۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

آموزش نرم‌افزار پاورمیل

آموزش نرم‌افزار پاورمیل Power mill

آموزش نرم‌افزار پاورمیل (Power mill) که یکی از نرم افزارهای قدرتمند ماشینکاری است و هدف اصلی آن بالا بردن بازده فرایند ماشین کاری و تعیین مسیر بهینه حرکت ابزار در دستگاه های سی ان سی است، بسیار مورد اهمیت است.

توانایی شبیه سازی خشن کاری، پرداخت با سرعت های متفاوت و شبیه سازی فعالیت دستگاه های سی ان سی معمولی تا پنج محوره از ویژگی های این نرم افزار کاربردی و ارزشمند است.

این نرم افزار برای ماشینکاری با سرعت بالا و ۵ محور ارائه می شود ، ابزار لازم برای ساخت قالب و قطعات کاملاً پیچیده را در اختیار کاربر قرار می دهد.

آموزش Autodesk PowerMill  نرم افزار  CAM انتخابی برای کسانی است که می خواهند به حداکثر کیفیت ، کنترل و کارایی دستگاه های CNC خود برسند ، در حالی که از نرم افزار تراشکاری و فرزکاری استفاده می کنند که بیش از ۴۰ سال تجربه ساخت ساخته شده است.

نوآوری در گذشته متوقف نمی شود و با ادامه روند تولید PowerMill نیز پیشرفت می کند ، ابزارهایی که به طور خاص برای حل نقاط درد مشترک مرتبط با ساخت قالب های بزرگ ، پیچیده ، قالب ها و ابزار و حتی شامل CNC متخصص پیشرفته طراحی شده اند. آموزش نرم افزار Powermill استراتژی های برنامه نویسی برای تولید پیچیده ۳ و ۵ محوره ، مواد افزودنی و ترکیبی با سرعت بالا را داراست.

فواید آموزش ماشین کاری با پاورمیل

  • برنامه نویسی قوی و پیشرفته
  • ایجاد مسیرهای پیچیده و به پایان رساندن آنها با راندمان بالا
  • شبیه سازی ایجاد مسیر ابزار از مدل های CAD
  • اجتناب از برخورد از جمله کج شدن خودکار ابزار برای ماشین های ۵ محوره
  • بررسی و شبیه سازی برخورد
  • به علاوه بسیاری از ویژگی های قدرتمندتر
  • رابط کاربری جذاب و به خوبی مدیریت شده
  • اجازه انتخاب کردن موقعیت بر اساس چند نقطه مرجع
  • عدم نیاز به ایجاد یک سطح مرجع
  • ایجاد مسیر فرز مارپیچی برای کاربران
  • ابزار موقعیت جدید گفتگو
  • مجاز بودن وارد کردن داده ها از هر سیستم CAD

کاربردهای نرم‌افزار پاورمیل (Powermill)

این نرم افزار در طیف وسیعی از صنایع مختلف مهندسی برای تعیین مسیرهای بهینه ابزار جهت کاهش زمان و هزینه های ساخت و همچنین کاهش بار ابزار و تولید اتمام سطح صاف استفاده می شود. بیش از ۱۵۰۰۰ سازمان از PowerMILL در سراسر جهان برای ماشینکاری ۲،۳ و ۵ محور استفاده می کنند.

کد PowerMILL از نرم افزار DUCT سرچشمه می گیرد که در سال ۱۹۷۳ توسط دونالد ولبورن و اد لامبورن همراه با کمک گروه Delta Metal ساخته شد ، بودجه ای که به انتقال سیستم به صنعت کمک کرد.

DUCT در ابتدا با حمایت از Control Data در آلمان به صورت دستیابی به منابع محاسباتی با اشتراک زمان ایجاد شد. پیشرفت مینی کامپیوترها از سال ۱۹۸۲ به این معنی بود که طراحی اشکال سه بعدی پیچیده با استفاده از کامپیوتر از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. از ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۸ به تدریج DUCT با طیف جدیدی از محصولات جایگزین شد که چرخه ساخت کامل از طراحی مفهومی تا تولید را پوشش می داد. طیف وسیعی از محصولات Delcam در Power Solution که بر اساس عملکرد مجموعه DUCT ساخته شده اند ، آخرین فن آوری رابط کاربر را در خود جای داده اند و مزایای جدیدی را به کاربران ارائه می دهند.

انواع مختلف نرم افزار پاورمیل

PowerMILL Pro  شامل PS-Exchange یک مترجم داده CAD برای تمام واردات و صادرات خنثی است (IGES و VDA و STEP)

PowerMILL 3 + 2  ماشینکاری که در آن یک برنامه فرز ۳ محوره با ابزار برش قفل شده در موقعیت کج اجرا می شود

PowerMILL  ماشینکاری ۴ و ۵ محوره برای ماشین های ۴ و ۵ محوره

محور چرخشی PowerMILL برای ماشین آلات با استفاده از یک محور چرخشی

صندلی آموزشی PowerMILL / نمایشگر IGES

PowerMILL Port ماشینکاری برای دیافراگم های لوله ای

ماشینکاری تیغه ، Blisk و پروانه PowerMILL

رابط PowerMILL Robot برای برنامه نویسی بازوهای رباتیک

در تصویر زیر نمونه ای از شبیه سازی ماشین کاری که توسط پاورمیل طراحی شده است را مشاهده می کنید. همانطور که مشخص است کاربر در انتها می تواند طراحی انجام شده را با فرمت مورد نیاز ذخیره کند.

آموزش نرم‌افزار پاورمیل

در تصویر زیر میتوان به برنامه قوی و سریع این نرم افزار اشاره کرد که این ویژگی در انتخاب پاورمیل از بین سایر نرم افزار های مشابه مجزا می کند.

آموزش Powermill

آموزش نرم‌افزار پاورمیل در شرکت پیشگامان توسعه مواد سام

شرکت پیشگامان توسعه مواد سام با بهره گیری از اساتید خبره با سوابق درخشان صنعتی و همچنین فرهیختگان دانشگاهی با سوابق درخشان علمی، آموزش نرم‌افزار پاورمیل (Power mill Software) را به صورت خصوصی و گروهی برای دانش پژوهان و مهندسین به شکل حضوری و مجازی برگزار می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره آموزشی کار با نرم‌افزار پاورمیل با واحد آموزش، تماس حاصل فرمایید:

شماره تماس: ۰۹۱۲۷۶۰۳۵۲۳ و ۰۹۱۰۰۶۱۷۹۰۵

آدرس شرکت: دانشگاه تربیت مدرس، مستقر در پژوهشکده فناوری اطلاعات

آموزش Power mill

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 8 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می