۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

استخدام در دانشگاه صنعتی اصفهان

اخبار استخدامی مهندسی مواد آگهی استخدامی متالورژی

استخدام در دانشگاه صنعتی اصفهان از بین فارغ التحصیلان دانشگاه‌های دولتی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مهندسی مواد و متالورژی انجام می‌شود .

دانشگاه صنعتی اصفهان در سال ۱۳۵۶ شمسی با نام دانشگاه صنعتی آریا مهر اصفهان ( بعنوان واحد دانشگاهی شماره دو دانشگاه صنعتی آریا مهر تهران ( دانشگاه صنعتی شریف ) ) تاسیس شد . پس از مدت کوتاهی دانشگاه صنعتی شریف به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه داد .

هدف اصلی دانشگاه صنعتی اصفهان دوری از ساختار معمول و کلاسیک دانشگاهی ، و بجای آن ، سازماندهی و گسترش فعالیت‌های آکادمیک این دانشگاه ( استخدام در دانشگاه صنعتی اصفهان ) در مسائل مهم ( فناوری ) در کشور ایران است . پیشرفت زودهنگام ایران مستلزم این است که سیستم آموزشی این کشور صرفا یک نسخه کپی از موسسات آموزشی غربی نباشد . به جای الگو برداری از سیستم‌های غربی و الگوهای بیست ساله‌ای که در غرب از رده خارج شده‌اند ، سیستم آموزشی ایران باید بر اساس فرهنگ ایرانی و ویژگی‌های جامعه ایرانی عمل کند .

شرایط استخدام در دانشگاه صنعتی اصفهان

افراد متقاضی باید دارای مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس باشند . رشته مورد نظر برای این استخدامی مهندسی مواد و متالورژی و گرایش مدنظر گرایش خوردگی است . افراد متقاضی استخدام در دانشگاه صنعتی اصفهان ترجیحا فارغ التحصیل دانشگاه‌های دولتی باشند . داشتن سابقه کار مفید و مرتبط برای همکاری الزامی است . متقاضیان محترم می‌توانند مدارک خود را تا تاریخ ۵ آبان ماه بارگذاری کرده و عملیات ثبت نام خود را انجام دهند . بر اساس این فراخوان زمان آزمون تخصصی و یا مصاحبه تخصصی از طریق وب سایت دانشگاه و یا از طریق تماس تلفنی به افراد متقاضی اعلام می‌شود .

متقاضیان محترم استخدام در دانشگاه صنعتی اصفهان می‌توانند برای ثبت نام در این استخدامی فرم مربوطه را تکمیل نمایند . افراد می‌توانند برای تکمیل فرم و ثبت نام به سایت دانشگاه صنعتی اصفهان و یا آدرس https://fav.iut.ac.ir/fa/form/request-materials مراجعه نمایند .

برای مشاهده سایر اخبار استخدامی مهندسی مواد به بخش اخبار استخدامی سایت پیشگامان توسعه مواد سام مراجعه کنید .

منبع خبر : ایران استخدام  ( iranestekhdam.ir )

تاریخ انتشار خبر : ۱ آبان ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۳۶۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می