۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

استخدام سرپرست کنترل کیفیت در تمام مقاطع تحصیلی

اخبار استخدامی مهندسی مواد آگهی استخدامی متالورژی

استخدام سرپرست کنترل کیفیت در تمام مقاطع تحصیلی و با حداقل پنج سال سابقه کاری مرتبط در شرکت ایزی پایپ واقع در شهرک صنعتی شمس آباد تهران انجام می‌شود .

شرکت ایزی پایپ جهت تکمیل نیروی انسانی خود اقدام به استخدام سرپرست کنترل کیفیت کرده است و از واجدین شرایط دعوت به همکاری می‌نماید . این شرکت در زمینه واردات ، تولید و پخش لوازم بهداشتی ساختمان مانند لوله ، اتصالات ، شیرآلات بهداشتی و غیره فعالیت دارد .

شرایط عمومی استخدام سرپرست کنترل کیفیت در تمام مقاطع تحصیلی

جنسیت در نظر گرفته شده برای این ردیف شغلی آقایان هستند . افراد متقاضی باید حداکثر ۴۰ ساله باشند . این استخدامی در تمامی مقاطع در رشته‌های مهندسی صنایع ، مهندسی مکانیک و مهندسی مواد و متالورژی انجام می‌شود . افراد متقاضی باید به نرم افزار آفیس مسلط باشند . میزان حقوق به صورت توافقی خواهد بود و متقاضیان بایستی میزان حقوق مورد نظر خود را در رزومه ارسالی ذکر کنند .

شرایط اختصاصی استخدام سرپرست کنترل کیفیت در تمام مقاطع تحصیلی

متقاضیان محترم باید دارای حداقل پنج سال سابقه کاری در زمینه کنترل کیفی باشند . این افراد همچنین باید با فرآیندهای کنترلی ، SPC و  نرم افزار Minitab کاملا آشنا باشند . آشنایی کامل با مباحث مدیریت کیفیت ( ایزو ۹۰۰۱ ) و پیاده سازی آن نیز از دیگر الزامات این استخدامی است . علاوه بر این ، این افراد باید در مستند سازی و تدوین دستورالعمل‌ها توانایی کافی داشته باشند .

سایر شرایط استخدام سرپرست کنترل کیفیت

محل کار این ردیف شغلی شهرک صنعتی شمس آباد تهران است . شهرهای مورد نیاز برای این استخدامی شامل تهران ، اسلامشهر ، نسیم شهر ، رباط کریم ، پرند ، محدوده جاده ساوه و حسن آباد فشافویه است . نهار و شام پرسنل بر عهده شرکت است . پاداش ارزیابی نیز هر دو ماه یکبار پرداخت می‌شود .

متقاضیان محترم استخدام سرپرست کنترل کیفیت در تمام مقاطع تحصیلی می‌توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی به آدرس ایمیل jobs.easypipe@gmail.com  ارسال نمایند .

برای مشاهده سایر اخبار استخدامی به سایت شرکت توسعه پیشگامان مواد سام و بخش اخبار استخدامی سایت مراجعه کنید .

منبع خبر : ایران استخدام  ( iranestekhdam.ir )

تاریخ انتشار خبر : ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۵۲۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می