۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

رویداد بزرگ برخط نانو

رویداد بزرگ برخط نانو به مناسبت روز دانشجو و توسط سایت آموزش فناوری نانو در تاریخ‌های ۱۶ و ۱۷ آذر ماه ۱۳۹۹ به صورت آنلاین و در بستر اسکای روم برگزار می‌شود .

شکل زیر خلاصه‌ای از این رویداد را ارائه کرده است .

عناوین روز اول برگزاری رویداد بزرگ برخط نانو

در روز اول برگزاری این رویداد به مباحث زیر پرداخته می‌شود . ۱- آشنایی با فناوری نانو . ۲- بنیاد آموزش فناوری نانو ؛ گفتمان دانشگاهی فناوری نانو . ۳- آشنایی با روش‌های ساخت و تولید نانوساختارها . ۴- آشنایی با کاربردهای فناوری نانو در صنایع مختلف . ۵- آشنایی با کاربردهای فناوری نانو در زمینه انرژی و محیط‌زیست . ۶- نوپاهای فناوری‌های همگرا ؛ برنامه حمایت از کسب‌ و کارهای نوپا در حوزه فناوری‌ های همگرا . ۷- گفتگو با تیم موفق برنامه نوپاهای فناوری‌ های همگرا .

عناوین روز دوم برگزاری رویداد بزرگ برخط نانو

مباحث مربوط به روز دوم برگزاری رویداد در ادامه مطرح شده‌اند . ۱- آشنایی با کاربردهای فناوری نانو در پزشکی و سلامت . ۲- آشنایی با روشهای آنالیز و مشخصه‌ یابی نانوساختارها . ۳- ایمنی در فناوری نانو . ۴- آشنایی با نانومحاسبات و نرم‌افزارهای مورد استفاده . ۵- نانواستارت‌ آپ ؛ از ایده تا نمونه اولیه . ۶- گفتگو با تیم موفق برنامه نانواستارت ‌آپ . ۷- آشنایی با استارتاپ‎‌ ها .

نکات مهم مربوط به برگزاری رویداد

هزینه ثبت‌ نام در رویداد بزرگ برخط نانو فقط ۲۰ هزار تومان است و علاقه ‌مندان تنها تا ۱۵ آذر ماه فرصت ثبت نام دارند .

لازم به ذکر است به شرکت کنندگان محترم این رویداد گواهی آنلاین حضور در رویدادتقدیم می‌گردد .

شرکت در این رویداد به هیچ نرم‌افزاری ندارد و از طریق بستر اسکای روم برگزار خواهد شد . لینک و اطلاعات ورود به پلتفرم برای افراد ثبت نام شده ارسال خواهد شد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد با شماره‌ ۰۹۱۰۴۷۱۲۰۳۶ تماس حاصل نمائید . برای ثبت نام به آدرس https://idpay.ir/edunano/shop/285482 مراجعه کنید .

خلاصه‌ خبر

رویداد بزرگ برخط نانو توسط سایت آموزش فناوری نانو و به مناسبت روز دانشجو در ۱۶ و ۱۷ آذر ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود . این رویداد در بستر اسکای روم برگزار می‌شود و شرکت کردن در آن به نصب نرم افزار نیازی ندارد . ساعت برگزاری رویداد از ساعت ۱۳ الی ۱۹ خواهد بود .

برای اطلاع از تاریخ برگزاری کنفرانس‌ها و وبینارهای مهم داخلی به بخش اخبار آموزشی سایت شرکت پیشگامان توسعه مواد سام مراجعه کنید .

منبع خبر : پایگاه خبری فناوری نانو ایران ( news.nano.ir )

تاریخ انتشار خبر : ۱۳ آذر ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۲۱۳۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یازده =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می