۳۱ شهریور ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه مواد سام,مواد سام,مواد سام

استخدام کارشناس مواد

اخبار استخدامی مهندسی مواد آگهی استخدامی متالورژی

استخدام کارشناس مواد و متالورژی با مدرک لیسانس و به صورت تمام وقت در بخش آزمایشگاه شرکت فراسازان پیچ گستر پارس واقع در استان تهران انجام می‌شود .

شرکت فراسازان پیچ گستر در سال ۱۳۷۷ با مسئولیت محدود فعالیت خود را آغاز کرد . با گذشت زمان و با روند رو به رشد ، نام این شرکت به شرکت فراسازان پیچ گستر پارس ( سهامی خاص ) تغییر کرد . شرکت فراسازان پیچ گستر پارس ( سهامی خاص ) برای تکمیل نیروی متخصص خود اقدام به استخدام کارشناس مواد و متالورژی کرده است . این شرکت در زمینه تولید و تامین پیچ و مهره‌های مورد نیاز در صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی و صنایع سنگین فعالیت می‌کند .

شرایط استخدام کارشناس مواد

جنسیت مورد پذیرش این ردیف شغلی هم خانم‌ها و هم آقایان هستند . افراد متقاضی بایستی دارای مدرک لیسانس باشند . رشته‌ی مورد پذیرش برای این استخدامی مهندسی مواد و متالورژی است و گرایش مورد نظر متالورژی صنعتی است . افراد متقاضی این استخدامی باید به آزمون‌های متالوگرافی ، خواص مکانیکی ، فرآیندهای عملیات حرارتی و شناخت فلزات و آلیاژها آشنایی کامل داشته باشند . این افراد بایستی ساکن شهر تهران و شهرستان‌های جنوب استان تهران باشند . ساعت کاری برای این ردیف شغلی که ساعات اضافه کاری را نیز شامل می‌شود از ساعت ۸ الی ۱۹ خواهد بود .

مزایای استخدام کارشناس مواد

صبحانه و نهار این افراد بر عهده شرکت می‌باشد . افراد پذیرش شده می‌توانند از مزیت بیمه نیز بهره مند شوند . علاوه بر این افراد استخدام شونده می‌توانند از مزیت سرویس ایاب و ذهاب هم بهره مند شوند . آدرس محل کار این شغل شهرک صنعتی شمس آباد استان تهران است .

متقاضیان محترم استخدام کارشناس مواد می‌توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل PMST.Lab@gmail.com ارسال نمایند . افراد متقاضی علاوه بر این می‌توانند رزومه خود را به شماره واتس آپ یا تلگرام ۰۹۱۲۰۳۹۳۵۰۲ نیز ارسال کنند .

آخرین مهلت این آگهی ۱۰ دی ماه ۱۳۹۹ است .

منبع خبر : ایران استخدام  ( iranestekhdam.ir )

تاریخ انتشار خبر : ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۴۴۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می