۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

سایت تاریخ متالورژی

سایت تاریخ متالورژی Historical Metallurgy Society

سایت تاریخ متالورژی ( Historical Metallurgy Society ) متعلق به یک انجمن بین‌المللی پویا است که هدف اصلی آن تبادل اطلاعات و تحقیقات در زمینه تاریخ متالورژی است .

بیش از پنجاه سال است که این انجمن تمام جنبه‌های تاریخ فلزات و مواد مرتبط ( از ما قبل تاریخ تا به امروز ) را پوشش داده است . محدوده منافع اعضای انجمن و سایت تاریخ متالورژی از فرآیندها و تولید تا فناوری و اقتصاد ، در طیف وسیعی از تخصص‌ها از جمله تحقیقات تاریخی ، باستان شناسی و حفاظت از منابع طبیعی متغیر است . هدف اصلی سایت شناخت موضوعات گسترده در زمینه‌های مرتبط و مشاوره دادن در هنگام بروز مسائل مربوطه است .

معرفی بخش‌های مختلف سایت تاریخ متالورژی

این سایت شامل بخش‌های پیوستن به سایت ( Join ) ، رویدادها ( Event ) ، انتشارات ( Publications ) ، مجموعه‌ها ( Collections ) ، راهنما ( Guidance ) ، اعضا ( Member ) و فروشگاه ( Shop ) است .

در ادامه توضیحات مختصری در خصوص هر بخش از سایت تاریخ متالورژی ارائه شده است .

علاقه مندان می‌توانند برای عضویت در این سایت به بخش Join مراجعه نمایند .

بخش رویدادهای سایت به بررسی جلسات و رویدادهای جاری ، گذشته و آینده این انجمن می‌پردازد .

بخش انتشارات سایت تاریخ متالورژی مربوط به ژورنال Historical Metallurgy است . این ژورنال متعلق به همین انجمن است . علاوه بر این ، این بخش حاوی خبر نامه HMS ، دیتا شیت‌های HMS و غیره نیز هست .

بخش مجموعه‌های این سایت شامل مجموعه‌های مختلف و آرشیوهای HMS شامل کتابخانه ، دیتابیس‌ها و منابع و غیره است .

بخش راهنمای سایت نیز شامل دیتاشیت‌های HMS ، سایر دستورالعمل‌های موجود ، لینک‌های مفید ، واژه نامه‌ها و غیره است .

در بخش اعضای سایت ، صفحات اعضای HMS را مشاهده خواهید کرد و با محققان این انجمن آشنا خواهید شد .

خلاصه خبر

سایت تاریخ متالورژی متعلق به یک انجمن بین المللی است که در زمینه تاریخ متالورژی فعالیت دارد . این انجمن در خصوص تاریخ فلزات و آلیاژها و مواد مرتبط اطلاعات مفیدی را کسب می‌کند و برای حل مشکل در زمینه‌های مرتبط مشاوره‌های مفیدی را به علاقه مندان ارائه می‌دهد .

منبع خبر : سایت تاریخ متالورژی  ( historicalmetallurgy.org )

تاریخ انتشار خبر : ۲۵ مهر ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۱۳۳۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + یازده =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می