۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

آموزش نرم افزار آنالیز تصاویر میکروسکپی کلمکس Clemex

آموزش نرم افزار آنالیز تصاویر میکروسکپی کلمکس Clemex

آموزش نرم افزار آنالیز تصاویر میکروسکپی کلمکس Clemex برای پردازش و آنالیز تصاویر متالوگرافی در میکروسکوپ نوری، میکروسکوپ الکترونی روبشی  Scanning Electron Microscope SEM و نیز میکروسکوپ الکترونی عبوری  Transmission Electron Microscope  TEM مورد استفاده قرار می گیرد تا به راحتی اطلاعات کمی و کیفی مورد نیاز را از تصاویر استخراج نمایید.

نرم افزار کلمکس Clemex کاربردهای های بسیار گوناگونی در راستای بررسی و تجزیه و تحلیل موفولوژی ریزساختاری مواد گوناگون مانند فولادها، چدنها، آلیاژهای آهنی و آلیاژهای غیر آهنی دارد و در رشته هایی مانند مهندسی مواد، پزشکی، علوم آزمایشگاهی و متالوگرافی که با میکروسکوپ های مختلف و آنالیز تصاویر کار می کنند مورد استفاده قرار می گیرد. نرم افزار کلمکس Clemex با میکروسکوپ های مختلف، دوربین ها و اسکنرها سازگاری دارد و این عامل سبب می شود بدون نیاز به مقیاس گذاری (اسکیل گذاری) آنالیز درست و واقعی استخراج کرد. همچنین نرم افزار کلمکس  Clemexمی تواند اتوماتیک برنامه های کاری تعیین شده را ادامه دهد.

نرم افزار کلمکس Clemex برای نصب نیاز به ویندوز  xp دارد و در صورتی که سیستم شما ویندوز xp ندارد بایستی مجازی ساز ویندوز نصب و سپس ویندوز  xpبر روی مجازی ساز ویندوز نصب شود.

مخاطبین و متقاضیان دوره آموزش نرم افزار آنالیز تصاویر میکروسکپی کلمکس Clemex

مهندسی مواد و متالورژی

پزشکی

علوم آزمایشگاهی

مهندسی جوشکاری

مهندسی خوردگی

مهندسی ریخته گری

مهندسی ساخت وتولید

مهندسی عمران و معماری

مهندسی مکانیک

اطلاعات تماس برای ثبت نام دوره آموزش نرم افزار آنالیز تصاویر میکروسکپی کلمکس Clemex

آموزش نرم افزار آنالیز تصاویر میکروسکوپی کلمکس Clemex

شرکت پیشگامان توسعه مواد سام با بهره گیری از اساتید خبره با سوابق درخشان صنعتی و همچنین فرهیختگان دانشگاهی با سوابق درخشان علمی، دوره آموزشی کار با نرم افزار آنالیز تصاویر میکروسکپی Clemex Software را به صورت خصوصی و گروهی برای شرکتها، دانش پژوهان و مهندسین به شکل حضوری و مجازی برگزار می کند.

به صرفه ترین تعرفه ها در کل کشور

با تدریس اساتید مطرح کشور

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی (آموزش حضوری و مجازی) با واحد آموزش، تماس حاصل فرمایید:

دکتر مهدی زمانی

۰۹۱۲۷۶۰۳۵۲۳

۰۹۱۰۰۶۱۷۹۰۵

۰۹۱۰۰۶۱۹۴۵۸

آدرس سایت:

صفحه اینستاگرام:

https://instagram.com/sammaterial?igshid=w9jvr75cwm28

@sammaterial

کانال تلگرام:

http://t.me/SamMaterial

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 6 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می