۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

استخدام کارشناس نظارت

اخبار استخدامی مهندسی مواد آگهی استخدامی متالورژی

استخدام کارشناس نظارت بر پیمانکاران در چند مقطع تحصیلی و در رشته‌های مهندسی مکانیک و مهندسی مواد و متالورژی همراه با حقوق و مزایای اداره کار انجام می‌شود .

یک شرکت معتبر جهت تکمیل نیروی انسانی و متخصص خود اقدام به استخدام نیروی متخصص کرده است . این شرکت از تمامی متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌نماید .

شرایط استخدام کارشناس نظارت

جنسیت مورد نیاز برای این استخدامی آقایان هستند . مدرک تحصیلی مورد نیاز برای این ردیف شغلی فوق دیپلم و لیسانس است . رشته‌های مورد نظر این استخدامی شامل مکانیک ، مواد ، متالوژی فلزکاری و ریخته گری است . افراد متقاضی این شغل باید بین یک تا پنج سال سابقه کاری مفید داشته باشند .

ساعت کاری این شغل مطابق ساعت کاری اداره کار است . حقوق کارشناس نظارت هم بر طبق مصوب اداره کار پرداخت خواهد شد . افراد استخدام شونده می‌توانند علاوه بر حقوق ، از مزایای مصوب اداره کار نیز بهره مند شوند . استان مورد نیاز استخدام کارشناس نظارت استان اصفهان است .

شهر مورد نیاز این استخدامی کاشان است .

حقوق مصوب وزارت کار چقدر است؟

شورای عالی کار بر اساس تورم محاسبه شده در هر سال ، دستمزد کارگرانی که در صنایع و کسب و کارهای مختلف در سراسر کشور مشغول به کار هستند را افزایش می‌دهد . این شورا هر ساله میزان حقوق و مزایای کارگران را همراه با جزئیات و تحت عنوان ” پایه حقوق ” هر سال اعلام می‌کند .

پایه حقوق به تفکیک مدرک تحصیلی توسط این شورا عنوان و اعلام نمی‌شود و این قانون بر اساس حداقل‌ها تعیین شده است . دستمزد بالاتر از حداقل ، با توجه به توافق بین افراد با کارفرما تعیین می‌شود .

متقاضیان محترم جهت استخدام کارشناس نظارت بر پیمانکاران در صورت داشتن شرایط ذکر شده در آگهی می‌توانند رزومه کاری خود را به آدرس ایمیل troghani@yahoo.com ارسال نمایند و درخواست خود را ثبت کنند .

برای مشاهده سایر اخبار استخدامی در رشته‌های مهندسی به بخش اخبار استخدامی سایت شرکت پیشگامان توسعه مواد سام مراجعه کنید .

منبع خبر : ایران استخدام  ( iranestekhdam.ir )

تاریخ انتشار خبر : ۱۳ آذر ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۵۹۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یک =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می