۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

بیست و یکمین همایش ملی مهندسی سطح

بیست و یکمین همایش ملی مهندسی سطح

بیست و یکمین همایش ملی مهندسی سطح توسط دانشگاه صنعتی مالک اشتر اصفهان و انجمن علوم و تکنولورژی سطح ایران در تاریخ ۲۸ الی ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌گردد .

این همایش با حمایت پایگاه سیویلیکا و به صورت بر خط ( آنلاین ) برگزار می‌شود . این همایش به صورت رسمی برگزار می‌شود ؛ بنابراین کلیه مقالات این همایش در پایگاه سیویلیکا و انجمن محتوای ملی منتشر خواهد شد . متقاضیان محترم می‌توانند با اطمینان کامل مقالات ارزشمند خود را در این کنفرانس ارائه کنند و علاوه بر کسب امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس ، از دریافت گواهی کنفرانس نیز بهره مند گردند . شکل زیر خلاصه‌ای از اطلاعات مهم در خصوص همایش ۲۱ ملی مهندسی سطح را در اختیار شما عزیران قرار می‌دهد .

این کنفرانس مهندسی سطح ، ارائه مقالات علمی و صنعتی ، سخنرانی‌های کلیدی و کارگاه‌های آموزشی را شامل می‌شود . بنابراین از تمام متقاضیان دعوت می‌شود تا آخرین دستاوردهای پژوهشی خود را در این همایش ارائه نمایند تا با همکاری‌های مشترک گامی موثر در زمینه رشد جوامع صنعتی و علمی کشور برداشته شود .

اهداف و محورهای بیست و یکمین همایش ملی مهندسی سطح

حوزه‌های تحت پوشش این کنفرانس علم مواد و علم مواد ( عمومی ) و کد اختصاصی آن ISSE21 است .

محورهای این همایش عبارتند از : لایه­‌های نازک و فیزیک سطوح ، رویه سختی و فرآیندهای پاششی ، آبکاری الکتریکی و الکترولس ، عملیات سطحی لیزری ، پوشش­های نقوذی ، پوشش­های هوشمند ، تریبولوژی و سایش ، خوردگی و اکسایش دمای بالا ، شبیه ­سازی و مشخصه یابی سطوح و پوشش­ها ، فناوری نانو در مهندسی سطح ، مهندسی سطح در علوم و فناوری­های جدید دفاعی ، مهندسی سطح در تجهیزات پزشکی و بیمارستانی و گزارش­های فنی و علمی – ترویجی .

خلاصه‌ خبر

بیست و یکمین همایش ملی مهندسی سطح در بهمن ماه ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار خواهد شد . متقاضیان محترم باید به تاریخ‌های مهم کنفرانس توجه نمایند .

آخرین مهلت ارسال اصل مقاله ۲۰ دی ماه ۱۳۹۹ است .

تاریخ اعلام داوری مقالات ۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ است .

تاریخ برگزاری کنفرانس ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ لغایت ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۹ است .

برای اطلاع از تاریخ برگزاری کنفرانس‌های مهم داخلی به بخش اخبار آموزشی سایت شرکت پیشگامان توسعه مواد سام مراجعه کنید .

منبع خبر : سایت سیویلیکا ( civilica.com  )

تاریخ انتشار خبر : ۷ آبان ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۱۹۳۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 18 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می