۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

آشنایی با سایت انجمن آلومینیوم

آشنایی با سایت انجمن آلومینیوم www.aluminum.org

آشنایی با سایت انجمن آلومینیوم www.aluminum.org و خدمات گسترده‌ای که این انجمن به کلیه‌ی علاقه‌مندان این حوزه ارائه می‌دهد در این مطلب مورد بررسی قرار گرفته است .

انجمن آلومینیوم نماینده شرکت‌های مستقر در ایالات متحده و تامین کنندگان آن‌ها است  که خدماتی در زمینه تولید اولیه تا ارزش افزوده محصولات و بازیافت آن‌ها ارائه می‌کند . این انجمن صدای اصلی صنعت است که استانداردهای جهانی ، هوش تجاری ، تحقیقات پایدار و تخصص در صنعت را به شرکت‌های عضو ، سیاست گذاران و عموم مردم ارائه می‌دهد .

ارائه اطلاعات مختصر در زمینه صنعت آلومینیوم با هدف آشنایی با سایت انجمن آلومینیوم

صنعت آلومینیوم ( آلومینیوم و آلیاژهای آلومینیوم گروهی از فلزات و آلیاژهای غیرآهنی پر کاربرد در صنعت هستند ) به تولید کنندگان کمک می‌کند تا محصولات پایدار و ابداعی از جمله وسایل نقلیه کم مصرف‌تر با بازده بیشتر ، بسته بندی‌های قابل بازیافت ، ساختمان‌های سبزتر و وسایل الکترونیکی مدرن را تولید کنند .

در فعالیت اقتصادی ایالات متحده ، صنعت آلومینیوم ۱۷۴ میلیارد دلار را خلق می‌کند .

انجمن آلومینیوم مزایایی را برای اعضای عضو شده از طریق راهنمایی و خدمات خود در زمینه ارتقای تولید و استفاده از آلومینیوم بعنوان ماده پایدار منتخب فراهم می‌کند .

آشنایی با بخش‌های مختلف سایت انجمن آلومینیوم

این سایت شامل بخش‌های مختلفی است که عبارتند از  : Aluminum Advantage ، Sustainability ، Industries ، Product Markets ، Advocacy ، Resources و Bookstore .

سایر بخش‌های مهم این سایت نیز شامل بخش عضویت ( Join ) ، رویدادها ( Events ) ، اخبار ( News ) و غیره است . شکل زیر بخش‌های مختلف سایت انجمن آلومینیوم را نشان می‌دهد .

خلاصه‌ خبر آشنایی با سایت انجمن آلومینیوم

انجمن آلومینیوم صدای برجسته صنعت در واشنگتن دی سی است . این انجمن استانداردهای جهانی ، آمار و ارقام صنعت و دانش تخصصی را در اختیار شرکت‌های عضو و سیاست گذاران در سرتاسر کشور قرار می‌دهد . این انجمن که به سیاست‌های عمومی و مجامع فنی بسیار متعهد است ، موظف به پیشرفت آلومینیوم بعنوان فلز پایدار انتخابی در سراسر جهان است .

منبع خبر : ( www.aluminum.org )

تاریخ انتشار خبر : ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۱۷۳۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − یازده =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می