۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

استخدام مهندس مواد در شرکت دانش بنیان

اخبار استخدامی مهندسی مواد آگهی استخدامی متالورژی

استخدام مهندس مواد در شرکت دانش بنیان متالورژی پودر مشهد با حداقل دو سال سابقه کاری مرتبط واقع در شهرک صنعتی مشهد استان خراسان رضوی انجام می‌شود .

شرکت دانش بنیان متالورژی پودر مشهد ( سهامی خاص ) برای تکمیل نیروی انسانی خود اقدام به استخدام کارشناس تحقیق و توسعه کرده است و از واجدین شرایط دعوت به همکاری می‌نماید .

معرفی شرکت شرکت دانش بنیان متالورژی پودر مشهد

استخدام مهندس مواد در شرکت دانش بنیان متالورژی پودر مشهد که در دی ماه سال ۱۳۶۶ تاسیس شده است ، انجام می‌شود . بر اساس پروانه بهره برداری صادر شده از سوی سازمان صنعت ، معدن و تجارت ظرفیت تولید این شرکت برابر با ۱۶۰۰ تن تولید قطعات فلزی بر مبنای پودر فلزات و آلیاژها است .

این مجموعه دانش فنی و تجهیزات خطوط تولیدی و همچنین تجهیزات آزمون و آزمایشگاه‌های خود را از معتبرترین شرکت‌های اروپایی و صاحب تکنولوژی خریداری کرده است .

از ویژگی‌های بارز این شرکت و مجموعه می‌توان به وجود تجهیزات تولیدی مدرن و پرس‌های ویژه با سطح اتوماسیون سازی بالا ، آزمایشگاه‌های مجهز متالوگرافی ، سختی سنجی ، اندازه گیری ابعادی ( CMM ) و آزمون خستگی ( دوام ) و وجود ارتباطات نزدیک با دانشگاه‌های فنی خارج و داخل کشور در جهت توسعه تحقیقات و نوآوری و همچنین برگزاری چندین کنفرانس علمی داخلی با همکاری دانشکده‌های فنی آلمان ، اتریش ، اسپانیا و ایتالیا اشاره کرد .

شرایط استخدام مهندس مواد در شرکت دانش بنیان جهت سِمت کارشناس تحقیق و توسعه

جنسیت مورد نظر جهت استخدام کارشناس تحقیق و توسعه هم خانم‌ها و هم آقایان هستند . نوع همکاری برای این ردیف شغلی به صورت تمام وقت است . افراد متقاضی این شغل بایستی دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه‌های معتبر باشند . رشته‌ی مورد پذیرش جهت این ردیف شغلی مهندسی مواد و متالورژی است . داشتن حداقل دو سال سابقه کاری مرتبط الزامی است .

مزایای استخدام مهندس مواد در شرکت دانش بنیان

افراد پذیرش شده در این استخدامی می‌توانند از مزایای حقوق توافقی و به موقع و همچنین بیمه بهره‌مند شوند . علاوه بر این ، سرویس ایاب و ذهاب جهت رفت و آمد افراد نیز مهیا است . آدرس محل کار کیلومتر ۱۵ جاده کلات رو به روی شهرک صنعتی مشهد می‌باشد .

متقاضیان محترم استخدام مهندس مواد در شرکت دانش بنیاندر صورت داشتن شرایط ذکر شده می‌تواند رزومه خود را به آدرس ایمیل shadbakht@mpmiran.com یا تلگرام ۰۹۰۳۵۹۵۵۱۳۹ ارسال نمایند . علاوه بر این متقاضیان محترم می‌توانند با شماره تلفن ۰۵۱۳۲۴۵۴۴۱۰ تماس حاصل نمایند .

منبع خبر : ای استخدام  ( www.e-estekhdam.com )

تاریخ انتشار خبر : ۲۲ آبان ۱۳۹۹

کد خبر : ۴۶۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + هجده =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می