۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

استخدام کارشناس تضمین کیفیت

استخدام کارشناس تضمین کیفیت

استخدام کارشناس تضمین کیفیت در شرکت آرپان پژوهش آروین ( آپا ) و در بین تمامی متقاضیان واجد شرایط اعم از خانمها و آقایان به صورت تمام وقت انجام می‌شود .

شرکت مهندسی آرپان پژوهش آروین جهت تکمیل نیروی متخصص خود اقدام به استخدام کارشناس کنترل و مدیریت کیفیت کرده است .

این شرکت با بهره مندی از خدمات کارشناسان ورزیده در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده است . شرکت آپا بعنوان یک مرکز پژوهشی ، آزمایشگاهی و آموزشی  فعالیت می‌کند .

این شرکت از تمامی متقاضیان استخدام کارشناس تضمین کیفیت ، که واجد شرایط زیر هستند ، دعوت به همکاری می‌نماید .

حوزه فعالیت شرکت مهندسی آرپان پژوهش آروین ( آپا )

بخشی از خدمات این شرکت شامل بازرسی کنترل کیفیت ، مشاوره و اعمال سیستم های مدیریت کیفیت ، تدوین و برنامه ریزی استراتژیک و استاندارد سازی کالاها و خدمات است .  

علاوه بر این ، فراهم کردن تجهیزات و فناوری مدرن در حد استانداردهای جهانی در زمینه آزمونهای لوازم گاز سوز خانگی از دیگر فعالیت های شرکت است .

شرایط استخدام کارشناس تضمین کیفیت

افراد متقاضی استخدام کارشناس کنترل کیفی باید به فرآیند مدیریت کیفیت آشنا باشند . آشنایی با فرآیندهای تولیدی و تضمین کیفیت در رشته های مهندسی مکانیک ، مهندسی مواد و متالورژی و مهندسی صنایع از دیگر الزامات این استخدامی است .

زمینه فعالیت کارشناس کنترل کیفیت این شرکت بازرسی ، نمونه برداری و کنترل کیفیت خطوط تولیدی است . آموزش پذیر بودن از دیگر شرایط این استخدامی است . این شرکت در مقطع لیسانس استخدام می‌نماید .

شرکت آپا در استان البرز واقع شده است و شهر مورد نیاز برای این استخدامی ” اندیشه فاز ۲ ” است .

متقاضیان محترم استخدام کارشناس تضمین کیفیت در صورت داشتن شرایط ذکر شده در آگهی می‌توانند رزومه کاری خود را به آدرس ایمیل arpan1395@gmail.com ارسال نمایند و درخواست خود را ثبت کنند .

برای مشاهده تازه ترین و مهمترین اخبار استخدامی در رشته‌های مهندسی به بخش اخبار استخدامی سایت شرکت پیشگامان توسعه مواد سام مراجعه کنید .

منبع خبر : ایران استخدام  ( iranestekhdam.ir )

تاریخ انتشار خبر : ۵ دی ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۷۱۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می