۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

سایت MatWeb

معرفی سایت MatWeb

سایت  MatWeb خواص مواد مختلف را برای مهندسان مواد ارائه می‌دهد . اساسی‌ترین خدمات  MatWeb ، ارائه  پایگاه داده آنلاین قابل جستجو برای مواد مهندسی است .

این سایت بیش از ۱۳۵۰۰۰ صفحه از اطلاعات را در مجموعه خود جای داده است و ابزارهای جستجوی قدرتمند بسیاری در دسترس دارد که به کاربران کمک می‌کند تا اطلاعات مورد نیاز خود را بیابند .

این سایت علاوه بر انواع خدمات مختلفی که به شرکت‌های جامعه مهندسی ارائه می‌دهد ، موفقیت خود را نتیجه توجه به مهندسان ، طراحان و پردازش کننده‌هایی می‌داند که هر روز از MatWeb استفاده می‌کنند .

خدمات سایت  MatWeb  

این سایت خدماتی را ارائه می‌دهد که ممکن است مورد توجه طیف وسیعی از شرکت‌های مهندسی باشد . این خدمات عبارتند از :

  • تبلیغات برای مهندسان در سایت  MatWeb  : شما می‌توانید از لیست‌ تامین کنندگان یا بنرهای تبلیغاتی برای توسعه و معرفی شرکت خود به ۲۴۰۰۰ مهندس ، دانشمند ، سازنده‌های ماشین و قالب ( که هر روز از  MatWeb استفاده می‌کنند و در حال ساخت مواد یا پردازش آن‌ها هستند ) استفاده کنید .  MatWeb همچنین یک لیست ایمیل گسترده از مهندسان و سایر متخصصان مواد برای موارد هدفمند و خاص در دسترس دارد .
  • افزودن ، به روزرسانی یا اصلاح اطلاعات صفحات : شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه ، اطلاعات مربوط به محصولات اختصاصی شرکت خود را به پایگاه داده MatWeb اضافه کنید .
  • مجوز پایگاه داده : شما می‌توانید از موتور جستجوی MatWeb  بعنوان یک انتخاب کننده ( سلکتور ) آنلاین محصول در وب سایت خود استفاده کنید . علاوه بر این ، شما می‌توانید برای انجام مدیریت داده‌های داخلی خود نیز از این موتور جستوجو کمک  بگیرید ( در کسری از زمان و هزینه ) .
  • طراحی یا میزبانی وب : تیم MatWeb ( سایت  MatWeb ) می‌تواند وب سایت شما را طراحی ، طراحی مجدد یا میزبانی کند و آن را گسترش دهد .

MatWeb  در اواسط دهه ۱۹۹۰ توسط گروهی از مهندسان که ضرورت نیاز به یک پایگاه داده جامع از خصوصیات مواد را احساس می‌کردند ، کار خود را آغاز کرد تا بتواند از جستوجوی زمان‌بر در میان مقالات علمی و فنی جلوگیری کنند .

این گروه کوچک از مهندسان با کمک Automation Creations رشد کرد .  MatWeb ، در سال ۲۰۱۱ از Automation Creations جدا شد تا فقط به فعالیت در پایگاه داده مهندسی مواد بپردازد.

MatWeb اطلاعات جامع و کاملی از انواع حالت‌های مواد ، ویژگی‌های مواد به همراه نام‌های تجاری  و روش تولید صنعتی آن‌ها ارائه می‌دهد .

منبع خبر : سایت MatWeb

تاریخ انتشار خبر : ۷ مهر ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۱۰۳۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + دو =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می