۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

استخدام کارشناس تحلیل داده

استخدام کارشناس تحلیل داده

استخدام کارشناس تحلیل داده در شرکت طراحی و توسعه مواد پیشرفته اوکسین اوتانا در چند رشته تحصیلی و به صورت تمام وقت همراه با حقوق و مزایای عالی انجام می‌شود .

شرکت اکسین اوتانا جهت تکمیل نیروی متخصص خود اقدام به استخدام داده کاو کرده است . این شرکت از تمامی متقاضیان استخدام کارشناس تحلیل داده ، که واجد شرایط هستند ، دعوت به همکاری می‌نماید .

شرح وظایف کارشناس تحلیل داده

این استخدامی در بین متقاضیان خانم برگزار می‌شود . نوع همکاری با شرکت طراحی و توسعه مواد پیشرفته اوکسین اوتانا به صورت تمام وقت است . افراد متقاضی استخدام کارشناس تحلیل داده باید به زبان انگلیسی ، مبحث نگارش و درک کامل متون انگلیسی ، تسلط کامل داشته باشند . رشته‌های مورد پذیرش در استخدام متخصص علم داده شامل مهندسی شیمی ، مهندسی مواد و متالورژی و مهندسی صنایع است .

لازم به ذکر است که سایر رشته‌های مرتبط نیز می‌توانند در استخدام دیتا ماینینگ ( Data mining ) شرکت کنند . افراد متقاضی استخدام متخصص داده باید به حوزه فناوری اطلاعات آشنا و علاقه مند باشند . افراد متقاضی استخدام کارشناس تحلیل داده باید به نرم افزار اکسل تسلط کامل داشته باشند .

شرح شغل تحلیلگر داده

جمع آوری ، پردازش ، تجزیه و تحلیل آماری داده‌ها و کشف روابط پنهان  بین آن‌ها وظیفه اصلی تحلیلگر داده است . به عبارت دیگر ، تحلیلگر داده داده‌های خام را دریافت می‌کند و آن‌ها را به دانشی که بتواند در اختیار مدیران انواع مشاغل و کسب و کارها قرار دهد ، تبدیل می‌کند .

مزایای استخدام کارشناس تحلیل داده

افراد متقاضی استخدام داده کاوی می‌توانند از حقوق و مزایای شرکت اکسین اوتانا بهره مند شوند . علاوه بر این افراد استخدام شونده از مزیت بیمه نیز بهره مند خواهند شد . لازم به ذکر است که حقوق بر اساس توانمندی هر شخص افزایش خواهد یافت .

متقاضیان محترم استخدام کارشناس تحلیل داده در صورت داشتن شرایط ذکر شده در آگهی می‌توانند رزومه خود را به ایمیل info@oxinsolution.com ارسال نمایند و درخواست خود را ثبت کنند .

برای مشاهده سایر اخبار استخدامی به بخش اخبار استخدامی سایت شرکت پیشگامان توسعه مواد سام مراجعه کنید .

منبع خبر : ای استخدام  ( www.e-estekhdam.com )

تاریخ انتشار خبر : ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۶۵۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 8 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می