۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

استخدام مهندس مواد

اخبار استخدامی مهندسی مواد آگهی استخدامی متالورژی

استخدام مهندس مواد و متالورژی آقا با مدرک لیسانس و با حقوق و مزایای مناسب در شرکت صنعت فولاد آلیاژ تهران واقع در شهرک صنعتی شمس آباد تهران انجام می‌شود .

شرکت صنعت فولاد آلیاژ تهران ( استخدام مهندس مواد ) برای تکمیل نیروی انسانی خود به یک نفر آقا دارای مدرک مهندس مواد و متالورژی نیازمند است . 

معرفی شرکت صنعت فولاد آلیاژ تهران ( استخدام مهندس مواد )

این شرکت در زمینه تولید انواع مبدل‌های ( Converters ) حرارتی ، ملاقه‌های ( Ladles ) فلز ریزی ، قالب‌های شمش ریزی ( Ingot moulds ) و ماشین‌های ریخته گری مورد استفاده در قالب ریزی که در صنعت متالورژی و ریخته گری فولادها و چدنها و سایر فلزات مورد استفاده قرار می‌گیرند ، فعالیت می‌کند . علاوه بر این ، شرکت صنعت فولاد آلیاژ تهران ( استخدام مهندس مواد ) در زمینه کوره‌های برقی و فرهای برقی ، صنعتی و آزمایشگاهی ، سایر دستگاه‌های صنعتی یا آزمایشگاهی و غیره نیز در حال فعالیت است . تاریخ تاسیس این شرکت سوم مرداد ماه سال ۱۳۹۵ است .

شرایط استخدام کارشناس مهندسی مواد

میزان تحصیلات مورد نیاز برای این ردیف شغلی کارشناسی است . رشته تحصیلی مورد نظر برای افراد متقاضی مهندسی مواد و متالورژی است . نوع همکاری در این ردیف شغلی به صورت تمام وقت است . جنسیت مورد پذیرش برای این ردیف شغلی ( استخدام مهندس مواد ) آقایان هستند . میزان حقوق دریافتی به صورت توافقی تعیین می‌شود و افراد مورد پذیرش ، از مزایای بیمه نیز بهره مند خواهند شد . از دیگر مزایای این دریف شغلی و این خبر استخدامی دارا بودن سرویس ایاب و ذهاب است . این شرکت در شهرک صنعتی شمس آباد حسن آباد تهران واقع شده است .

متقاضیان محترم استخدام مهندس مواد در صورت داشتن شرایط ذکر شده در آگهی استخدامی می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۵۶۲۳۵۹۰۳ تماس حاصل نمایند و درخواست خود را ثبت کنند .

منبع خبر : سایت شیپور  ( www.sheypoor.com )

تاریخ انتشار خبر : ۱۰ مهر ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۲۴۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 2 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می