۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

اخبار استخدامی

اخبار استخدامی مهندسی مواد آگهی استخدامی متالورژی

اخبار استخدامی مربوط به تمام گرایش های مهندسی مواد در سایت شرکت پیشگامان توسعه مواد سام در اختیار مخاطبین قرار خواهد گرفت .

نوع اخبار استخدامی

شرکت پیشگامان توسعه مواد سام در تلاش است در راستای اشتغال زایی فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی مواد ، جدید ترین و معتبر ترین آگهی های کاریابی در زمینه مهندسی مواد را در سایت این شرکت و در در سربرگ اخبار و در منوی اخبار استخدامی معرفی نماید . در نظر داریم آگهی های استخدامی مربوط به تمام گرایش های مهندسی مواد شامل متالورژی صنعتی ، متالورژی استخراجی ، ریخته گری ، سرامیک ، استخراج فلزات ، انتخاب و شناسایی مواد ، جوشکاری ، خوردگی و حفاظت مواد ، شکل دادن ، نانو مواد ، بیومواد و مواد مرکب ( کامپوزیت ) را جمع آوری کرده و در اختیار مخاطبین قرار دهیم .

 اهداف اخبار

امیدواریم توانسته باشیم گامی موثر در راستای اشتغال زایی جوانان تحصیل کرده ایران اسلامی برداشته باشیم . ما معتقدیم بهترین روش پیش‌بینی آینده ، خلق آن است .

امیدوار هستیم به توفیق الهی در زمینه آگهی های استخدامی و رویداد های شغلی مرتبط با مهندسی مواد در کلیه گرایش های آن در آینده ای نزدیک به یک مرجع کاریابی ، آگهی های استخدامی رشته مهندسی مواد از شرکت های دولتی و خصوصی در این زمینه در کشور عزیزمان ایران تبدیل شویم و جدیدترین و آخرین آگهی های کاریابی و فرصت های شغلی مهندسی مواد در کل کشور را جمع آوری کرده و در اختیار مخاطبین قرار دهیم .

سایت پیشگامان توسعه مواد سام با تلاش و پشتکار مهندسین و نویسندگان خود نهایت سعی خود را می کند که تبدیل به مرجع به روز فرصت های شغلی و آگهی های استخدامی مهندسی مواد در کلیه گرایش های آن شود و  سعی تیم فنی ما ارائه با کیفیت و به روز آگهی های استخدامی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان و جویای کار این رشته است .

تاریخ انتشار خبر : ۰۶/ ۰۶ / ۱۳۹۹

کد خبر : ۱۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 13 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می