۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

سایت Vitta

سایت Vitta

سایت Vitta به معرفی مواد و پودرهای لحیم کاری ساخت شرکت Vitta پرداخته است و حاوی اطلاعات جامعی درخصوص روش‌های لحیم کاری در انواع مختلفی از مواد است .

شرکت و سایت Vitta از سال ۱۹۶۳ در زمینه آب بندی ( Sealing ) ، پوشش ( Coating ) و اعمال اتصالات ( Joining ) در محصولات پیشرو بوده است . طی سال‌های گذشته کارکنان شرکت ، مهندسین آگاه و با تجربه و متخصصان پردازش محصولات ، مواد ابداعی و جدیدی را برای پاسخگویی به نیازهای فنی ، فیزیکی و زیست محیطی در طیف وسیعی از صنایع توسعه داده‌اند . شرکت و سایت Vitta بزرگترین تامین کننده محصولات لحیم کاری سخت ( Brazing ) بر پایه نیکل در جهان است . محصولات لحیم کاری این شرکت مورد تایید تمامی تولید کنندگان اصلی موتور هواپیما و بسیاری از سازمان‌های صنعتی دیگر و در نهایت آزمایشگاه‌های مورد تایید NADCAP است .

کاربرد محصولات شرکت و سایت Vitta

از مواد و پودرهای لحیم کاری شرکت Vitta در ساخت و تعمیرات اساسی اجزا و قطعات مربوط به موتور توربین‌های گازی و بخاری استفاده می‌شود .

از محصولات لحیم کاری شرکت و سایت Vitta در ساخت ابزارهای پزشکی ، ایمپلنت و سایر تجهیزات مورد نیاز استفاده می‌شود .

این مواد همچنین در ساخت دستگاه‌ها و تجهیزات پردازش مواد غذایی مختلف بکار می‌روند .

مواد و پودرهای لحیم کاری شرکت و سایت VITTA در کوره‌های خلا و کوره‌های حاوی اتمسفر خنثی نیز کاربرد دارند .

بطور کلی ، از پودرهای لحیم کاری پایه نیکل Vitta در ساخت و تعمیر تجهیزات و قطعات مورد نیاز برای کار در شرایط دمای بالا ، محیط‌های خورنده و / یا شرایط محیطی بسیار نامطلوب استفاده می‌شود .

علاوه بر محصولات لحیم کاری سخت ، شرکت Vitta از تولید کنندگان اصلی نوارهای آب بندی انتقال شیشه ( Sealing glass transfer tapes ) در جهان است . از این نوارها در صنایع نوری ، الکترونیکی و سرامیک برای اتصال و آب بندی طیف گسترده‌ای از اجزا استفاده می‌شود .

برای دریافت اطلاعات جامع‌تر در خصوص لحیم کاری ، نمودارهای مربوط به شرایط لحیم کاری و غیره به بخش Braz – Tech سایت Vitta مراجعه کنید .

در بخش Alloys Available سایت نیز یک لیست جزئی از آلیاژهای ساخته شده در شرکت Vitta ارائه شده است .

خلاصه‌ای از خدمات Vitta

این سایت اطلاعات کاملی در خصوص لحیم کاری مواد مختلف ارائه می‌دهد . شرکت Vitta یکی از تولید کنندگان اصلی در زمینه تولید مواد و پودرهای لحیم کاری بر پایه نیکل در جهان است که در بخش‌های مختلف صنعتی کاربردهای زیادی دارند .

سایت شرکت پیشگامان توسعه مواد سام در بخش اخبار آموزشی خود علاوه بر ثبت تازه‌ترین رویدادهای آموزشی از جمله همایش‌ها ، کنفرانس‌ها ، سمینارها و غیره به معرفی سایت‌های معتبر خارجی در زمینه مهندسی مواد می‌پردازد . هدف از معرفی این سایت‌ها افزایش اطلاعات و آگاهی دانشجویان ، فارغ‌التحصیلان و تمامی علاقه مندان این رشته در زمینه‌های مختلفی از مهندسی مواد است .

منبع خبر : سایت VITTA

تاریخ انتشار خبر : ۹ مهر ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۱۱۳۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می