۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

افزایش تولیدات فلزات اساسی در چین

اخبار صنعتی

افزایش تولیدات فلزات اساسی در چین – تولیدات فلزات اساسی در چین در ماه آگوست افزایش یافت .

به دنبال کاهش تاثیرات همه گیری کووید – ۱۹ در سراسر جهان ، تولید فلزات اساسی چین در ماه آگوست ، افزایش چشمگیری داشت .

داده‌های دفتر ملی آمار نشان می‌دهد که تولید مس ( Cu ) تصفیه شده این کشور در ماه آگوست به ۸۹۴۰۰۰ تن رسیده است که نسبت به سال گذشته رشد ۹.۴ درصدی داشته است . میزان تولید مس در ماه‌های ژانویه تا آگوست نیز با ۹/۴ درصد افزایش به ۶.۵۲۷ میلیون تن رسیده بود .

افزایش تولیدات فلزات اساسی در چین : چین در ماه آگوست ۱.۹۴۹ میلیون تن از محصولات مسی ( ساخته شده از مس ) را تولید کرد که نسبت به سال گذشته ۲۰.۱ درصد افزایش داشت . علاوه بر این ، تولید محصولات مسی در ماه‌های ژانویه تا آگوست با رشد ۱۲.۲ درصدی به ۱۳.۷۶۲ میلیون تن رسید .

میزان تولید روی ( Zn ) داخلی در چین در ماه آگوست با ۱/۵ درصد افزایش به ۵۳۹۰۰۰ تن ، و در ماه‌های ژانویه تا آگوست با ۳/۴ درصد افزایش به ۴.۱۰۹ میلیون  تن رسید .

چین همچنین در ماه آگوست از افزایش ۱۸ درصدی تولید سرب ( Pb ) به میزان ۵۶۴۰۰۰ تن خبر داد . تولید سرب در ماه ژانویه تا آگوست با ۵/۵ درصد افزایش به ۳.۹۳۸ میلیون تن رسیده بود .

بدنبال افزایش تولیدات فلزات اساسی در چین ، میزان تولید آلومینیوم ( Al ) در ماه آگوست به بالاترین رکورد ماهانه رسید و با رشد ۵.۵ درصدی به ۳.۱۷ میلیون افزایش یافت .
تولید آلومینای ( Alumina ) چین نیز در ماه آگوست با ۶.۶ درصد رشد ،  به        4/6 میلیون  تن افزایش یافت ، این در حالی است که تولیدات آلومینا در ماه‌های ژانویه تا آگوست با کاهش ۴ درصدی  به ۴۷.۷ میلیون  تن رسیده بود .

تولیدات آلیاژ آلومینیوم ( Aluminium alloy ) در ماه آگوست با ۱۰.۶ درصد افزایش به ۸۱۲۰۰۰ تن و با رشد بیش از ۳.۶ درصد در ماه‌های ژانویه تا آگوست به ۵.۸ میلیون  تن رسید .

خلاصه خبر

افزایش تولیدات فلزات اساسی در چین در ماه آگوست چشمگیر بود . این تولیدات شامل تولیدات مس و محصولات متشکل از مس ، روی ، سرب ، آلومینوم و آلومینا  می‌باشد .

منبع خبر : www.argusmedia.com

تاریخ انتشار خبر : ۷ مهر ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۵۵۵

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می