۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

آموزش نرم افزار آنالیز تصاویر میکروسکپی Image J

آموزش نرم افزار آنالیز تصاویر میکروسکپی Image J

آموزش نرم افزار آنالیز تصاویر میکروسکپی Image J در شرکت پیشگامان توسعه مواد سام تحت عنوان ” دوره آموزشی کار با نرم افزار آنالیز تصاویر میکروسکپی ایمیج جی Image J ” با ارائه گواهینامه معتبر به صورت خصوصی و گروهی برای شرکتها، دانش پژوهان و مهندسین به شکل حضوری و مجازی برگزار می شود.

آموزش نرم افزار آنالیز تصاویر میکروسکپی Image J

نرم‌افزارهای مختلفی جهت ارزیابی کمی و کیفی اجزای تصاویر، ایجاد شده است که می توان به نرم افزار آنالیز تصاویر میکروسکپی ایمیج جی Image J و نیز نرم افزار آنالیز تصاویر میکروسکپی کلمکس Clemex اشاره کرد.

ایمیج جی Image J به خاطر محیط فوق العاده ساده و راحت برای کاربر و نیز امکان دسترسی ساده و راحت و از همه مهم‌تر سازگاری با سیستم‌عامل‌های گوناگون نسبت به نرم افزار کلمکس و دیگر نرم‌افزارهای آنالیز تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد.

در همین راستا آموزش نرم افزار ایمیج جی Image J در شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتها، دانش پژوهان و مهندسین ارائه می گردد.

نرم افزار ایمیج جی Image J  نرم افزاری قوی در زمینه بررسی و تجزیه و تحلیل مورفولوژی سطح می باشد که در رشته های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از نرم افزار ایمیج جی Image J  به منظور آنالیز تصاویر میکروسکوپ نوری، میکروسکوپ الکترونی روبشی Scanning Electron Microscope SEM و نیز میکروسکوپ الکترونی عبوری Transmission Electron Microscope  TEM در مهندسی مواد استفاده می شود.

کاربردهای نرم افزار آنالیز تصاویر میکروسکپی Image J

در متالوگرافی در بررسی تصاویر میکروسکوپ الکترونی درصد فازهای موجود در نمونه، تعداد ذرات، اندازه ذرات نمونه، ندول کانت و مواردی که از طریق محاسبه پیکسل تصویر انجام می شود را می توان توسط نرم افزار ایمیج جی Image J  محاسبه کرد.

نرم افزار ایمیج جی Image J  کاربردهای مختلفی دارد که موارد زیر برخی از کاربردهای این نرم افزار می باشد:

بهبود کیفیت تصاویر متالو گرافی

محاسبه درصد فازهای مختلف در آلیاژهای گوناگون (کسر حجمی فازها)

چگونگی توزیع ذرات تشکیل دهنده در مواد مختلف از جمله کامپوزیت ها و نیز شکل ذرات و نحوه قرارگیری ذرات، فازها و دانه های نمونه نسبت به هم

محاسبه اندازه دانه ها و اندازه ذرات از جمله محاسبه اندازه گرافیت در چدن ها

محاسبه اندازه ذرات فازهای ثانویه

محاسبه نسبت مساحت سطوح به حجم اجزای نمونه تصاویر میکروسکوپی

بررسی کاربیدها در فولادها

بررسی میزان سگرگیشن

آموزش نرم افزار آنالیز تصاویر میکروسکپی ایمیج جی Image J

اطلاعات تماس برای ثبت نام دوره آموزش نرم افزار آنالیز تصاویر میکروسکپی Image J

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش نرم افزار آنالیز تصاویر میکروسکپی ایمیج جی Image J (آموزش حضوری و مجازی) با واحد آموزش، تماس حاصل فرمایید:

دکتر مهدی زمانی

۰۹۱۲۷۶۰۳۵۲۳

۰۹۱۰۰۶۱۷۹۰۵

۰۹۱۰۰۶۱۹۴۵۸

آدرس سایت:

صفحه اینستاگرام:

https://instagram.com/sammaterial?igshid=w9jvr75cwm28

@sammaterial

کانال تلگرام:

http://t.me/SamMaterial

آموزش نرم افزار آنالیز تصاویر میکروسکوپی کلمکس Clemex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 11 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می