۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

سایت اطلس

اخبار آموزشی

سایت اطلس (Atlas Material Testing Solutions ( Atlas-mts ) ) در مورد آزمون های مواد مختلف است. این سایت در زمینه تولید و طراحی ابزارهای مورد نیاز در آزمون‌های مختلف مخصوصا آزمون‌های انجام شده در فضای آزاد فعالیت می‌کند .

خدمات سایت اطلس

شرکت اطلس (Atlas-mts) دامنه وسیعی از آزمون‌های پایداری برای پلاستیک‌ها و پلیمرها را ارائه می‌دهد . همچنین گروه خدمات فرسایشی اطلس ، آزمون‌های طبیعی و سریع را برای محدوده وسیعی از محصولات ساختمانی ارائه می‌دهد. علاوه بر این سایت اطلس پیشروترین تامین کننده در زمینه تجهیزات آزمون فرسایش / ثبات نور برای تولید کننده‌های تجهیزات اصلی (original equipment manufacturer (OEM)) جهانی و تامین کنندگان آن‌ها است .  شکل زیر برخی از تجهیزات تولید شده در شرکت اطلس (Atlas-mts) و کاربردهای آن‌ها را در صنعت نشان می‌دهد .

برخی از تجهیزات شرکت اطلس .

بررسی اجمالی سایت اطلس

از سال‌ها قبل اطلس (Atlas-mts) در زمینه آزمون‌های مواد یک پیشرو بوده و یک مجموعه کاملی از ابزارهای آزمون فرسایش ، آزمایشگاهی و خدمات آزمون‌های فضای آزاد را ارائه می‌دهد . محصولات اطلس بر اساس روش‌های آزمون استاندارد صنعتی و بین‌المللی شامل ISO ، ASTM ، DIN ، JIS و موارد دیگر طراحی و تولید می‌شوند . مراکز تجارت شرکت اطلس (Atlas-mts) شامل خودرو ، رنگ و پوشش ، پلاستیک و مواد افزودنی ، منسوجات ، محصولات دارویی و مصرفی ، معماری ، هوافضا ، فتوولتائیک و بسته بندی است .

شرکت اطلس (Atlas-mts) علاوه بر ابزارهای فرسایشی و ثبات نور همچین ابزارهای آزمون قابلیت اشتعال و خوردگی را تولید می‌کند و خدمات مشاوره فنی و آموزش مشتری را در سراسر جهان ارائه می دهد.

تکنولوژی آزمون مواد اطلس LLC در بیشتر تاریخ خود در اختیار خانواده Lane بوده است . در سال ۲۰۰۷ اطلس توسط شرکای رشد صنعتی خریداری شد و در سال ۲۰۱۰ به یک واحد تجاری اندازه گیری AMETEK ، ارتباطات و آزمون ، یک بخش در گروه ابزارهای الکترونیکی AMETEK تبدیل شد .

در طول این سال‌ها سایت اطلس (Atlas-mts) پیشگام نوآوری در خدمات و تکنولوژی فرسایش و ثبات نور آزمایشگاهی و طبیعی بوده است و به نقش رهبری خود ادامه داده است . برای آشنایی بیشتر با این شرکت به نشانی اینترنتی www.atlas-mts.com (سایت شرکت اطلس ) مراجعه نمایید .

جمع بندی

یکی از اهداف شرکت پیشگامان توسعه مواد سام در قسمت اخبار آموزشی معرفی سایت های علمی و تخصصی مرتبط با مهدسی مواد می باشد . لذا در این راستا سایت اطلس در اقسمت اخبار آموزشی معرفی گردید .شرکت اطلس (Atlas-mts) از سال‌ها قبل تاکنون در زمینه تولید و طراحی تجهیزات آزمایشگاهی و ابزارهای آزمون در حال فعالیت است . محصولات این شرکت بر اساس روش‌های آزمون استاندارد صنعتی و بین‌المللی شامل ISO ، ASTM ، DIN ، JIS و غیره طراحی و تولید می‌شوند .

منبع خبر : سایت اطلس

کد خبر : ۶۳۵

تاریخ انتشار خبر : ۱۳۹۹/۰۶/۱۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − ده =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می