۹ فروردین ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

ادامه‌دار شدن کاهش قیمت آلومینیوم

اخبار صنعتی

ادامه‌دار شدن کاهش قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن ( London Metal Exchange ) مورد تایید قرار گرفت و در طی یک روز معاملاتی افت ۸/۰ درصدی از خود نشان داد .

جزئیات خبر ادامه‌دار شدن کاهش قیمت آلومینیوم

در بورس فلزات لندن قیمت فلز آلومینیوم در روز سه شنبه ۶ آبان ماه ۱۳۹۹ نسبت به روز معاملاتی پیشین ۱۴/۵ دلار به ازای هر تن کاهش یافت . قیمت هر تن آلومینیوم در روز دوشنبه ۱۸۲۲ دلار و ۵۰ سنت بود که در روز سه شنبه به ۱۸۰۸ دلار رسید و با افت ۰/۸ درصدی همراه بود .

علاوه بر این در پی ادامه‌دار شدن کاهش قیمت آلومینیوم ، در روز سه شنبه قیمت این فلز در بازار بورس لندن نسبت به معاملات هفته گذشته ( یعنی سه شنبه ۲۹ مهر ماه ۱۳۹۹ ) ۱۸ دلار کاهش یافت . قیمت آلومینیوم در روز معاملاتی ۲۹ مهر ماه ، ۱۸۲۶ دلار به ازای هر تن بود که در روز معاملاتی ۶ آبان ماه ۱۳۹۹ به ۱۸۰۸ دلار به ازای هر تن رسید .

افزایش موجودی فلز آلومینیوم در انبارهای بورس لندن در پی ادامه‌دار شدن کاهش قیمت آلومینیوم

میانگین موجودی فلز آلومینیوم ( که گروهی از فلزات و آلیاژهای غیرآهنی است ) در انبارهای بورس لندن در هفته گذشته ۴۷ تن افزایش یافت . میانگین موجودی این فلز در هفته گذشته ۱۴۲۱۵۰۰ تن بود که در هفته اخیر به ۱۴۶۹۰۰۰ تن رسید . نمودار زیر قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن را در طی چهار هفته گذشته نشان می‌دهد .

خلاصه خبر ادامه‌دار شدن کاهش قیمت آلومینیوم

در بورس فلزات لندن قیمت فلز آلومینیوم در تاریخ ۶ آبان ماه ۱۳۹۹ نسبت به روز دوشنبه ۵ آبان ماه ۱۳۹۹ به ازای هر تن ۱۴/۵ دلار کاهش یافت و به ۱۸۰۸ دلار رسید . این در حالی است که این کاهش در هفته‌های گذشته نیز قابل مشاهده بود .

منبع خبر : می متالز ( me-metals.ir )  

تاریخ انتشار خبر : ۱۱ آبان ماه ۱۳۹۹

کد خبر : ۱۴۵۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 17 =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می