۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

استخدام شرکت پشم سنگ ایران

استخدام شرکت پشم سنگ ایران

استخدام شرکت پشم سنگ ایران در رشته‌های تحصیلی مهندسی مواد و متالورژی و یا مهندسی صنایع جهت سِمت مسئول کنترل کیفیت شرکت بصورت تمام وقت انجام می‌شود .

پشم سنگ ایران

شرکت پشم سنگ ایران به مدت نیم قرن است که در زمینه طراحی ، توسعه ، تولید و عرضه انواع عایق ‌های پشم سنگ فعالیت دارد . این شرکت علاوه بر تامین نیازهای رو به رشد بازار ، در امور اجرایی و مشاوره‌ای نیز فعالیت موثری دارد . پشم سنگ ایران برای عایق کاری در طرح های صنعتی و مسکونی پیشنهادهای مناسبی ارائه می‌کند .

استخدام شرکت پشم سنگ ایران به منظور تکمیل نیروی متخصص شرکت انجام می‌شود .

پشم سنگ چیست؟

پشم سنگ از الیاف معدنی بدست می‌آید و در گروه مواد طبیعی قرار می‌گیرد . این ماده بعنوان یک عایق صوتی حرارتی عمل می‌کند . ماده اولیه پشم سنگ ، بازالت است . بازالت از گروه سنگ های آذرین و بازمانده فعالیت آتشفشان ها است .

شرایط عمومی استخدام شرکت پشم سنگ ایران

تنها متقاضیان آقا قادر به شرکت در این استخدامی هستند . افراد متقاضی استخدام مسئول کنترل کیفیت باید دارای مدرک تحصیلی لیسانس باشند . رشته‌های مورد پذیرش برای این استخدامی مهندسی مواد و متالورژی و مهندسی صنایع است .

شرایط اختصاصی استخدام شرکت پشم سنگ ایران

داشتن گواهی مدیریت ایمنی و بهداشت ( HSE ) الزامی است . افراد متقاضی این شغل باید بر سیستم مدیریت کنترل کیفی ISO9001 ، نظام آراستگی محیط کار بر ISO و OHSAS18001 مسلط باشند . تسلط به فرآیند ساخت و تولید و راندمان ( خمکاری ، جوشکاری ، ماشینکاری ) از دیگر الزامات استخدام مسئول کنترل کیفیت است .

افراد متقاضی استخدام شرکت پشم سنگ ایران باید بر آزمون های مخرب و غیرمخرب تسلط کافی داشته باشند . آشنایی با مباحث تولید و استاندادهای اروپایی و آمریکایی از دیگر الزامات است . این افراد علاوه بر این ، باید با اصول بازرسی کیفی نیز آشنا باشند . توانایی نقشه خوانی و کار با ابزارهای اندازه گیری از دیگر شرایط احراز است .

متقاضیان محترم استخدام شرکت پشم سنگ ایران در صورت داشتن شرایط ذکر شده در آگهی می‌توانند رزومه کاری خود را به آدرس ایمیل safari@pashmesangiran.ir ارسال نمایند و درخواست خود را ثبت کنند .

منبع خبر : ایران استخدام  ( iranestekhdam.ir )

تاریخ انتشار خبر : ۲۸ آذر ۱۳۹۹

کد خبر : ۶۶۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می