۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

افزایش تولید مس پالایش‌یافته در سال ۲۰۲۱

افزایش تولید مس پالایش‌یافته در سال 2021

افزایش تولید مس پالایش‌یافته در سال ۲۰۲۱ توسط گروه تحقیقات بین المللی مس پیش بینی شد و در پی تولید راکد مس در سال ۲۰۱۹ مقدار این افزایش ۱/۵ درصد گزارش شد .

جزئیات خبر افزایش تولید مس پالایش‌یافته در سال ۲۰۲۱

گروه تحقیقات بین‌ المللی مس اعلام کرد : ” به دنبال تعطیلی‌های زودگذر جهت ارتقا و توسعه کارخانه‌های ذوب مس و آلیاژهای پایه مس در سال ۲۰۱۹ ، انتظار می‌رود در تولیدات مس شیلی و زامبیا بهبود چشمگیری حاصل شود .

علاوه بر این و در پی افزایش تولید مس پالایش‌یافته در سال ۲۰۲۱ ، پیش بینی می‌شود که ژاپن و تعدادی از کشورهای اتحادیه اروپا ، که در سال ۲۰۱۹ کارخانه‌های ذوب آن‌ها تحت عملیات‌های حفاظت و نگهداری قرار داشته‌اند ، تولید سال آینده آن‌ها به شدت رشد خواهد کرد .

همچنین پیش بینی می‌شود که تولید الکترو وینینگ در جمهوری دموکراتیک کنگو به رشد خود ادامه دهد .

از طرف دیگر گروه تحقیقات بین‌ المللی مس ( علاوه بر پیش بینی افزایش تولید مس پالایش‌یافته در سال ۲۰۲۱ ) با توجه به کمبود فلزات قراضه در بیشتر مناطق ، انتظار دارد تولید مس پالایش‌یافته ثانویه جهان ( متشکل از قراضه‌های مس ) تا ۵/۵ درصد کاهش داشته باشد .

علت کمبود قراضه‌های مس ناشی از کاهش تولیدات ، جمع آوری ، فرآوری و حمل و نقل قراضه‌ها در پی قرنطینه‌های جهانی ویروس کرونا است .

خلاصه خبر افزایش تولید مس پالایش‌یافته در سال ۲۰۲۱

پیش‌ بینی گروه تحقیقات بین‌ المللی مس در مورد وضعیت تولید مس پالایش‌یافته در جهان منتشر شد و مورد بررسی قرار گرفت . بر طبق اظهارات این گروه و به دنبال تولید راکد مس در سال ۲۰۱۹ ، پیش بینی می‌شود که تولید مس پالایش‌یافته در جهان حدود ۱/۵ درصد در سال ۲۰۲۰ و به همین مقدار در سال ۲۰۲۱ افزایش یابد .

منبع خبر : پایگاه خبری معدن نیوز ( http://www.madannews.com )  

تاریخ انتشار خبر : ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۱۹۵۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 11 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می