۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگامان توسعه
مواد سام,مواد سام,مواد سام

رشد بی‌ سابقه تولید فولاد در بائو استیل

رشد بی‌ سابقه تولید فولاد در بائو استیل

رشد بی‌ سابقه تولید فولاد در بائو استیل چین گزارش شده است . شرکت بائو استیل ( Baosteel ) پیش بینی می ‌کند که تولید فولاد چین در سال ۲۰۲۰ حدود ۴ درصد افزایش می ‌یابد و برای اولین بار از مرز یک میلیارد تن  bil mt )) عبور خواهد کرد .

محتوای خبر رشد بی‌ سابقه تولید فولاد در بائو استیل چین

در طی یک کنفرانس خبری که در ۲۸ آگوست در شانگهای چین برگزار شد ، شرکت بائو استیل (Baosteel) بیان کرد که مصرف کنندگان اصلی فولاد چین در نیمه دوم سال به بهبود خود ادامه می‌ دهند و در سال ۲۰۲۰ تولید فولاد خام چین ۴ درصد رشد کرده و به مرز ۰۴/۱ میلیارد تن ( billion mt ) خواهد رسید . بنابراین برای اولین بار تولید فولاد در کشور چین از مرز یک میلیارد تن فراتر خواهد رفت . بائو استیل (Baosteel) یک شرکت فولاد دولتی است که در شهر شانگهای چین واقع شده است .

شرکت بائو استیل ( Baosteel ) همچنین پیش بینی می ‌کند که تولید خودروی چین ۶ درصد کاهش می‌ یابد و به ۲/۲۴ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۰ خواهد رسید ، که در مقایسه با افت ۸/۱۱ درصدی در ماه‌های ژانویه تا جولای ، بهبود یافته است . همچنین انتظار می رود تولید سالانه لوازم خانگی از مقادیر دو رقمی در نیمه اول سال ۲۰۲۰ به مقادیر تک رقمی در تمام سال ۲۰۲۰ کاهش یابد . داده ‌های اداره آمار ملی چین نشان داد که تولید تهویه‌های هوا ، ماشین لباسشویی ، فریزر و یخچال و فریزر طی ماه‌های ژانویه تا جولای نسبت به سال گذشته ۸ درصد کاهش داشته است که نسبت به افت ۱۱ درصدی در ماه‌های ژانویه تا ژوئن بهبود یافته است .

علاوه بر این ، طبق گفته‌های شرکت بائو استیل (Baosteel) ، بخش های دارایی و زیربنایی چین با هدف بهره مندی طولانی مدت از فولاد و همچنین تولید ورق فولاد مورد استفاده در پروژه های زیربنایی مانند پل‌ها ، آسیاب‌های بادی و نیروگاه‌های برقابی به فراهم کردن نیاز شرکت ادامه خواهند داد . رشد بی‌ سابقه تولید فولاد در بائو استیل در حالی گزارش می شود که  این شرکت انتظار دارد که ارزش فولاد در نیمه دوم سال۲۰۲۰ به خوبی تحت حمایت و پشتیبانی قرار گیرد .

خلاصه خبر

شرکت بائو استیل (Baosteel) پیش بینی کرد که تولید فولاد در سال ۲۰۲۰ یک رشد ۴ درصدی را شامل خواهد شد و به مرز ۰۴/۱ میلیارد تن (billion mt) خواهد رسید و برای اولین بار تولید فولاد در کشور چین از مرز یک میلیارد تن فراتر خواهد رفت .

منبع خبر :

www.hellenicshippingnews.com.

تاریخ انتشار خبر : ۱۴ / ۰۶ / ۱۳۹۹

کد خبر : ۲۵۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + سه =

مطالب مرتبط

آموزش طراحی مبدل های حرارتی بر اساس استاندارد TEMA و نرم افزار HTRI

آموزش نرم‌افزار HTRI

با آموزش نرم‌افزار HTRI می توانید انواع مختلف تجهیزات انتقال حرارت مانند مبدلهای حرارتی، کوره ها و … را طراحی، شبیه سازی و ارزیابی کنید.

آموزش مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی

آموزش سیستم مدیریت خوردگی باعث کاهش هزینه ­های مستقیم و غیر مستقیم خوردگی، کنترل و پایش خوردگی در شرکتها، سازمانها و صنایع کشور می شود.

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی

دکتر مهدی زمانی (Dr Mehdi Zamani) (دکتر مهدی الزمانی) کارآفرین، مدرس و کوچ کسب و کار و نیز مشاور در زمینه خوردگی، انتخاب مواد و پوشش ها دارای دکتری مهندسی مواد_ شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد مهندسی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می باشد.

دوره آموزشي شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات صنعتی

دوره آموزشی شیرآلات ( ولو ) صنعتی (Industrial Valve Training Course) توسط شرکت پیشگامان توسعه مواد سام برای شرکتهای مختلف در سراسر ایران برگزار می