۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

سایت NDT . net

سایت NDT . net

سایت NDT . net مربوط به آزمون‌های غیر مخرب ( Non – destructive testing ) است و اطلاعات و خدمات مفیدی را در خصوص آزمون‌های NDT به علاقه مندان ارائه می‌کند .

سایت NDT . net توسط Rolf Diederichs در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد و قدیمی‌ترین پلتفرم آنلاین موجود در بخش NDT است . شکل زیر بخش‌های مختلف این وب سایت را بطور کامل نمایش می‌دهد . آزمون‌های NDT برای بررسی عیوب در قطعات ساخته شده از فلزات و آلیاژها ، کامپوزیت‌ها و سایر مواد مهندسی مورد استفاده قرار می‌گیرد .  

آشنایی با سایت NDT . net

Rolf Diederichs بعنوان یک پیشگام در اینترنت ، ابتکار عملی را برای ایجاد یک بستر آنلاین برای کل جامعه NDT برای دسترسی آزاد و تبادل دانش انجام داد . وب سایت NDT بعنوان یک مجموعه مقالاتی که در یک ماهنامه منتشر می‌شد و در یک پایگاه داده با دسترسی آزاد ذخیره می‌شد ، شروع به کار کرد . در پاسخ به علاقه محققان و متخصصان برای بحث در مورد سوالات انفرادی ، ایده‌ها و مشکلات فردی ، NDT . net  یک انجمن گفتگو به وب سایت خود اضافه کرد . وب سایت NDT از همان ابتدا پیشگام بود و شبکه‌ سازی ( Networking ) را برای متخصصان NDT فراهم می‌کرد .  

با گذشت زمان این پیشه به شبکه MyNDT تبدیل شد . یکی دیگر از خدمات اولیه وب سایت NDT برگزاری جلسات کنفرانس الکترونیکی بود که همزمان در پایگاه داده منتشر می‌شد . علاوه بر این ، NDT . net  یک نمایشگاه آنلاین معرفی کرد ، جایی که شرکت‌ها می‌توانند محصولات و خدمات خود را در آن به نمایش بگذارند .

وب سایت NDT به موازات توسعه مداوم پلتفرم آنلاین ، Cloud Management Cloud ( CMC ) را ، که یک برنامه آنلاین برای برگزار کنندگان کنفرانس بود ، توسعه داد .

این سرویس با برگزاری یک کنفرانس و مجموعه مقالات تحت وب در سال ۲۰۱۴ تکمیل شد . این برنامه ( App ) به داده‌های CMC متصل است و بعنوان یک راهنما برای شرکت کنندگان کنفرانس و مراجع جهانی عمل می‌کند .

امروز وب سایت NDT یک بستر ارتباطی یکپارچه برای بخش NDT ارائه می‌دهد . به لطف حامیان و ارائه دهندگان ، از سال ۱۹۹۶ NDT . net دسترسی رایگان را به انجمن NDT آغاز کرد .

خلاصه‌ خبر

وب سایت NDT در سال ۱۹۹۶ تاسیس گردید و از آن زمان تاکنون خدمات رایگانی را در خصوص آزمون‌های غیر مخرب به علاقه مندان این بخش ارائه داده است . برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در خصوص این وب سایت به آدرس www.ndt.net مراجعه نمائید .

منبع خبر : ( www.ndt.net )

تاریخ انتشار خبر : ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۱۶۳۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می