۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

استخدام کارشناس ارشد آزمایشگاه

اخبار استخدامی مهندسی مواد آگهی استخدامی متالورژی

استخدام کارشناس ارشد آزمایشگاه آقا با مدرک فوق لیسانس و دارای حداقل دو سال سابقه کاری مرتبط در گروه صنعتی انتخاب بصورت تمام وقت در استان اصفهان انجام می‌شود .

گروه صنعتی انتخاب جهت تکمیل نیروی تخصصی خود به کارشناس ارشد آزمایشگاه نیازمند است و از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری می‌نماید .

معرفی گروه صنعتی انتخاب

در ادامه توضیحات مفیدی در خصوص گروه صنعتی انتخاب برای افراد متقاضی استخدام کارشناس ارشد آزمایشگاه ارائه شده است . گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان بزرگ‌ترین مجتمع تولید کننده لوازم خانگی با برندهای برجسته و محبوب اسنوا ، دوو الکترونیک ، تکنوگاز و بست است . این گروه با در اختیار داشتن فراگیرترین و کامل‌ترین محصولات در سبد مصرفی خانوار بعنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه توسعه سرمایه ‌گذاری انتخاب در ایران شناخته می‌شود . یکی از اهداف اصلی این گروه ممتاز ( که قصد استخدام کارشناس ارشد آزمایشگاه را دارد ) در صنعت پیشران لوازم خانگی ، کسب بالاترین میزان رضایت مندی مشتریان با ارائه مطلوب‌ترین کیفیت ممکن است . این مجتمع برای بیش از ۵۰۰۰ نفر بطور مستقیم و برای بیش از ۷۰ هزار نفر بطور غیر مستقیم اشتغال زایی کرده است . این گروه شامل ۱۰ کارخانه مختلف در بخش‌های مختلف صنایع لوازم خانگی با مساحت بیش از یک میلیون متر مربع است . گروه صنعتی انتخاب یکی از قطب‌های صنعتی ایران محسوب می‌شود و در خطوط تولیدی خود از پیشرفته‌ترین ماشین آلات استفاده می‌کند .

گروه صنعتی انتخاب ( که قصد استخدام کارشناس ارشد آزمایشگاه را در گروه خود دارد ) با بومی سازی فناوری و دانش تولید لوازم خانگی ، ساخت مجتمع‌های بزرگ تحقیقاتی در جنوب شرق آسیا و همچنین اروپای غربی نام خود را در ردیف بزرگترین و پیشرفته‌ترین تولید کنندگان لوازم خانگی در جهان ، مطرح کرده است . گروه صنعتی انتخاب با حمایت از کارگاه‌های کوچک و بزرگ اقتصادی در ایران ، اقدامات ارزشمندی در پیشرفت صنعت کشور داشته است . در پی این اقدامات ارزشمند در حال حاضر بیش از ۳۰۰ کارگاه مشغول ساخت قطعات مورد نیاز برای این گروه می‌باشند و این گروه فرصت اشتغال قابل توجهی برای جوانان این سرزمین فراهم کرده است .

شرایط استخدام کارشناس ارشد آزمایشگاه

جنسیت مورد پذیرش برای این استخدامی آقایان هستند . افراد متقاضی باید حداقل دارای دو سال سابقه کاری مرتبط باشند . مقطع تحصیلی مورد نیاز برای این ردیف شغلی کارشناسی ارشد و رشته‌ی مورد نیاز آن مهندسی مواد و متالورژی گرایش شناسایی و انتخاب مواد فلزی است . محل فعالیت این شغل استان اصفهان می‌باشد .

مهارت‌های لازم جهت استخدام کارشناس ارشد آزمایشگاه

افراد متقاضی بایستی دارای روحیه کار تیمی باشند . این افراد همچنین باید از انگیزه کاری بالایی برخودار باشند . آشنایی با تجهیزات آزمایشگاهی از دیگر شرایط استخدامی است . نظم و دقت بالای افراد استخدام شونده نیز الزامی است . افراد متقاضی باید به زبان انگلیسی مسلط باشند .

متقاضیان محترم استخدام کارشناس ارشد آزمایشگاه در صورت داشتن شرایط ذکر شده می‌تواند رزومه خود را به آدرس ایمیل Estekhdam@entekhabgroup.com ارسال نمایند .

برای مشاهده سایر اخبار استخدامی شرکت توسعه پیشگامان مواد سام به بخش اخبار استخدامی این سایت مراجعه نمایید .

منبع خبر : ای استخدام  ( www.e-estekhdam.com )

تاریخ انتشار خبر : ۱۷ آبان ۱۳۹۹

کد خبر : ۴۲۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − دوازده =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می