۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

آموزش نرم افزار پروکست ProCAST

آموزش نرم افزار پروکست ProCAST

آموزش نرم افزار پروکست ProCAST به علت ویژگی های منحصربه فرد این نرم افزار که ابزاری پیشرفته و کامل برای شبیه سازی فرایندهای ریخته گری است، بسیار مورد اهمیت است.

پروکست نتیجه بیش از ۲۰ سال همکاری با شرکای بزرگ صنعتی و موسسات دانشگاهی در سراسر جهان است. استفاده ازآموزش پروکست ProCAST امکان مهندسی و ساخت راحتتر در کل مراحل را فراهم می کند.

آموزش نرم افزار شبیه سازی فرایند ریخته گری ProCAST Software مجموعه گسترده ای از ماژول ها و ابزارهای ریخته گری را ارائه می دهد تا چالش برانگیزترین نیازهای صنعتی شما را برآورده کند.

آموزش شبیه سازی ریخته گری پروکست ESI ProCAST  به خوبی برای پیش بینی اعوجاج ها و تنش های باقیمانده مناسب است و می تواند فرایندهای خاص تری مانند نیمه جامد ، دمش هسته ، گریز از مرکز و ریخته گری مداوم را برطرف کند. ابزارهای ریخته گری تولید ProCAST امروزه از قدرتمندترین ابزارها در صنعت هستند و مهندسی قوی آن ابزاری را برای انجام ارزیابی از تمام فرایندهای ریخته گری ، برای همه آلیاژهای قابل ریختن به شما می دهد.

حل کننده های QuikCAST ، راه حل های سریع و کارآمد برای رسیدگی به مراحل اساسی هر فرآیند ریخته گری – پر کردن ، انجماد ، پیش بینی تخلخل – در محیط ProCAST موجود است.

Solutions Optimization & Die Design Tools  مجموعه ProCAST را کامل می کنند. در تصویر زیر پایگاه داده های مواد رابط کاربر گرافیکی در پروکست نشان داده شده است.

آموزش نرم افزار پروکست

ماژول های اصلی عملکرد ProCAST شامل ماژول تقسیم شبکه ، ماژول اساسی ، به عنوان مثال ماژول تجزیه و تحلیل انتقال حرارت ، ماژول تجزیه و تحلیل جریان و ماژول تجزیه و تحلیل تنش است.

ماژول اساسی ، ماژول تجزیه و تحلیل انتقال حرارت ، محاسبه هدایت گرما ، تابش و همرفت هنگام پر کردن و محاسبه گرمای نهان در حین انتقال فاز مایع فلز با استفاده از معادله آنتالپی. تمام توابع قبل و بعد از درمان عمدتا برای تعیین شرایط مختلف مرزی و اولیه در هنگام ریخته گری استفاده می شود. پس از درمان می تواند زمینه دما ، میدان جریان و میدان سرعت را نشان دهد و همچنین می تواند از معیار انقباض برای قضاوت در مورد انقباض و موقعیت انقباض و انقباض استفاده کند.

ماژول تجزیه و تحلیل جریان می تواند اثرات جریان ، تلاطم ، رفتار تیکسوتروپیک مایعات و جامدات و جریان را در محیط متخلخل (به عنوان مثال فیلترها) شبیه سازی کند و می تواند جریان و انتقال گرمای مایعات را از طریق یک معادله کامل جریان Navier-Stocks جفت کند. ماژول تجزیه و تحلیل می تواند یک محاسبه اتصال کامل از میدان جریان ، میدان دما و میدان تنش را انجام دهد. این شامل چندین مدل است که خصوصیات مکانیکی مواد را توصیف می کند و می تواند قالب را به یک یا چند ترکیب از مدل های الاستیک ، الاستیک-پلاستیک و الاستو-ویسکوپلاستیک تنظیم کند.

مزایای آموزش شبیه سازی فرایند های مختلف ریخته گری:

پیش بینی ، تجزیه و تحلیل ، اندازه گیری و کمی سازی رایج ترین نقص ریخته گری در مراحل اولیه طراحی (به عنوان مثال ، حجم تخلخل اندازه گیری شده ، مانند توموگراف)

کل فرایند را شبیه سازی کنید – از کوره تا ریخته گری نهایی تا گرفتن و ردیابی تمام فیزیک ها.

برای محاسبه اثرات سایه ، رایج در ریخته گری سرمایه گذاری در دمای بالا ، تابش را با فاکتورهای دید کاملاً محاسبه کنید.

تنش ها را از طریق فرایند محاسبه کنید ، هم در هنگام جامد سازی در داخل قالب و هم در خنک شدن در خارج از قالب ، تحریفات نهایی را پیش بینی کرده و با اندازه گیری اسکنر سه بعدی به راحتی ارزیابی می کنید.

ساختار دانه ها از جمله خصوصیات مکانیکی و ریز سازه ای و تک بلوری را پیش بینی کنید.

برای دستیابی به هدف نهایی کیفیت از طریق DOE ، بهینه سازی و تجزیه و تحلیل مقاومت.

در تصویر زیر پیش بینی نقص سطح که توسط پروکست شبیه سازی شده است به شکل دقیقی نشان داده شده است.

آموزش ProCAST

تصویر زیر در خصوص پیش بینی تخلخل انقباض (Shrinkage) که توسط پروکست شبیه سازی شده است می باشد.

آموزش نرم افزار پروکست ProCAST

تصویر زیر مربوط به مناطق خستگی زیاد در قالب می باشد.

آموزش پروکست

آموزش نرم افزار پروکست ProCAST در شرکت پیشگامان توسعه مواد سام

شرکت پیشگامان توسعه مواد سام با بهره گیری از اساتید خبره با سوابق درخشان صنعتی و همچنین فرهیختگان دانشگاهی با سوابق درخشان علمی، آموزش نرم افزار شبیه سازی فرایند ریخته گری  Procast Software را به صورت خصوصی و گروهی برای دانش پژوهان و مهندسین به شکل حضوری و مجازی برگزار می کند.

Procast (Casting Simulation Software)

آموزش پروکست ProCAST

سرفصلهای دوره آموزشی طراحی و شبیه سازی صنعتی با پروکست (ProCAST) نسخه ۲۰۲۱.۵

عنوان سرفصل های آموزشی

در جدول زیر سر فصل های اصلی دوره آموزشی طراحی و شبیه سازی صنعتی با پروکست (ProCAST) که در شرکت پیشگامان توسعه مواد سام ارائه می گردد، آورده شده است.

۱آموزش نصب پروکست نسخه ۲۰۲۱.۵
۲معرفی کاربردی پروکست و قابلیت­ های آن
۳اصول حل مساله در پروکست
۴آموزش جامع و کامل محیط مش بندی به همراه اصلاح مش برای قطعات پیچیده (قطعات خط تولید) در نرم افزار پروکست
۵نحوه رفع مشکلات طراحی در نرم افزار پروکست
۶نحوه مونتاژ قطعات پیچیده و فوق پیچیده در نرم افزار پروکست
۷نکات طراحی سیستم ریخته گری و ارتباط درست آن با پروکست (نرم افزار کتیا و سالیدورکس)
۸بررسی مدول حرارتی قطعات و نحوه تحلیل آن
۹بررسی نحوه تغذیه گذاری قطعات و تحلیل آن در نرم افزار پروکست
۱۰نکات طراحی صنعتی ارزشمند مرتبط با شبیه سازی ریخته گری
۱۱اصول درست طراحی و شبیه سازی ریخته گری صنعتی
۱۲آموزش جامع محیط Visual CAST
۱۳آموزش جامع شبیه سازی ریخته گری قالب ماسه ­ای
۱۴بررسی اثر مبرد، تغذیه گذاری، اگزوترمیک، عایق و ماهیچه و …..
۱۵آموزش کامل محیط تحلیل نتایج در نرم افزار (Visual Viewer)
۱۶تحلیل کامل نتایج با رویکرد کاملا تخصصی و صنعتی (شامل پیش بینی عیوب ریختگی، پیش بینی عیوب انقباضی، تحلیل انجمادی، تحلیل تلاطم و …)
۱۷پروژه محور و صنعتی بودن آموزش
۱۸بررسی معیار نیاما
۱۹نحوه فرمول نویسی در  تحلیل نتایج پروکست
۲۰و نکات تکمیل کننده دیگر در مورد نرم افزار پروکست

نکات مهم در مورد آموزش مقدماتی و پیشرفته طراحی و شبیه سازی صنعتی با پروکست (ProCAST)

سرفصل های آموزش مقدماتی و پیشرفته طراحی و شبیه سازی صنعتی با پروکست (ProCAST) همراه با لایسنس، دیتابیس و نرم افزار با توجه به نیاز شرکتها و کارفرمایان محترم قابل افزایش و تغییر می باشد.

مدت زمان دوره با توجه به سرفصل های مورد نیاز کارفرما و شرکتها بین ۵ تا ۸ روز (۴۰ تا ۶۴ ساعت) می باشد.

در پایان دوره، دو گواهینامه آموزش پروکست مقدماتی و پیشرفته صنعتی برای شرکت کنندگان صادر خواهد شد.

ضمانت ۱۰۰ درصد آموزش صنعتی و کاربردی داده خواهد شد که مطالب مورد بررسی در دوره آموزش نرم افزار پروکست ProCAST کاملا خاص و کاربردی باشد.

در ابتدای دوره آموزش نرم افزار پروکست ProCAST دیتابیس و نسخه کامل و بدون عیب نرم افزار پروکست تحویل مخاطبان آن دوره خواهد شد.

شرکت پیشگامان توسعه مواد سام آمادگی برگزاری دوره آموزشی مقدماتی و پیشرفته طراحی و شبیه سازی صنعتی با پروکست (ProCAST) در شرکتهای مختلف در سراسر ایران را دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره آموزش نرم افزار پروکست ProCAST (آموزش حضوری و مجازی) با واحد آموزش، تماس حاصل فرمایید:

دکتر مهدی زمانی شماره تماس: ۰۹۱۲۷۶۰۳۵۲۳ و ۰۹۱۰۰۶۱۷۹۰۵

آدرس شرکت: تهران، پژوهشکده فناوری اطلاعات دانشگاه تربیت مدرس تهران، شرکت پیشگامان توسعه مواد سام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + نوزده =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می