۹ فروردین ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

استخدام کارشناس مهندسی مواد

استخدام کارشناس مهندسی مواد

استخدام کارشناس مهندسی مواد در یک شرکت تولیدی معتبر و در چند مقطع تحصیلی رشته ی مهندسی مواد به صورت تمام وقت و همراه با مزایای نقدی و غیر نقدی انجام می‌شود .

یک شرکت تولیدی معتبر جهت تکمیل نیروی متخصص خود اقدام به استخدام مهندس مواد کرده است . این شرکت از تمامی متقاضیان استخدام مهندس متالورژی که واجد شرایط هستند دعوت به همکاری می‌نماید .

شرایط استخدام کارشناس مهندسی مواد

مدرک تحصیلی مورد نیاز متقاضیان استخدام کارشناس مهندسی مواد ، کارشناسی و کارشناسی ارشد است . رشته ی مورد پذیرش این ردیف شغلی مهندسی مواد و متالورژی گرایش سرامیک است .

برای آشنایی با سرامیکها اینجا کلیک کنید .

این شغل برای افرادی که سابقه کاری دارند مناسب است . علاوه بر این ،  از افرادی که تمایل به کار در کارخانه و آموزش در حین کار را دارند نیز دعوت به همکاری می‌شود .

استخدام مهندس مواد سرامیک در یک شرکت تولیدی معتبر واقع در کیلومتر ۳۵ جاده تهران – قم / شهرک صنعتی شمس آباد انجام می‌شود .

مزایای استخدام کارشناس مهندسی مواد در تهران

این کارخانه زیر نظر بنیاد مستضعفان است . افراد متقاضی استخدام مهندس سرامیک می‌توانند از سرویس رفت و آمد شرکت استفاده کنند .

به افراد مورد پذیرش اهدایی های نقدی و غیر نقدی تقدیم خواهد شد .

یکی دیگر از مزایای پر اهمیت استخدام مهندس مواد سرامیک ، کار در یک محیط آرام است .

افرادی که به تازگی فارغ التحصیل شده‌اند نیز می‌توانند در این استخدامی شرکت نمایند .

متقاضیان محترم استخدام کارشناس مهندسی مواد در صورت داشتن شرایط ذکر شده در آگهی می‌توانند رزومه کاری خود را به آدرس ایمیل shams.jobs.1397@gmail.com ارسال نمایند و درخواست خود را ثبت کنند .

متقاضیان عزیز علاوه بر این می‌توانند رزومه کاری خود را به شماره واتس آپ ۰۹۳۵۲۲۶۹۳۹۱ ارسال کنند .

تاریخ انقضای آگهی ۱۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ گزارش شده است .

منبع خبر : ایران استخدام  ( iranestekhdam.ir )

تاریخ انتشار خبر : ۱۲ دی ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۷۵۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 2 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می