۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

استخدام کارشناس طراحی و توسعه محصول

استخدام کارشناس طراحی و توسعه محصول

استخدام کارشناس طراحی و توسعه محصول در شرکت زرین رویا در چند مقطع تحصیلی و چند رشته تحصیلی به صورت تمام وقت و در بین متقاضیان خانم و آقا انجام می‌شود .

شرکت زرین رویا تولید کننده برندهای EasyLife ، MyLady و MyBaby است . این شرکت با انتشار آگهی استخدام شرکت زرین رویا ساوه اقدام به جذب نیرو کرده است . زرین رویا از تمامی افراد واجد شرایط دعوت به همکاری می‌نماید .

شرایط استخدام کارشناس طراحی و توسعه محصول

متقاضیان باید دارای مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری باشند . رشته های مورد پذیرش آگهی استخدام شرکت زرین رویا شامل مهندسی نساجی ، شیمی ، پلیمر ، مواد و سایر رشته های مرتبط است .

افراد متقاضی شغل کارشناس طراحی محصول باید به زبان انگلیسی مسلط باشند . افراد مورد پذیرش این شرکت ، از بین فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر انتخاب می‌شوند .

سایر شرایط استخدام کارشناس طراحی و توسعه محصول

متقاضیان باید توانایی بالایی در حل مسئله داشته باشند . داشتن خلاقیت بالا از دیگر الزامات است . افراد متقاضی این استخدامی باید روابط عمومی بالایی داشته باشند . داشتن نظم ، تعهد کاری و مسئولیت پذیری از دیگر شرایط این استخدامی است .

محل کار متقاضیان عزیز استخدام کارشناس طراحی محصول ، شهرستان ساوه – شهرک صنعتی کاوه است .

این استخدامی در بین متقاضیان ساکن استان البرز انجام می‌شود و جهت اسکان همکارانی که ساکن شهر ساوه نباشند ، تسهیلاتی اتخاذ شده است .

متقاضیان محترم استخدام کارشناس طراحی و توسعه محصول در صورت داشتن شرایط ذکر شده در آگهی می‌توانند رزومه انگلیسی خود را به ایمیل job@zarringc.com ارسال نمایند و درخواست خود را ثبت کنند .

لازم به ذکر است عنوان شغلی در قسمت Subject ایمیل حتما ذکر شود .

لازم به تاکید است رزومه حتما انگلیسی باشد و نام فایل ارسالی با نام متقاضی مطابقت داشته باشد .

برای مشاهده سایر اخبار استخدامی به بخش اخبار استخدامی سایت شرکت پیشگامان توسعه مواد سام مراجعه کنید .

منبع خبر : ای استخدام  ( www.e-estekhdam.com )

تاریخ انتشار خبر : ۲۸ آذر ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۶۹۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هفده =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می