۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

استخدام کارشناس خرید و تدارکات مسلط به آفیس

اخبار استخدامی مهندسی مواد آگهی استخدامی متالورژی

استخدام کارشناس خرید و تدارکات مسلط به آفیس و دارای حداقل مدرک کاردانی در رشته‌های مهندسی مواد و مکانیک در گروه صنعتی آرما واقع در استان تهران انجام می‌شود .

گروه صنعتی آرما برای تکمیل متخصصان خود اقدام به استخدام کارشناس خرید و تدارکات مسلط به آفیس کرده است و از واجدین شرایط دعوت به همکاری می‌نماید . این گروه از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در زمینه تولید میلگردهای صنعتی که از فولادها تشکیل می‌شوند ، آغاز کرده است . هدف این گروه کاهش مخارج تولید برای مصرف کنندگان است ؛ بطوری که مصرف کنندگان می‌توانند محصولات سفارشی مورد نیاز خود را از این گروه درخواست نمایند و نهایتا محصولی متناسب با درخواست خود و در کمترین زمان و مناسب‌ترین قیمت دریافت نمایند . شکل زیر ماشین آلات و تجهیزات تکمیلی مورد استفاده در تولید میلگردهای صنعتی در این گروه را نشان می‌دهد .

شرایط عمومی استخدام کارشناس خرید و تدارکات مسلط به آفیس

جنسیت مورد پذیرش برای این ردیف شغلی آقایان هستند . نوع همکاری برای این استخدامی به صورت تمام وقت است . افراد متقاضی این شغل باید حداقل دارای مدرک کاردانی باشند . رشته‌های مورد نیاز برای این ردیف شغلی مهندسی مکانیک و مهندسی مواد و متالورژی است . این افراد باید دارای وسیله نقلیه شخصی باشند . محل کار این ردیف شغلی شهرک صنعتی شمس آباد استان تهران است . شهرهای مورد نیاز برای این ردیف شغلی شامل تهران ، حسن آباد ، رباط کریم ، اسلامشهر و پرند است .

شرایط اختصاصی استخدام کارشناس خرید و تدارکات مسلط به آفیس

افراد متقاضی این ردیف شغلی باید با مباحث خرید و تدارکات صنعتی آشنا باشند . آشنایی با بازار قطعات صنعتی ، محصولات برقی و الکتریکی و الکترونیکی صنعتی از الزامات این استخدامی است . این افراد همچنین باید بعنوان جستوجوگر و محقق میدانی بازارهای فروشنده عمل کنند .

افراد متقاضی استخدام کارشناس خرید و تدارکات باید تامین کنندگان داخلی را به خوبی بشناسند تا جهت خرید تجهیزات به آن‌ها مراجعه شود . یکی دیگر از وظایف اشخاص مورد پذیرش ، استعلام و آنالیز قیمت‌ها و انتخاب تامین کنندگان است . افراد متقاضی باید در پیگیری قراردادهای تامین تجهیزات ، توانمندی لازم را از خود نشان دهند . یکی دیگر از وظایف این افراد مستند سازی روند و روش تامین تجهیزات است .

متقاضیان محترم جهت استخدام کارشناس خرید و تدارکات مسلط به آفیس در صورت داشتن شرایط ذکر شده می‌توانند رزومه کاری خود را از طریق سیستم ارسال رزومه ” ای استخدام ” ارسال نمایند و درخواست خود را ثبت کنند .

منبع خبر : ای استخدام  ( www.e-estekhdam.com )

تاریخ انتشار خبر : ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۴۳۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می