۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

استخدام پژوهشگر دورکار

اخبار استخدامی مهندسی مواد آگهی استخدامی متالورژی

استخدام پژوهشگر دورکار در تمامی مقاطع تحصیلی و در چند رشته تحصیلی در یک دفتر ژورنال علمی خارجی همراه با حقوق ثابت و پورسانت در دو استان انجام می‌شود .

یک دفتر ژورنال علمی خارجی جهت تکمیل نیروی مختصص خود اقدام به استخدام محقق دورکار کرده است . این دفتر از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌نماید .

شرایط استخدام پژوهشگر دورکار

این استخدامی در بین متقاضیان خانم انجام می‌پذیرد . متقاضیان محترم باید دارای مهارت نوشتن و پارافریز متون انگلیسی باشند .

پارافریز یعنی چه؟  

Paraphrase یا پارافریز به معنی بازنویسی مناسب و صحیح مطالب است . پارافریز به معنی خارج کردن کلمات از پاراگراف و جایگزین کردن آن با کلمات دیگر نیست . پارافریز در واقع بیان کردن چیزی است که از یک نوشته متوجه می‌شویم . این مسئله در بازنویسی مقالات ISI از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است .

افراد متقاضی استخدام پژوهشگر دورکار باید با نحوه نگارش و ویرایش متون تخصصی انگلیسی بطور کامل آشنا باشند . رشته‌های مورد پذیرش این ردیف شغلی شامل مهندسی شیمی ، نانو ، مواد ، شیمی ، پزشکی ، بیومواد ، علوم پزشکی است .

حوزه کاری پژوهشگر دورکار ، مقاله نویسی دارای استاندارد ISI است .

شرایط عمومی استخدامی

روزهای کاری متقاضیان این شغل از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶:۰۰ و روز پنج شنبه ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ است . لازم به یادآوری است که متقاضیان استخدام پژوهشگر دورکار ، به صورت دورکاری فعالیت خواهند داشت . حقوق پژوهشگر دورکار به صورت ثابت و برابر با ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌باشد .

متقاضیان محترم می‌توانند علاوه بر حقوق ، از دریافت پورسانت و دو روز  مرخصی در ماه نیز بهره مند شوند.

لازم به ذکر است دو هفته اول به منظور آشنایی با کار و به صورت کارآموزی خواهد بود . این استخدامی در دفاتر اصفهان و تهران انجام می‌شود .

متقاضیان محترم استخدام پژوهشگر دورکار در صورت داشتن شرایط ذکر شده در آگهی می‌تواند رزومه خود را به آدرس ایمیل resumejournal2021@gmail.com  ارسال نمایند . لازم به تذکر است که ایمیل ارسال شده حتما حاوی بخش‌های رشته تحصیلی ، گرایش ، مقطع تحصیلی ، موضوع پایان نامه یا رساله دکتری ، موضوع مقالات و میزان تسلط به زبان انگلیسی باشد .

برای مشاهده سایر اخبار استخدامی رشته‌های مهندسی به بخش اخبار استخدامی سایت شرکت پیشگامان توسعه مواد سام مراجعه نمایید .

منبع خبر : ایران استخدام  ( iranestekhdam.ir )

تاریخ انتشار خبر : ۱۳ آذر ۱۳۹۹

کد خبر : ۵۸۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − شش =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می