوره ، نوارهای نقاله ، بخش‌های مخلوط سازی ( Mixing ) و تجهیزات تصفیه خانه هستند .

در این مراسم ( عملیات پیش راه‌اندازی گندله‌سازی گهرزمین ) مدیر عامل پروژه گندله سازی گهر زمین از اهمیت سال جهش تولید سخن گفت . وی در ادامه افزود پروژه گندله سازی گهر زمین برگ زرینی از دستاوردها و افتخارات جمهوری اسلامی است .

مدیر عامل پروژه گندله سازی در مراسم عملیات پیش راه‌اندازی گندله‌سازی گهرزمین بیان کرد که این پروژه که در روزهای آینده به بهره برداری نهایی خواهد رسید ، زمینه اشتغال افراد زیادی را فراهم می‌کند . تعداد نیروی انسانی برای انجام این پروژه ،  500 نفر به طور مستقیم و ۱۲۰۰ نفر به طور غیر مستقیم پیش بینی شده است .

خلاصه خبر عملیات پیش راه‌اندازی گندله‌سازی گهرزمین

عملیات پیش راه‌ اندازی پروژه گندله سازی گهر زمین با حضور مدیران و اعضای هیئت مدیره ، با موفقیت به انجام رسید . هدف از این عملیات بررسی تجهیزات مورد نیاز در فرآیند گندله سازی بود که به مرحله اجرا رسید .

منبع خبر : پایگاه خبری معدن نیوز ( http://www.madannews.com )  

تاریخ انتشار خبر : ۲۵ مهر ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۹۵۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + چهارده =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می