۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

آموزش سالیدورک Solid Works

آموزش سالیدورک Solid Works

آموزش سالیدورک  Solid Works به منظور طراحی مهندسی محصولات به صورت دقیق و سه بعدی،‌ قدم بزرگی در پیشرفت پروژه های صنعتی برداشته است.

SOLIDWORKS ۳D Compute -aided design( CAD) کارآمدترین و قدرتمندترین مجموعه طراحی CAD موجود برای طراحان مونتاژ محصولات و قطعات را دارد. مجموعه ابزارهای SOLIDWORKS CAD به شما امکان می دهد تجارت خود را ازاین طریق رشد دهید ، بنابراین با آموزش سالیدورک Solid Works سازمان شما می تواند مقیاس بندی ، شکوفائی و سازگاری با تغییرات مدل سازی سه بعدی برای دهه های آینده داشته باشد.

مزایای آموزش نرم افزار سالیدورکس SOLIDWORKS

  • به سرعت میتوان کل فرآیند تولید محصول خود را ایجاد ، تأیید و مدیریت کرد.
  • با تعامل کاربری بالا ، مدل سازی سه بعدی فوری ، توابع کنترل صفحه نمایش بصری و منوهای میانبر قابل تنظیم ، می توانید کلیک ها و حرکت ماوس را به حداقل برسانید.
  • شامل ابزارهای اعتبار سنجی است که شما برای اطمینان از برآورده شدن یا فراتر رفتن محصولات از قبل از پرینت سه بعدی نمونه های اولیه خود ، نیاز دارید.
  • قابلیت مشاهده ، مقایسه ، علامت گذاری ، نمایش و مقایسه ۲D-3D و قابلیت علامت گذاری پیشرفته
  • ایمن و کنترل کردن اسناد الکترونیکی و داده های محصول
  • همکاری بین بخش ها و مکان های جغرافیایی ، مطابق با استانداردهای صنعت
  • خودکار کردن روند کار و روند تغییرات مهندسی
  • دسترسی فوری به اسناد تجاری و طراحی ها

انواع نرم افزار سالیدورکز

۱. سالیدورک استاندارد (SOLIDWORKS Standard)

SOLIDWORKS Standard  قابلیت طراحی ، عملکرد و سهولت استفاده در طراحی سه بعدی را ارائه می دهد. نه تنها می توانید قطعات ، مجموعه ها و نقاشی های سطح تولید کاملاً دقیق را ایجاد کنید ، بلکه می توانید به تمام ابزارهای مورد نیاز برای تولید سطوح پیچیده ، الگوهای تخت ورق فلز و مجموعه های جوش داده شده ساختاری دسترسی پیدا کنید.

SOLIDWORKS Standard همچنین شامل قدرت خارق العاده ای برای اتوماتیک کردن طرحها ، انجام تجزیه و تحلیل تنش و تعیین تأثیرات زیست محیطی بر روی ترکیبات است.

۲. سالیدورک پیشرفته (Solidworks professional)

SOLIDWORKS Professional با استفاده از ابزارهای مدیریت پرونده ، عکسبرداری پیشرفته ، برآورد هزینه خودکار ، قابلیت های همکاری حرفه ای eDrawings ، طراحی خودکار و بررسی نقشه ، به علاوه مجموعه کتابخانه ها و قطعات ، از قابلیت های SOLIDWORKS Standard با قدرت و عملکرد هسته ای بیشتر و قابلیت های جدید برای فناوری های نوظهور برای افزایش بهره وری طراحی استفاده می کند.

۳. سالیدورک پرمیم (SOLIDWORKS Premium) :

به شما امکاناتی قدرتمند و با کاربرد آسان می دهد که وظایف را به صورت خودکار انجام می دهد ، جریان کار را ساده می کند و به شما کمک می کند تا فرم ، تناسب و عملکرد طرح خود را به سرعت تعیین و تأیید کنید. بخشی از راه حل توسعه محصول SOLIDWORKS – شامل طراحی ، شبیه سازی ، پایداری ، ارتباطات فنی و مدیریت داده ها – SOLIDWORKS Premium با ابزاری خاص به شما کمک می کند تا با ابتکار عمل بهتری کار کنید تا بتوانید تصمیمات بهتری در مورد طراحی بگیرید.

در زیر تصویری از چند نمونه تهیه شده به منظور آموزش نرم افزار Solid Works نشان داده شده است. همانطور که گفته شد یکی از مهم ترین کاربردهای نرم افزار سالیدورک، طراحی ماشین های صنعتی مانند جرثقیل است که در شکل زیر یکی از ساده ترین انواع طراحی نشان داده شده است.

آموزش سالیدورک Solid Works

در شکل زیر تصویر یک رینگ کشیده شده است که همانطور که از شکل مشخص است، بسیار دقیق به صورت سه بعدی طراحی شده است. اطلاعات مربوط به اندازه ها کنارشان نوشته شده و به منظور طراحی بخش آبی رنگ از گزینه Boss-Extrude  استفاده شده است.

آموزش سالیدورکس

آموزش سالیدورک Solid Works در شرکت پیشگامان توسعه مواد سام

شرکت پیشگامان توسعه مواد سام با بهره گیری از اساتید خبره با سوابق درخشان صنعتی و همچنین فرهیختگان دانشگاهی با سوابق درخشان علمی، دوره آموزشی کار با نرم افزار  Solidworks را به صورت خصوصی و گروهی برای دانش پژوهان و مهندسین به شکل حضوری و مجازی برگزار می کند.

جهت هماهنگی برگزاری دوره آموزش سالیدورک Solid Works با واحد آموزش تماس حاصل فرمائید.

شماره تماس: ۰۹۱۲۷۶۰۳۵۲۳ و ۰۹۱۰۰۶۱۷۹۰۵

آدرس شرکت: دانشگاه تربیت مدرس، مستقر در پژوهشکده فناوری اطلاعات

آموزش نرم افزار سالیدورک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 11 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می