۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

استخدام نیروی تولید محتوا

اخبار استخدامی مهندسی مواد آگهی استخدامی متالورژی

استخدام نیروی تولید محتوا در یک شرکت معتبر فولادی انجام می شود. از بین متقاضیان در خواست کار خانم و آقا که دارای رشته‌ ی تحصیلی مهندسی مواد و متالورژی هستند و این ردیف شغلی به صورت  تمام وقت می باشد .

شرکت آی فولاد برای تکمیل بخش دیجیتال مارکتینگ خود اقدام به استخدام نیروی تولید محتوا کرده است و از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌نماید . شرکت آی فولاد یک فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش انواع آهن آلات صنعتی و ساختمانی است . این آهن آلات از آلیاژهای آهنی که گروه بزرگی از فلزات را تشکیل می‌دهند ، تولید می‌شوند . این آلیاژها در صنایع مختلف از جمله صنایع ساخت و ساز کاربردهای فراوانی دارند .

شرایط عمومی استخدام نیروی تولید محتوا

جنسیت مورد نیاز برای این ردیف شغلی هم خانم‌ها و هم آقایان هستند . نوع همکاری به صورت تمام وقت خواهد بود . متقاضیان محترم بایستی حداقل دارای مدرک تحصیلی لیسانس باشند . رشته‌های مهندسی مواد و متالورژی برای این ردیف شغلی ارجحیت دارند . حداکثر سن مجاز برای افراد متقاضی ۲۷ سال در نظر گرفته شده است . شرکت آی فولاد در استان تهران واقع شده است .

توانایی‌های لازم برای استخدام نیروی تولید محتوا

افراد متقاضی باید در زمینه ادبیات ، اصول نگارش فارسی ، فرآیند ترجمه ، تولید ، ویراستاری و توزیع محتوا تسلط کافی داشته باشند . آشنایی با اصول اولیه سئو ( SEO ) از دیگر شرایط این استخدامی است . افراد متقاضی باید با ترفندهای تولید محتوا آشنا باشند . علاوه بر این ، این افراد باید توانایی و قدرت لازم را برای نگارش متون فارسی داشته باشند . داشتن توانایی لازم در نوشتن مقالات با بیان شیوا و ساده از دیگر الزامات است .

متقاضیان محترم جذب به عنوان نیروی تولید محتوا می‌توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی به آدرس ایمیل jobs.ifoolad@gmail.com ارسال نمایند .

منبع خبر : ای استخدام  ( www.e-estekhdam.com )

تاریخ انتشار خبر : ۷ آذر ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۵۶۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می