۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

استخدام بازرس فنی جوش

اخبار استخدامی مهندسی مواد آگهی استخدامی متالورژی

استخدام بازرس فنی جوش جهت انجام امور کنترل کیفی اسکلت‌های فلزی به صورت تمام وقت در شرکت مهندسین مشاور آرون جوش صنعت واقع در استان مرکزی انجام می‌شود .

شرکت مهندسین مشاور آرون جوش صنعت ( استخدام بازرس فنی جوش ) جهت تکمیل نیروی انسانی خود به یک کمک بازرس فنی جوش برای انجام امور کنترل کیفیت مربوط به اسکلت‌های فلزی نیازمند است .

معرفی شرکت مهندسین مشاور آرون جوش صنعت

این شرکت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شده است و خدمات مشاوره و بازرسی فنی خود را در زمینه‌های صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی ارائه کرده است . این شرکت در همین سال عملیات بازرسی جوش و آزمون‌های غیر مخرب را در پیچیده‌ترین پروژه صنایع دریایی آن زمان ( سکوی امیر کبیر ) بر عهده گرفت و موفق به اخذ تاییدیه از شرکت DNV نروژ شد . شرکت مهندسین مشاور آرون جوش صنعت ( استخدام بازرس فنی جوش ) در سال ۱۳۸۳ فعالیت‌های خود را گسترش داد و از تکنولوژی‌های نوین در بازرسی‌ها و تست‌های غیر مخرب بهره گرفت . این فعالیت‌های توسعه یافته شامل ارائه خدمات بازرسی و آزمون‌های NDT در صنایع سنگین ، صنایع خودرو سازی ، صنایع نظامی ، برج‌ها و سازه‌های فلزی است . این شرکت بدلیل اخذ امتیازات ویژه ، توسط مرکز ملی تایید صلاحیت ایران بعنوان آزمایشگاه سطح الف انتخاب شده است .

شرایط استخدام بازرس فنی جوش

افراد متقاضی این ردیف شغلی باید دارای مدرک تحصیلی دیپلم یا فوق دیپلم باشند . محل کار افراد پذیرش شده شهرک صنعتی مامونیه واقع در استان مرکزی است . جنسیت مورد نظر جهت این آگهی آقایان می‌باشند . افراد پذیرش شده علاوه بر حقوق کافی از مزایای بیمه نیز بهره مند خواهند شد . افراد درخواست کننده ترجیحا ساکن شهر ساوه باشند .

متقاضیان محترم استخدام بازرس فنی جوش در صورت داشتن شرایط ذکر شده در آگهی می‌توانند رزومه خود را به شماره واتس آپ ۰۹۱۹۰۸۴۷۸۴۳ ارسال نمایند . متقاضیان محترم علاوه بر این می‌توانند با همین شماره تماس حاصل نمایند .

منبع خبر : ای استخدام  ( www.e-estekhdam.com )

تاریخ انتشار خبر : ۱۰ مهر ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۲۵۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می