۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

استخدام رئیس شیفت تولید با حقوق و مزایای عالی

استخدام رئیس شیفت تولید با حقوق و مزایای عالی

استخدام رئیس شیفت تولید با حقوق و مزایای عالی در شرکت فولاد نطنز واقع در شهر نطنز استان اصفهان به صورت تمام وقت و پاره وقت و پروژه‌ای انجام می‌شود .

معرفی شرکت فولاد نطنز

شرکت فولاد نطنز جهت تکمیل کادر خود اقدام به استخدام رئیس شیفت تولید با مزایای عالی کرده است . این شرکت بزرگترین واحد تولید کننده‌ی کلاف‌های صنعتی از جنس فولادها در خاورمیانه است . شرکت فولاد نطنز کار خود را با فروش آهن آلات ساختمانی در اواخر دهه چهل در خیابان پامنار تهران آغاز کرد . این مجتمع در اوایل دهه پنجاه علاوه بر تجارت در بخش صنعت ، فعالیت خود را با تولید محصولات فولادی گسترش داد و در نهایت اقدام به تاسیس مجتمع کارخانجات فولاد نطنز نمود . این شرکت از آن زمان تاکنون توانسته است با بکارگیری علم و تجربه در تولید انواع مفتول‌های صنعتی / ساختمانی / آرماتور بندی و غیره ، تحولی شگرف در این زمینه ایجاد کند .

شرایط استخدام رئیس شیفت تولید با حقوق و مزایای عالی

جنسیت مورد پذیرش جهت این استخدامی آقایان هستند . نوع همکاری برای این ردیف شغلی به صورت تمام وقت ، پاره وقت و پروژه‌ای است . داشتن حداقل بیست سال سابقه کاری مرتبط الزامی است . افرادی که بازنشسته شرکت ذوب آهن یا فولاد باشند در اولویت قرار دارند . حداکثر سن مجاز برای این ردیف شغلی ۶۵ سال است . سلامت جسم و روان از دیگر الزامات است .

مهارت‌های مورد نیاز جهت استخدام رئیس شیفت تولید با حقوق و مزایای عالی

افراد متقاضی این ردیف شغلی باید با اصول ریخته گری و ذوب آشنایی کامل داشته باشند . آشنایی کامل با اصول و مبادی کوره‌های قوس و القایی از دیگر شرایط این استخدامی است . این افراد باید با اصول و مبانی مدیریت و سرپرستی آشنایی کامل داشته باشند .

مزایای استخدام رئیس شیفت تولید با حقوق و مزایای عالی

افراد پذیرش شده در این استخدامی می‌توانند از حقوق و مزایای توافقی بهره‌مند شوند . علاوه بر این ، سرویس ایاب و ذهاب جهت رفت و آمد افراد نیز مهیا است . یکی دیگر از مزایای این ردیف شغلی شیفت چرخشی آن است . آدرس محل کار کیلومتر ۱۰ اتوبان نطنز اصفهان ، جنب پایگاه حلال احمر ، کارخانجات فولاد نطنز است .

متقاضیان محترم استخدام رئیس شیفت تولید با حقوق و مزایای عالی در صورت داشتن شرایط ذکر شده در آگهی می‌تواند رزومه خود را به آدرس ایمیل nshrm@natanzsteel.com  یا فاکس ۰۳۱۵۴۳۲۰۵۱۷ ارسال نمایند . علاوه بر این متقاضیان محترم می‌توانند با شماره تلفن ۰۳۱۵۴۳۲۰۵۱۱ تماس حاصل نمایند .

منبع خبر : ای استخدام  ( www.e-estekhdam.com )

تاریخ انتشار خبر : ۳۰ آبان ۱۳۹۹

کد خبر : ۵۰۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می